25 Mart 2014 Salı

Selam :)

Herkese Merhabalar,

Uzun süredir bloggerları takip ediyordum ve bende bir blog açmak niyetindeydim. Yazmayı çok seviyorum fakat şimdiye kadar hep küçük notlar tuttuğum cicili bicili defterlerim, ajandalarım, not kağıtlarım oldu. Şöyle bir ajandamı açtığım zaman rengarenk dünyamı okuması çok zevkli oluyor. Yaşadıklarım, deneyimlerim, hayaller... vs.. 
İşte tam da bu yüzden buradayım. Acemi bir blogger olarak karşınızdayım. Heyecanlıyım... Sizlerin desteğiyle Pembe Smokin'i daha da güzelleştireceğime inanıyorum. 
Bu blogda kadına dair herşey olacak. Kızsal dedikodular yapabileceğimiz harika bir blog olmasını istiyorum. 
Makyaj, Kozmetik, Bakım başta olmak üzere gezi deneyimlerim, gittiğim mekanlar, değişik special yemek tarifleri ve şu an aklıma gelmeyen bir çok şeyi sizlerle paylaşmak istiyorum. 
Sizlerde Pembe Smokin'de görmek istediğiniz her şeyi bana e mail yolu ile belirtebilirsiniz. Pembe Smokin ve onunla gelecek olan yeni dostlarıma sevgilerimle...

Şimdilik Hoşçakalın...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.