28 Ağustos 2015 Cuma

Caudalie Divine Oil | Kuru Yağ



Merhabalar
Caudalie markasını genellikle eczanelerden biliriz. Kendisi bir Fransız markası olup hayvanlar üzerinde test yapmayan sevilen markalardandır. İşte bu markanın bana göre mucizevi olan Caudalie Divine Oil | Kuru Yağ ürününden bahsedeceğim sizlere.
Bu yağı aslında "Çok amaçlı" olarak tanımlayabilirim. Saçlara, yüze, cilde, ellere ya da tırnak etlerine kısacası her şey için kullanılabilir. Normal boyu sprey başlıklı olan ürünün bende seyahat boyu mevcut ve sprey başlığı yok. Ürünleri neredeyse kokuları ile değerlendirecek olan benim için kokusu inanılmaz. Bayılıyorum. Özellikle kuru ve yıpranmış saçlarınızda, güneş sonrası cildinizde, yine güneşten veya soğuktan kuruyan dudaklarınızda kullanınca faydasını net bir şekilde göreceksiniz. İçerisinde bulunan üzüm çekirdeği yağı, argan yağı, amber çiçeği yağı, susam yağı, üzüm çekirdeği polifenolleri, ve shea yağı cildinizi kullandığınızda anında ferahlatacak. %98 oranında doğal olduğunu da eklemeden geçmeyeyim. Glikol, paraben ve mineral yağlar içermemesi sevindirici.


Ben genellikle saç problemlerim ve tırnak eti problemlerim için kullanıyorum. Manikür yaptıktan beş gün sonra tekrar maniküre ihtiyaç duyan ellerimi gayet rahatlattığını söyleyebilirim. Güneş sonrası kullanmış olduğum berbat bir bronzlaştırıcı yüzünden yanan tenimide nemlendirerek rahatlattı. 
Dilerseniz set halinde, dilerseniz tek başına satın alabilirsiniz. Fiyatı eğer internetten alacaksanız 70-100 TL arasında değişmekte. Çoğu eczanede ürünü bulabilmeniz mümkün. 
Bugünlük bu kadar. Yazılarımdan anında haberdar olmak için blogumu buradan izlemeye alabilir ya da beni instagram hesabımdan buradan takip edebilirsiniz.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere
Sevgilerimle
Aslı

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.