14 Temmuz 2015 Salı

Kalyon Ambiance Tırnak Eti Temizleyici

Tırnaklarıma son bir ya da bir buçuk senedir önem vermeye başladım. Manikürümü kuaförde yaptırmak bana ne kadar steril bir ortam sunulsa da tercih etmeyeceğim bir şey. Bu yüzden evde kendim yapmaya çalışıyorum ve yavaş yavaş profesyonelleştim sayılır.
Manikürün ile ilgili ileride bir post hazırlayacağım için çok detaylara girmeden sizlere bu çok sevdiğim üründen bahsetmek istiyorum. 
"Kalyon AmbianceTırnak Eti Temizleyici"




Kalyon markasının bir çok tırnak bakım ürününü ve ojesini kullanıyorum. Hiç bir zaman memnun olmadığım bir durumla karşılaşmadım. 
Bu üründe onlardan biri.
Ürünü detaylandırmak istiyorum.
Genellikle manikür öncesi kütikülleri temizlemek için ellerimizi manikür suyunda tutarız. Bu ürünü kullandığımda ellerimi suda tutma ihtiyacı hissetmiyorum. Çünkü kütikülleri çok iyi bir şekilde yumuşatarak kolay alınmasını sağlıyor. Genellikle tırnak etlerini almamak tavsiye edilse de zamanında  aldığım için artık geriye ittirmek çok işe yaramıyor bende... Fakat tırnak etlerini geriye ittirenler de bu ürünü rahatça kullanabilirler. Özellikle acil manikür yapılması gereken durumlarda da çok işe yarıyor.


Benim nasıl kullandığıma gelince;
Her ne kadar etleri yumuşatsa da tırnaklarımın temizlenmesi bakımından ben ellerimi manikür suyunda bekletiyorum. Bekledikten sonra manikür yapacağım elimin her bir tırnak çevresine ürünü uygulayıp yaklaşık iki dakika bekledikten sonra manikürümü yapmaya başlıyorum.
Hem diğer tırnak etlerinin yumuşamısını engelliyor hemde daha da yumuşatarak rahat bir manikür yapmaya olanak sunuyor.
Oje şeklinde ve fırçalı olduğu için uygulaması gayet rahat. Küçük olduğu halde kullanırken az ürün sarf edildiğinden gayet bereketli ve uzun zaman kullanılıyor. 
Çokta olumsuz olarak nitelendirmediğim fakat bazı güzellik bloglarında bloggerlara olumsuz gelen bir detay var o da çabuk kuruyarak yumuşaklığın gitmesi durumu... Tabi ki çabuk kuruyacak. O yüzden manikürünü yaptığımız tırnağımızdan sonraki tırnağa sürerek ve sırasıyla bu şekilde uyguladığımızda hem ürünün kurumasını engellemiş hemde ürünü süresinde bekletmiş oluruz. 
Kalyon Ambiance Tırnak Eti Temizleyici'yi Kozmetik Marketlerde 6,50 TL fiyatla bulabilirsiniz. 
Tırnak Bakımı ile ilgili detayları kısa zaman sonra yeni postlarla paylaşıyor olacağım. 
Yazılarımın devamından haberdar olmak ve beni desteklemek için buraya tıklayabilir, ayrıca pembesmokinblog instagram hesabımdan takip edebilirsiniz. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere
Sevgilerimle
Aslı

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.