19 Mayıs 2015 Salı

Yves Rocher Hair Repair Oil / Yıpranmış Saçlar için Onarıcı Yağ

Selam!

Bugün aşırı derecede yazı yazma isteği ile doluyum. İlk yazımda saçlardan konuyu açmışken birde bakım ile ilgili birşeyler karalamak istiyorum. 
Baştan özet geçmem gerekirse bu benim saç bakımına olan ilgim, yaklaşık beş senedir simsiyah boyadığım ve Bob Kesimi olan saçlarımı uzatmaya karar verip birde rengini açtırıp bakıra boyatmam ile başladı. Kuaförden geldiğimde saçlarım muhteşem görünüyordu. Artık saçlarımın beyazları simsiyah fon üzerinde belli olmayacak ve uzattığımda toplayacaktım. Tüm hayallerim saçlarımı yıkadığım an o sihirli fönün kaybolması ile son buldu. Saçlarım sönmüş, ıslakken lastik gibi uzuyor ve uçlarından kopuyordu. Kestirmeye kalksam zaten ensemde olan model kesimli saçlarımı üç numaraya kadar kısaltmak zorunda kalabilirdim. Saç uzatma hevesimi bir kenara bırakıp bu saçı nasıl kurtarırım çabasına girdim. Bir yandan kurtarmaya çalıştığım yanan saçlarım, diğer taraftan durmadan akan Bakır Kumral saç boyam... Kabustu. Eğer bu rengi veya kızıl tonlarını kullanırsanız  on günde bir boyanması gerektiğini asla unutmayın. Yoksa akmış yarı sarı yarı turuncu bir kafayla dolaşmak zorunda kalıyorsunuz.  Ben saçımı kurtarmaya çalışıp üstüne yakıp tekrar kurtarmaya çalışıyordum ki.. Bu bir buçuk ay kadar sürdü ve saçlarımı bir gün oturup kendi başıma simsiyah boyadım. (Siyah boya bile aktı kahverengi oldu hala rengi oturtmaya çalışıyorum.) Bu yaşadığımı sizlerle paylaşmak istememin nedeni bende dahil tüm bayanlarda olan kararsızlıklarımız. belki siyah saçlılar vardır aranızda vazgeçersiniz okuyunca rengini değiştirmekten :) 
Bu arada saçlarıma Özel bir bakım kürü uyguladım. Kurtarma terapisinin temeli uyguladığım bu yöntem fakat bu kürü size uygulamalı olarak anlatacağım ve malzemelerin tam olması gerek. Bu yüzden o adımı atlayıp diğer kullandığım bakım yağlarından biri olan "Yves Rocher Hair Repair Oil" den bahsedeceğim.


İlk önce ürünün vaadettiklerinden bahsedelim;
Yıpranmış saçları onarıp, besleyeceği ve parlaklık kazandıracağı etkisi ilk özelliği ve devamlı kullanımlarda saçın içerisindeki kılcal yapılara dolarak güçlü saçlar elde edileceği konusunda bilgi aldım. İçeriğinde Organik Jojoba Yağı, Babassu Yağı ve Güney Amerika Fındığı Yağı barındıran bu bakım yağı silikon ve paraben asla içermiyor. Organik ürünler konusunda bir lider olan Yves Rocher'ın kullandığım ilk saç bakım ürünü bu yağ oldu.


