22 Ekim 2015 Perşembe

Blog Konukları : Rengarenk Makyaj Dünyam





Merhabalar,

Söz vermiş olduğum gibi işte geldim... Yanımda blog konuğum ile tabi ki. Uzun aradan sonra yazmak iyi geldi sanırım. Bugün Tuğçe ile birlikteyiz. Kendisi Rengarenk Makyaj Dünyam Blogunun sahibi.  Bir ay boyunca etkinlik için canını dişine takarak benimle birlikte koşturmuş iki arkadaşımdan birisi Tuğçe'ydi. Kendisi ile bu etkinlik sayesinde aramızda muhteşem bir dostluk oluştuğu doğrudur. Yaş farkımız olmasına rağmen ve ben özellikle kendimden küçüklerle çok anlaşamazken onunla muhabbetlere doyamadım inanın. Ortak noktalarımızdan biriside ikimizinde miniatur pinscher cinsi köpeklerimizin olması. Yakın zamanda Bihter ve Köfte'yi de bir tanıştırırsak bizden iyisi olmayacak sanırım. 
Gelelim Tuğçe'nin benim gizli ve çok özel sorularıma vermiş olduğu cevaplara ve tüyolara...

PembeSmokin: Kendini bize kısaca tanıtabilir misin?
RengarenkMakyajDünyam: Merhaba ben Tuğçe. Rengarenk cıvıl cıvıl bir kişiliğe sahibim. Terazi burcuyum. 21 yaşında, 6 aylık evliyim ve daha çok yeni bebek bekliyorum. Evin büyük kızıyım. Bir erkek kardeşim var 10 çocuğa bedel :) Tek başıma ve yalnız kalarak kendimi dinlemeyi çok severim. Mutfakta iyi olduğum ve özellikle hamur işlerini cok güzel yaptığım söylenir ve kozmetik hastasıyımdır.
PembeSmokin: Doğum tarihini ve nerede yaşadığını öğrenelim birde?
RengarenkMakyajDünyam14 ekim 1994 İstanbul Fatih doğumluyum. Memleketim Yalova Çınarcık ve İstanbul'da yaşıyorum.
PembeSmokin: Güzellik bloggerı olmaya ne zaman karar verdin ve Blog isminin bir hikayesi varsa bizimle paylaşabilir misin?
RengarenkMakyajDünyam: Guzellik bloggerı olmaya uzun süre youtuber ve bloggerları takip ettikten sonra karar verdim. Kozmetiğe ilgim büyük olduğu için bende yapabilirim dedim ve blogumu açtım. Blog ismimin hikayesi hem renkli kozmetik ürünlerine ilgimin büyük olması hemde rengarenk bir blog hayalinden kaynaklı olarak bu ismi koydum.
PembeSmokin: Yeni Bloggerlara ya da blogger olmak isteyenlere tavsiyelerin neler olur?
RengarenkMakyajDünyam: Blogger olmak isteyenlere tavsiyem, sabırlı olmaları. Hemen çok iyi sonuçlar beklememeleri gerekiyor. Bu iş birazda sabır işi diyorum ben. Bir blog bedava ürün için ya da tanınmak için yazılmamalı diye düşünüyorum. Gerçekten bir ürünü beğenmiş olabilirsiniz bunu iyi yorumlayabilirsiniz fakat beğenmediğiniz bir ürünü de iyi yorumlarsanız bu işi sadece ürün ve firmalar için yapıyorsunuz demektir. Kimse kolay bir şekilde iyi yerlere gelmiyor. Buna eminim birazda gerçekçi olmak önemli. Basta da dediğim gibi, "Her işin başı Sabırdır."
PembeSmokin: Bildiğim kadarıyla yeni bir bloggersın blogunu binlerce blog arasında nasıl farkettirmeyi düşünüyorsun? Planların neler?
RengarenkMakyajDünyam: Evet daha çok yeni bir bloggerım. Binlerce bloggerın içinden kendimi fark ettirmek biraz zor olacak tabi ama buna hazırlıklıyım. Herkesin denediği ürünleri çok denememeye, herkesin bütçesine uygun ürünler denemeye çalışıyorum aslında. Kısaca herkesin kullanabileceği ve her yerden temin edebilecekleri ürünleri deneyip yorumluyorum
PembeSmokin: Kendini başarılı bir blogger olarak görüyor musun? Bunun için neler yaptın ya da sana zorlukları neler oldu?
RengarenkMakyajDünyam: Buna evet demek için henüz çok erken başarılı bir blogger olmak için elimden geleni yapuyorum diyelim. İnsan sevdiği bir işi yapıyorsa eğer o işin zorlukları anlaşılmaz diye düşünüyorum. Blogun bana bir zorluğu olmadı bu zamana kadar. 
PembeSmokin: Evlilik ve Blog hayatı genelde bende zor olabiliyor. Sende ilişki durumu  nedir? Blog sosyal yaşamını ne kadar etkiliyor?
RengarenkMakyajDünyam: 6 Aylık evliyim ve bir bebek bekliyorum. Aslında hem eşimi, hem kendimi, hemde blogumu çok iyi idare ediyorum. Bazen eşim blogla ilgilendiğim kadar onunla ilgilenmediğimi söylese de her şey yolunda. :) Sosyal yaşamımı ise planlı olunca etkilemiyor. Bazen yazılarımı geciktirebiliyorum. Fakat bunun dışında yolunda gidiyor her şey. 
PembeSmokin: Kişisel Bakımında olmazsa olmaz dediğin bakım ürünleri nelerdir?
RengarenkMakyajDünyamKişisel bakımımda şampuanlarım parfümüm ve deodorantlarım vazgeçilmezlerim arasında. Ne zaman alışverişe gitsem bu üç üründen illaki birini alırım.
PembeSmokin: Cilt Bakımında olmazsa olmaz dediğin bakım ürünleri nelerdir?
RengarenkMakyajDünyam: Cilt bakımımda ise senelerdir kullandığım Neutrogena Visibly Clean vazgeçemediklerim arasında.


