19 Mayıs 2015 Salı

John Frieda Go Blonder Sarı Saçlara Güneş Işıltısı için Yoğun Bakım Maskesi

Merhaba arkadaşlar,
Ben blogun sarışın kızıyım
Sizlerle de sarı saçlar için boya (haftalık-günlük) bakım ve güzellik tüyolarımı paylaşacağım. Bakıyorum da saçlarını sarı renge boyatan bayanlar boyattıkları renkten memnun olmuyorlar dolayısıyla çok fazla zaman geçmeden o saçlar tekrar boyatılıyor… Birde bunların üzerine fön ve maşa uygulaması yapılıyor. Böylece o saç doğal rengini kaybetmiş, yıpranmış ve kurumuş oluyor. Sonuç olarak ipeksi olan saçlarınız size küsüyor ve hepsi teker teker elinizde kalıyor.  İşte bu aşamada neler yapmalıyım sorusu akıllara geliyor.
Benim asıl saç rengim açık kumral. Saçlarımı ilk olarak 1 yıl önce ombre yaptırdım ve 4 ayda bir 3 kere bebek sarı sı renginde balyajlar attırdım. Saçlarım dolayısıyla yıpranma aşamasına geldi. Bu arada unutmamamız gereken bir şey var ki o da  yazlarımızı havuzda ve  denizde geçirdiğimiz… O güneş ışınları ve havuzun klorlu suyu özellikle bizler gibi çok hassas renge sahip ve işlem görmüş saçları iyice düğüm düğüm yapıyor. Hepsine maruz kaldım feci ürkütücü!!
Bugün sizlere bahsedeceğim ürün “Jonh Frieda Go Blonder  Sarı Saçlara GÜNEŞ IŞILTISI için Yoğun Bakım Maskesi” Ürün özellikle sarı saçlarınızı nemlemdirip, dolgun ve parlak görünmenizi sağlıyor. Bakalım ne yorumlar yapmışım?....



John Frieda’nın Sheer Blonde serisinde birçok sarı saç tonlarına uygun şampuan ve saç kremi var. Türkiye’ye henüz maskesi yeni  gelmişken denemem gerektiğini düşündüm ve hemen aldım. Ben  Go Blonder  şampuan + saç kremini birlikte kullanıyorum. Bunlarında yorumlarını sizlerle paylaşıyor olacağım.  Birde buna Go Blonder Sarı Saçlara Güneş Işıltısı için Yoğun Bakım Maskesini  ekledim. Artık saçlarım her zamankinden daha parlak ve ışıltılı görünüyor. Go Blonder içerisinde papatya özleri bulunduğundan dolayı  saçta hafif bir açma etkisi  yaparak sarı renge boyanmış saçları ve saçlarınıza uyguladığınız balyajları bir ton daha açıyor. Tabi ki açma işleminden bahsederken sakın oreal tarzında bir açma beklemeyin. Özellikle en çok etki görecek olan saçlar başta doğal açık kumral ve sarı renklerdir.
Gelelim John Frieda Go Blonder Maskesi’ne,  genellikle saçlarımızı sadece şampuanlayıp kremliyoruz. Dolayısıyla saçlarımız zayıflıyor ve kırılmalar oluşuyor. Mutlaka haftada 3 kere saçlarımıza saç maskesi uygulamalıyız ki  Saçlarımız daha dolgun ve parlak görünsün, nemlenip daha sağlıklı uzayabilsin.
Ben ürünü söylediğim gibi her duştan sonra uyguluyorum. Söylemiş olduğum gibi ürün Türkiye’ye yeni geldi ve iki haftadır kullanıyorum. Saçlarımdaki pozitif değişimi adım adım  izliyorum. Birkaç ay sonra ürün hakkında çok yapacağım yorumlar daha fazla olacaktır fakat ben çok memnun kaldım.
 Sarı saçlarınızın Hollywood yıldızlarının saçlarındaki canlılığı, parlaklığı ve o muhteşem güneş ışıltısını yakalamasını  istiyorsanız mutlaka her duştan sonra sadece 10 dakikanızı saçlarınıza maske uygulamaya ayırmalısınız. John Frieda Sarı Saçlara Güneş Işıltısı için Yoğun Bakım Maskesi zayıflamış saç uçlarınızı güçlendirir ve saçlarınızda yaz güneşi  gibi ışıltılı bir etki yaratır. Aynı zamanda saçlarınızda çok beğeneceğiniz bir dolgunluk hissi yaşayacağınızdan çok eminim.  
Ürün 150 ml ve Watsons’ta 35 TL ve 40 TL arasında bulabilirsiniz. Aynı zamanda  Amazon.Com’dan satın alabilirsiniz. 
Ürün kullanımına gelecek olursak her duştan sonra saçlarınızı havluyla sarıp ıslaklığını alın. Saçlarınızı parça parça ayırın ve masaj yaparak diplerine gelmeyecek şekilde baştan uca masaj yaparak uygulayın. 10 dk bekletip durulayın. Saç maskelerinin saçınıza iyice nüfuz etmesi için ıslak bir havluyu ütüyle ya da mikrodalgada ısıtarak başınıza sararsanız saç maskelerinden daha iyi sonuçlar alacağınızı göreceksiniz.  Saçlarınızda  muhteşem John Frieda kokusunu ve yumuşaklığını hissetmek için bu ürünü kesinlikle denemelisiniz. Saçlarınızda artık gülüşünüz kadar ışıltılı ve parlak görünüyor olacaktır.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.