Bakalım etkilerini nasıl görmüşüm...
Kullanımını okuyunca aklıma gelen ilk cümle "Benim gibi tembeller için birebir.." Oldu. Çünkü ürünü banyo yapmadan ya da saçımızı yıkamadan yaklaşık on dakika önce saç telleri boyunca uygulayıp sonrasında yıkıyoruz. Ürün saçtan çok hızlı temizleniyor. Banyo sonrasında saçımda asla bir yağ kalıntısı olmuyor. Ağırlık yapmıyor. Yaklaşık iki aydır her hafta iki gün olmak üzere ürünü saçıma uyguluyorum. Özellikle banyo sonrasındaki etkisi muhteşem. O benim yanmış, plastik bebek saçı gibi olmuş zavallı saçlarım yumuşacık oluyor. Az hasarlı saçlarda iyileştirme etkisi olacağını düşünüyorum. Benim şu an ki durumumda bir iyileşme ancak geçici olabiliyor ne yazıkki.
Bu arada Yves Rocher bir güzellik yapıp ürünün kokusunu muhteşem yapmış. Diğer saç bakım yağlarında veya benim uyguladığım kürde inanın yıkandıktan sonra bile o kötü yağ kokusu kalıyor ve bu beni inanın çok rahatsız ediyordu. Ürün 150 ml ve aşırı derecede bereketli bir ürün. Çünkü şişesine bir tıpa yapılmış israf olmadan, gerektiği kadarını kullanabiliyorsunuz. Kapağı ise ayrı bir muhteşem. Çevirilerek açılıyor ve şık tasarlanmış. Fiyatı ise yaklaşık iki ay önce 23 TL gibi bir fiyattaydı. İndirimlerde yakalarsanız çok daha uygun fiyatlara alabilirsiniz.
Güzellik bloglarında okuduğum ve araştırdığım kadarıyla ben dahil herkes ürünü beğenmiş görünüyor. Yves Rocher Hair Repair Oil'i denediniz mi ? sizin saçınızda nasıl bir etki yarattı? Kullanımınız dahilinde az hasarlı saçlara nasıl bir etkisi oldu? 
İnanın merak ediyorum. Blogum geliştikçe sizlerle kullandığımız ürünleri burada çekiştirmekten çok mutlu olacağım..
Sevgiyle Kalın.


1 yorum :

  1. Merhaba pembesmokin!
    Repair serisinin 2 aydır tamamını kullanan biri olarak öncelikle şunu söylemeliyim ki; bu kadar uygun fiyatlara böylesine bakım yapan başka ürünler bulmak mümkün değil!

    Senin de severek kullandığın mucizevi yağla-kullanıp çok memnun kalan bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine-tanışıp; son 3yılda defalarca boyanmış (kahve-bakır-soğan kabuğu- ombre- röfle-karamel- beige) saçlarımı ürünün ambalajında da önerildiği üzre duş öncesi 15-20dk lık bekletme, ardından yıkama işlemine geçme şeklindeki kullanımlarla tedavi ederek başlayan bu sürecin sonunda artık; yanık ve kırıklarla vaat ettiği üzre savaşan formülü sayesinde saçlarımı onca işlemden sonra neredeyse hiç kestirmek zorunda kalmadan sağlıklı şekilde uzatabiliyorum.
    Muhteşem kokusu, verdiği parlaklık ve saçı hiç ağırlaştırmaması da cabası!

    Bu ürünle başlayan maceram, başta da belirttiğim üzre serinin tüm ürünlerini kullanarak devam etmekte.
    Bilhassa maskeden son derece memnunum.
    İlk birkaç yıkamada (şampuan) saçlar ürün değişimi sebebi ile dökülebiliyor fakat korkmadan kullanmaya devam edildiği takdirde rutine döndüğü anda kopma yahut dökülme gibi bir sorun kalmıyor.
    Bilmiyorum benim saç yapımdan mı kaynaklı; fakat benim saç dibimdeki yağlanmayı da azalttı serinin tüm ürünlerini kullanmak.
    Doğrusunun da bu olduğunu söylemişti güzellik uzmanı bir arkadaşım, cilt-saç ürünlerinde asla tek bir üründen medet ummak doğru değil, tek başına hiçbir ürün ne kadar iyi olursa olsun yeterli değil.
    Özetle gönül rahatlığı ile tüm seriyi kullanmanı tavsiye ederim.
    Dilerim sen de kullanır ve aynı sonuçları alırsın����
    Sevgiler ��

    YanıtlaSil

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.