22 Mayıs 2015 Cuma

Maydonoz ve Limon Mucizesi

Merhabalar Kızlar,

Vücudumuz ne yazık ki fazla su tüketiminden kaynaklı aşırı derecede ödem yapabiliyor. Biz bayanlar olarak özel günlerimizde bu su tutulumunu çok fazla yaşamaktayız. Belki daha dün giymiş olduğumuz pantolonu kapatmakta güçlük çektik, belkide yüzüklerimiz yada ayakkabılarımız dar gelmeye başladı. Bu gibi durumları  her zaman kilo alımına bağlıyoruz... Ama aslında hepimiz biliyoruz ki bu bir kilo alımı değil. Bugün sizlere vücudum Ödem yaptığında uyguladığım bir kürden bahsetmek istiyorum. Çoğu kişi bu kürü biliyor aslında fakat uygulamıyor. Ben denedim ve artışlarını gördüm. O yüzden denemiş biri olarak paylaşmak istedim ki yaparsanız nasıl bir yol izleyeceğinizi ve sonucun ne olacağını bilin.






Vücut fazla tuz tükettiğimizde su tutulumu gerçekleştiriyor ve benim gibi az su içenler bilirler ki ödem bizleri daha çok vuruyor.
Vücuttaki suyu atmanın bir yolu yine su içmek tabi ki... Günde en az iki litre su tükettiğimizde ödem ihtimali en aza indirgenmiş oluyor.
Maydonoz ve Limon Kürü sabah kalktığınızda aç olarak tüketmeniz gereken bir kürdür. Detox ve özellikle maydonozun böbrekleri çalıştırıcı etkisi bu kürün kaynağı.
Kürü yapmamız için gerekli olan malzemeler ;
14-15 dal maydonoz
1 adet limon
1 bardak su ve Rondo ya da Parçalayıcı herhangi birşey :)
Malzemelerimizi rondomuza koyuyoruz. Maydonozları sapları ile birlikte kullanmanızı tavsiye ediyorum en büyük etkiyi o saplar veriyor.1 adet limonu sıkıyoruz Ve bir bardak suyuda ekliyoruz. Yaklaşık 3 dakika rondodan geçiriyoruz. Siz parçalanma durumuna göre biraz daha fazla tutabilirsiniz. Sonrasında karışımımızı bir bardağa koyup hızlı bir şekilde ve özellikle sabah aç karnına içiyoruz. Maydonoz Limon Kürü bekletilmeden içilmeli ve her zaman taze hazırlanmalıdır. Posası ile birlikte tüketmeniz çok yararlı olacaktır.
15 gün bu kürü uyguladıktan sonra bir hafta ara verip tekrar bir 15 gün daha yapıyoruz.
Kürü uygularken su içmemizi şiddetle tavsiye ederim. Maydonoz böbreklerimizi çalıştırıp idrar söktürücü etkisini göstereceği için aşırı su kaybı yaşayabiliriz. Bu yüzden su içmemiz önemli.
Ben özel günlerime yaklaştığımda bir kaç gün yapıyorum. Bana yetiyor. İlla ki 15 gün uygulamak gibi bir kural koymadım kendime. Fakat kilo vermek isteyenler hatta diyete ve spora başlayacak olanlara tavsiyem tartılmadan önce bir kaç gün bu kürü uygulamaları.
Vücudumuzdaki ödemleride tartıda görmemek adına bir kaç gün ödem atma ve detox yapıp ardından diyet ve spora başlayabilirsiniz. Bu hem sizin motivasyonunuza etkili olur hemde boş yere fazladan iki üç kilonuzun yağ değil su olduğunu bilip boşuna kendinizi yormamış olursunuz...
Bu tarif kesinlikle bana ait değildir. İbrahim Saraç'ın tarifi olduğunu duydum fakat emin değilim. İnternette araştırırken bulup deneyip kendi adıma memnun kaldığım bu kürü sadece sizlerle paylaşmak istedim.
Yeni yazılarla görüşmek dileğiyle... Sağlıklı kalın...
Haaa. Birde su için bol bol :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.