26 Haziran 2015 Cuma

The Balm Mary Lou Manizer Yorumlarım




The Balm Mary Lou Manizer uzun süredir memnuniyetle kullanmakta olduğum ilk ve tek aydınlatıcım. İlk aldığım zaman parlak olmasının dezavantajlarını düşünüp, zaten yağlı ve parlayan bir cildim olduğunu varsayarak daha da parlamamak adına kullanmamayı düşündüm. Fakat internette biraz araştırmadan sonra nasıl kullanılacağını deneyerek tecrübe edip makyaj rutinime dahil etmeye başladım. Artık alışkanlıklarım dahilinde gayet severek kullanıyorum.
Aydınlatıcıları kullanma nedenimiz farklı farklı dillendirilse de aslında yüzümüzün belirgin hatlarını ortaya çıkartmamıza yarayanbunu ise parlaklığından kaynaklı ışık yansıması ile gerekleştiren sedefli ya da sim içeren jel kıvamlı veya pudra yapısında olan ürünlerdir.




Benim kullanma nedenimde aslında aynı fakat aydınlatıcı ürünü doğru bölgeye aynı zamanda doğru uygulama ile oturtmak çok önemli. Aksi takdirde dünyaya yanlışlıkla düşmüş bir ufo kıvamında parlak ve patlak görünüp, komik duruma düşmemiz mümkün.
"Nasıl uygulanmalı?" diye soracak olursanız, bir profesyonel olmamakla birlikte kendi yöntemimi geliştirdim. Genellikle yelpaze fırça ile elmacık kemiklerimin üzerine, burun kemiğimin üzerine ve göz pınarlarıma uygulamayı seviyorum.
Aydınlatıcıları eğer karma ya da yağlı bir cilt yapısına sahipseniz asla yüzünüzdeki yağlanabilecek muhtemel bölgelere ve yüz hatlarınızda ki kusurları belli edebilecek bölgelere uygulamaktan kaçının derim.
Elmacık kemiklerine uyguladığınızda Mary Lou Manizer çok başarılı bir şekilde dikkat çekmeyi ve belirginleştirmeyi başarıyor.
Aynı zamanda burnuma uyguladığım zaman genelde uç kısmına hafif dokunuşlar yapıyorum ki zaten düzgün olan burun hatlarımın biraz daha düzgün görünmesini sağlıyor.
Göz pınarlarında duruşu ise hiç bir zaman vazgçemeyeceğim yegane görüntü. Göz pınarı uygulamalarında far fırçalarından yardım alıyorum. Makyajın olmazsa olmazı benim için göz pınarlarındaki parıltıların eye liner'ı ön plana çıkartmasıdır. Bunu Mary Lou gayet başarılı bir şekilde yerine getiriyor.
Çoğunuzun bildiği gibi pudra kıvamında bir ürün. Diğer The Balm ürünleri gibi tabi ki paraben ve türevlerini içermiyor. Pigmentasyonu yüksek olduğundan fırça ile alırken dikkatli olmalısınız. Hiç birinizin uzunlarını yakmış bir araba gibi ortalıkta gezmesini istemem. :)
Son olarak Mary Lou  Manizer'ı Herhangi bir allıkla karıştırarak mat allıklarınıza satenimsi ve sedefli bir görüntü katabilir ve kendi yarattığınız ışıltınızla güvenle gününüzü geçirebilirsiniz.
Mary Lou Manizer bildiğiniz gibi sadece Gratis'lerde...

Bir sonraki yazıma kadar Hoşçakalın. 
Sevgilerimle.
Aslı

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.