25 Kasım 2015 Çarşamba

Topicrem Soothing Cleansing Water & Light Soothing Face Creme

Merhabalar,

İstanbul Blogger Coffee Break Etkinliğinde Topicrem Markası bizlere sponsor olmuş ve çeşitli ürün hediyeleri göndermişti. Son zamanlarda Cilt bakım ürünlerini abarttığım için biraz uzun sürdü yazının gelmesi. Çünkü  kullanmış olduğum ürünle vedalaşıp, bir kaç gün yüzümü dinlendirip Topicrem'e başlamam gerekiyordu. En iyi etkiyi bu şekilde alabileceğimi düşündüm.
Yaşım yirmi dokuz olduğu andan itibaren yaşlanma karşıtı cilt bakım ürünlerine yönelmiş hatta kullanıp çok beğenmiş olduğum bir kaç ürünü sizlerle paylaşmıştım. Bunlardan en sevdiğim Estee Lauder Revitalizing Supreme Global Anti Aging Cream ve Eye Balm olmuştu. Ürünün yazısına buradan ulaşabilirsiniz. Bunlar dışında Topicrem Markası ise  gerçek anlamda kaliteli gördüğüm bir marka. Bunu ürününü kullanmadan önce kullanım alanlarının çokluğu, her çeşit probleme çözüm getirebilmesi ve aslında bu kadar fazla dermokozmetik ürünün aşırı fiyatlarda bulunduğu ülkemizde tamda cüzdanımıza ve ekonomimize uygun fiyatlarıyla gönlümü çelmişti. 
Gelelim benim kullandığım ürünlerine...





İlk olarak Topicrem Cleansing Water Face & Eyes Yüz ve Göz Temizleyicisinden bahsetmek istiyorum. 
Ürünün içeriği Gül Suyu barındırmakta... ve bu gül suyu toksin ve cildimizin gün içerisinde maruz kaldığı kirli havadan dolayı oluşan atık maddelerin atımını sağlamakta. 
Ürünün diğer hedefleri ise şunlar;
Düzenli kullanımda kan dolaşımını destekleyerek cilt rengini dengelemek,
Gözenekleri sıkılaştırmak
Kızarık ciltler başta olmak üzere, tüm cilt tiplerinde yüzü makyajdan rahat bir şekilde arındırmak,

Ürünün içeriğinde diğer misel solüsyonlara nazaran daha az tensio-aktif madde içermemesi hedeflerinde vurgulanan en önemli özelliklerden biri. Bir diğeri ise "Göz yaşı kadar saf" tabirinin ürün anlatımında kullanılması. 
Tabi şunu da belirteyim;
Boyar madde, paraben ve parfüm içermiyor. 


İçerik severlere bu kadar geniş bir bilgi verdikten sonra gelelim ürün ile ilgili düşüncelerime
Makyaj Temizleyici olarak kullandığımda makyajmı muhteşem bir şekilde temizlemedi. Ne yazık ki o etkiyi alamadım. Fakat ürün cildi o kadar güzel dinlendiriyor ve nemlendiriyor ki makyaj temizleme sonrasında cildime tonikler gibi kullanmaya ve son temizlik rötuşlarımı bu solüsyonla yapmaya devam ettim. Ürünün her ne kadar hedeflerinde makyaj temizleme tabiri kullanılsa da ben onu cilt temizleyici olarak geniş düşünerek makyaj temizlemenin dışında kullanmaya devam edeceğim. 
Cildimin aşırı hassas ve kızarık olduğundan daha önceki yazılarımda bahsetmiştim. kızarıklıkla alakalı bir aydır az da olsa bir gelişme mevcut. Tam anlamıyla kullanıma devam ettiğim takdirde neler olacağını birlikte göreceğiz daha sonradan bilgi almak isterseniz yorum kısmından her daim yardımcı olacağımdan emin olabilirsiniz. 
Kısaca sonuçlandırmam gerekirse tonik tarzı bir ürün yerine koyup kullanabileceğim, istediğim takdirde geceden kalma krem kalıntılarını ya da temizlenmiş yüzümde bile  yatacağım saate  kadar yüzüme yapışmış olan ufak tefek kirleri bu ürünle temizleyebiliyorum. Tekrar alır mıyım? Evet kesinlikle. 



Şimdi sırada tamamlayıcı olan Topicrem Creme Apaisante Legere Light Soothing Face Creme'e gelebiliriz. 
Hassas ciltler için yatıştırıcı ve  Kuru ciltler için yatıştırıcı nemlendirici olmak üzere ürünün iki çeşidi mevcut. 
İçeriğinde barındırdığı hyaluronic asit ile  yaşlanmayı ve nem kaybını yavaşlatarak, kırışıklıkların görünümünü azaltmak ürünün ilk hedefi. Bunun dışında ise nemlendirici etkisi ile cildin tazelenmesi, esnekliğinin artması ve rahatlaması ve cildin doğal rengini geri kazanması hedefler arasında.
 Cildin su rezervlerini güçlendirerek cildi pürüzsüzleştirmek amaçlı içeriğinde aquaxyl barındırır. Aynı zamanda yabani menekşe özleri, liçi meyve özleri, shea ve baobab yağları cildin nemlenmesini ve hücre yenilenmesini destekler, 

Ürün zaten kendini çok iyi anlattığı için ben yorumlarıma geçmek istiyorum. Ürünün kıvamı merhem tarzında ve küçük bir miktar ile çok büyük bir bölgeye yayabiliyouz. Bu yüzden kesinlikle elimize az miktarda ürün almak gerekli. Kısacası bereketli. Ürün T bölgemdeki yağlanmayı ciddi anlamda azalttı. Nemlendirmesi çok iyi ve kesinlikle sevdiğim ilk dört ürün arasına girmiş durumda. Sürdüğüm an aşırı bir yağlanma hissi olmuyor. Çabuk emiliyor. Kullanım açısından rahat bir krem. Günde iki kez sabah ve akşam olmak üzere kullanıyorum. Ama aralarda da elim gitmiyor değil. Sevdim kısacası. 
Fiyatlarıda başta bahsettiğim gibi gayet herkesin alabileceği fiyatlarda... Ürüne birçok eczanede, dermokozmetik satışı yapılan birçok sitede ve Topicrem'in instagram hesabından kolaylıkla ulaşabilirsiniz. Ürünü Türkiye'ye Yonca Kozmetik getiriyor fakat şu an sitesi sanırım bakım aşamasında o yüzden linkini veremiyorum. 
Yeni yazılarımdan haberdar olmak için blogumu buradan izlemeye alabilir ya da buradan instagram hesabımı takip edebilirsiniz. 
Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle 
Sevgilerimle
Aslı

"Ürünler Yonca Kozmetik tarafından Blogger Coffee Break Etkinliği'nde hediye olarak gönderilmiştir." 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.