7 Nisan 2014 Pazartesi

İlk yazım; Dax Sulphur Tırnak mucizesi :)

Herkese Selam;

İlk yazım bir hafta gecikmeli olduysa da artık düzenli olarak blogda hazırlamış olduğum yazıları bulabileceksiniz sevgili blog severler...

Elime en son geçip mucize vaadeden bir kremden bahsedeceğim sizlere; "Dax Sulphur"

Aslına bakarsanız bir blogda gözüme çarpmıştı. Blogda ve yorumlarda gayet olumlu bahsediliyordu. Araştırdım ve herkes pozitif sonuçlar almış. Almaya karar verdim. Bulabilmem biraz zor olsa da artık elimde. Gratis, Watsons başta olmak üzere dermokozmetik satan birçok eczaneye bile baktım bulamadım. Gittigidiyor ve n11.com'da bir satıcı buldum siparişimi verdim fakat 15 gün boyunca siparişim ile ilgilenilmedi ve bende iptal ettim. En son olarak Kozmed Shop aracılığı ile ürüne sahip oldum. Almak isteyen olursa orada bulabilir. Düzenli olarak getiriyorlar.
Gelelim mucize kremin artı ve eksilerine...



Kremin vaadettikleri;
Tırnakların daha hızlı uzaması,  kütikülleri ve tırnakları besleyip nem dengesini sağlaması, Tırnak haricinde ciltte, dirseklerde ve topuklardaki sertliklerde etkili olması...
Krem diyorum aslında ama kremde değil vazelinimsi ve eridiğinde yağımsı bir yapısı var. 
Aldığım gün iki tırnağımı tesadüfen kırdım ve Dax Sulphur'u kullanmaya başladım. Yaklaşık altı gün oldu kullanıyorum. Gece yatarken tırnaklarıma masaj yaparak yediriyorum. İlk kullanımdan itibaren nemin etkisini sabah uyandığımda hissettim . Yumuşacık ellerimle mutlu uyandım. Uzaması ile ilgili pek birşey söyleyemem tam etkisini kendime ispatlamam lazım ki size bununla ilgili bilgi verebileyim. Yakın zamanda bu etkisini bir yazımda sizlere not olarak paylaşacağım. Bazı kullanıcılar kremi ellerine sürdükten sonra eldiven takıp o şekilde uyuduklarını söylüyor fakat ben bu şekilde kullanmıyorum. Tercih sizin. :)
Şimdi sıra eksilerde...
Etkisi hakkında negatif birşey söyleyemem. Fiziksel olarak yorumlar yapacağım. Kokusunu beğenmedim. Dayanılmaz kötü kokuyor diyemem ama ilk okulda yeşil silgiler vardı toz toz olurdu ve kötü kokardı aynı ona benzer bir kokusu var. Ellerinize sürdükten sonra tabletinize, telefonunuza ya da baska herhangi birşeye dokunmayı unutun her yer yağ olabilir. Çabuk emilimi olmuyor. O yüzden yatarken kullanmanızı tavsiye ediyorum. Son olarak kokoş ve cicili bicili görsel sevenler üzülecek. Etkisi paha biçilemez fakat kutusunun görünümü hiç albenili değil. Etkisini görmeden kremi çoğu kişinin ciddiye alacağını sanmıyorum. Fakat çoğu muhteşem markadan çok daha iyi bir şekilde tırnakları nemlendirdiği ve beslediği kesin. Tırnak bakımıma bir süre bu ciciyle devam etmeyi düşünüyorum. 
Kutunun ve içeriğin resimlerini paylaşmaya çalıştım. Görüldüğü üzere kremimin yarısını eşimin kardeşi ile paylaştım. Onunda fikirlerini alıp sizlerle paylaşacağım. 

Şimdilik hoşçakalın...






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.