27 Ağustos 2015 Perşembe

Make Up Forever Mist & Fix Sprey




Yaz günlerinin sıcağıyla bezenmiş cildimize yaptığımız makyajın kalıcı olması adına farklı makyaj ürünleri deniyoruz, kalıcı rujlar, akmayan maskaralar, makyaj bazları ve bunlar gibi sayabileceğim bir sürü ürün... Eskiden çok ortalarda olmayan fakat son zamanların yeni trendi ve vazgeçilmezi olan fix spreyler şu günlerde imdadımıza az çok yetişiyor diyebilirim. Neden az çok dedim? Çünkü fix spreylerinde hepsi o kadar muhteşem değil ne yazık ki. Daha önce kullanmış olduğum Flormar ve Avon'a ait olan Fix Spreylerde kalıcılığı pek yakalayamamakla birlikte özellikle Flormar'ın Spreyi beni gaz bombardımanına tuttuğu için çöpe gitti ne yazık ki. Suratıma deodorant sıkmış gibi bir his hiç iç açıcı olmuyor. 
Avon'un Fix Sprey'i ise yüzümde maskemsi bir gerilme yarattığı için kullandığımda rahat edemediğim bir ürün oldu. Bu ürünlerle kıyaslandığında denemiş olduğum bu markalardan farklı olarak Make up Forever markasına ait Mist & Fix Sprey gayet memnun kaldığım bir ürün oldu. 
İçeriğinde alkol barındırmadığınıda eklemek isterim. Yüzümdeki makyajda sabitleme etkisi benim için çok olumlu. 
Özellikle benim gibi karma ve yağlı ciltler için ideal bir ürün seveceğinizden şüphem yok. Fakat çok aşırı yağlanan bir cildiniz varsa yağ emdirici mendilleri yanınızdan eksik etmemenizi öneririm. Tüm gün dayanamayabilir. Özellikle dikkat edilmesi gereken nokta bu spreyi yüzümüze baya bir uzaktan sıkmamız gerektiği. Yakından sıktığınızda yüzünüzdeki makyajı ıslatabilir, korumaya kalkarken dağıtabilirsiniz. 
Kullanımı anlatmış olduğum gibi spreyi yüzünüze uzaktan sıkarak yaklaşık iki üç dakika kadar beklemek. Sprey yüzünüzde emildiğinde ve tamamen kuruduğunda gayet homojen bir görüntüye kavuşuyorsunuz. 
Bu tarz ürünleri günlük kullanımda aşırı sıcak yaz günleri haricinde kullanmanızı çok tavsiye etmiyorum. Kullandığımız kozmetik ürünleri ile zaten cildimize nefes aldırmazken üzerine fixleyici ürünler kullanarak cildimizi iyice kapatıyor ve nefes almasını engelliyoruz. Dikkatle kullanmanızı öneriyor ve yazımın sonuna geliyorum. 
Ürünü Sephora Mağazalarında bulabilirsiniz. 
Yazılarımdan anında haberdar olmak için blogumun izleyicisi olmak isterseniz buradan , beni instagramda takip etmek isterseniz buradan buyrun... 
Hepinizi kocaman öpüyorum
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere
Sevgilerimle
Aslı

2 yorum :

  1. güzel yazı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim tatlım. İşinize yararsa ne mutlu bana...

      Sil

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.