20 Mayıs 2015 Çarşamba

Bebak Acıbadem Sütü Seti

Merhabalar Kızlar,

Nostaljik birşeyler denemeye ne dersiniz?  Gerçi eminim ki hepiniz denemiş adını annelerden, anneannelerden duymuşsunuzdur Bebak'ın...
Bu devirde makyaj yapmadan çoğumuz kolay kolay dışarı adım atmazken, en basitinden bir rimel ya da allıkla dokunuyoruz yüzümüze... Birde olmazsa olmazlar full makyajlar, makyaj bazları falan derken onları yüzümüzden çıkartmak için harcanan çabalar, çıkan gözler, soyulan yüzler... :))
Şimdi size güzel ve huzurlu kokan, (huzurlu diyorum çünkü bana her zaman çocukluğumu anımsatmıştır bu koku) her cilt tipine uygun ve uygun fiyatlı "Bebak Acıbadem Sütü" içeren makyaj temizleme sütü, makyaj temizleme mendili ve el vücut bakım kreminden bahsedeceğim. Ben genellikle içerik delisi olmasam da sizlere hep içerik bilgisi vermeye çalışıyorum. Bahsedeceğim ürünün doğal içerik sevenlere pek iyi gelmeyeceğinden eminim. Yoğun paraben içeriyor ne yazık ki...
Hepimizin cilt tipi birbirimizden farklı... Kimimiz kuru, kimimiz yağlı, kimimiz normal ya da karma cilt tiplerine sahibiz. İşte bu yüzden makyaj sonrası ve günlük temizlemede kullandığımız ürünlere çok dikkat etmeliyiz. Ben karma cilt tipine sahibim. Birçok reklam filmlerinde gördüğümüz, tanıdığımız marka ürünleri de denemiş biri olarak size tavsiyem sadece Bebak ürünleri olacaktır.
Neden derseniz; İçerisinde Acıbadem sütü mevcut ve dediğim gibi eşsiz bir kokusu var. Badem özü sayesinde cildinizde canlılık, ferahlık ve parlaklık hissedeceksiniz.
Gelelim teker teker ürünleri incelemeye...




Bebak Acıbadem  Makyaj Temizleme Sütü
Cildi derinlemesine temizliyor, yumuşatıyor ve temizlerken besleme etkisine sahip. Rahat bir kullanımı var. Temizlerken tahriş etmiyor. Kullanımına gelecek olursak; Ben bir parça pamuğun üzerine fındık tanesi büyüklüğünde Bebak Acıbadem Sütünü alıyorum ve hafif masaj hareketleri ile yüzümü temizliyorum. Kış aylarındaki cilt kurutucu soğukla ya da yaz aylarındaki kavurucu sıcaktan korunmuş olacaksınız. Benim en sevdiğim etkisi cildimi temizlerken ne kadar yumuşak  olduğunu hissetmem.

Bebak Acıbadem Makyaj Temizleme Mendili
İçerisinde yine Acıbadem özü bulundurup, makyajınızı kolayca temizlemenize ve zor çıkan maskaranıza kesin çözüm getiriyor. Tüm cilt tiplerine uygun olup, kuruluğu ve gerginliği önleyerek makyajınızı kalıntı bırakmadan temizlemenize yardımcı olur. Özellikle seyahatlerde mutlaka yanınızda bulundurmanızı tavsiye ediyorjm. Hatta mümkünse çantanızın bir köşesinde bulundurun derim.

Bebak Acıbadem El ve Vücut Kremi
Her Cilt tipine uygun olması sebebiyle Bebak El ve Vücut kremini kullanmanızı tavsiye ederim. Hayatın koşturmacasında en çok yorulan el, ayak ve vücudumuzu şımartabilecek bir ürün. Duş sonrasında ya da günlük bakım olarak vücudunuza masajla uyguladığınızda düzenli kullanımında sadece krem sürdüğümüzde hissettiğiniz o yumuşaklık ve nem kalıcı olmaya başlıyor.  Ben kendi açımdan özellikle ayak bakımında kullanmanızı tavsiye ediyorum. Bu ürünü düzenli uyguladığınızda ayaklarınızda bebek yumuşaklığı sağlıyor.

Bebak ürünlerini Gratis, Watsons gibi kozmetik marketlerde  bulabilirsiniz.

Cildinize iyi bakın...
Sevgilerimle.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.