PembeSmokin: Saç bakımında olmazsa olmaz dediğin bakım ürünleri nelerdir?
RengarenkMakyajDünyam: Saç bakımımda Omega Argan Yağı, Elseve Bakım Kremi ve HC Hair Volume Shampoo tercihim. Özellikle bitkisel ürünlerin saçlarımı daha da güçlendirdiğine inanıyorum. 


PembeSmokin: Makyaj malzemelerine gelelim birde… Hangi makyaj malzemesini sürmeden asla dışarı çıkmazsın?
RengarenkMakyajDünyam: Mascaram ve eyelinerım olmadan asla dışarı çıkmam ama halsiz ve moralsizken kimse bana makyaj yaptıramaz.


PembeSmokin: Aldığına pişmanlık duyduğun kozmetik ürünleri hangileri?
RengarenkMakyajDünyam: Çöpe attığım Nivea bb Cream ve Rimmel London Eyeliner


PembeSmokin: Alışveriş rutininde tercihin eksik olanları almak mı yoksa deli dolu doyasıya alışveriş yapmak mı?
RengarenkMakyajDünyam: Aslında hep eksikleri almaya gitsem de ne yazık ki hep deli dolu ne bulduysam alıyorum. Eşimde kendimi kaybetmemden şikayetci :)
PembeSmokin: Blog dışındaki hobilerin neler?
RengarenkMakyajDünyam: Blog dışında ahşap boyama ve çivili kasnak ile örtüler yapmayı seviyorum. Bir de bebek şekeri, nikah şekeri gibi cicili bicili şeylere merakım var. Çoğu tanıdığımızın bebek şekerlerini yapmışlığım var. Kendi nikah şekerlerim de dahil buna. :)
PembeSmokin: Tuğçe'nin çantasını karıştırsak bir güzellik bloggerı olarak çantasında neler buluruz? 
RengarenkMakyajDünyam: Aslında çantamda biliyorsun ki genelde kızım Bihter'i taşıyorum. ama yedek çantamın içindekilere gelirsek; Kızımın tasması, güneş gözlüğüm, Rimmel London Lip Gloss, Mascaram, ajandam, diş fırçam, Powerbank ve son olarak parfümüm var. 


PembeSmokin: Cilt bakım, zayıflama saç bakım ... vs. Uygulamış olduğun doğal kürlerin var mı? Varsa bizimle paylaşabilir misin??
RengarenkMakyajDünyam: Evet saç uzatıcı sinameki kürüm var. Blogumda da yazısı mevcut ben çok faydasını gördüm tavsiye ederim. 
PembeSmokin: Giyiminde marka takıntın var mı? Ne tarz giyinmeyi seviyorsun?
RengarenkMakyajDünyam: Hayır marka takıntım hiç yok. Pazardan bile giyiniyorum. eğer beğendiysem markası olması ya da olmaması sorun değil. Genelde spor giyinmeyi tercih ediyorum. Jean, tshirt, spor ayakkabı benim için yeterli bir tarz. 
PembeSmokin: Ve son soru… Geleceğe yönelik planların neler?
RengarenkMakyajDünyam:  Geleceğe yönelik bir planım yok aslında. Her şey zaman derim ben. Geleceğe dair plan kurmayı sevmem. Yarına çıkacağımızın garantisi yoktur çünkü. Bunu sevdiklerimi kaybettiğimde anladım. 

Tuğçe'ye bu güzel cevaplarından dolayı çok teşekkür ediyorum. Her bir anının özel olduğu gebelik günlerinde de zorluklarla karşılaşmadan güzel bebeğini hayırlarla ve bol sağlıkla kucağına almasını diliyorum. 
Kendisinin bloguna rengarenkmakyajdunyam.blogspot.com ve instagram hesabına ise buradan ulaşabilirsiniz. 
Hazır tekrar aranıza dönmüşken blogumu buradan çevrelerinize ekleyebilir ve yakın zamanda sadece kozmetik değil bir çok şey ile ilgili yazılarımı okuyabilirsiniz. 
Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle
Sevgilerimle
Aslı



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.