28 Mayıs 2015 Perşembe

Neutrogena Deep Clean 2 in 1 Wash/Mask

Merhaba kızlar,
Bugün sizlere yeniden çok beğenmiş olduğum Neutrogena serisinden Deep Clean2-in-1 Wash/Mask (2’si 1 arada ferahlatıcı yüz temizleme jeli + maske) anlatacağım. Bildiğiniz üzere Neutrogena dermatolojik olarak test edilmiş bir ürün. Dolayısıyla bende seçimlerimi bu markaya yönelik yapıyorum. Evde kendimizin amatör olarak yapmış olduğumuz cilt bakımları yetersiz kalabiliyor. Çoğumuzun gerek maddi, gerekse zaman tarafından bakıldığında güzellik merkezlerine  cilt bakımına.. vs  gittiğini düşünmüyorum.  İşte bu yüzden arada yüzümüze maske ve ferahlatıcı ürünlerle bakım yapmamız  lazım. Ben Neutrogena Deep Clean 2-in-1 Wash/Mask’ı günlük yüz temizleme jeli ve haftalık yüz bakımmaskesi olarak kullanıyorum.  Her gün makyaj yapıyorum ve günlerim çalışma telaşı ile hep dışarıda geçiyor. Kışın soğuğu, yazın sıcağı, şehrin kirliliği derken cildimin yıprandığını hissediyorum. Daha önce anlatmış olduğum Neutrogena makyaj temizleme ürünleri ve Neutrogena PinkGrepafruit Bakım ürünlerini kullandığımdan burada bahsetmiştim.
Fakat  Deep Clean Wash/Mask’ın yeri bende çok başka.




İçeriğinde kil olduğu için cildimi derinlemesine temizleyerek ferahlatıyor. Cildimdeki tüm gözenekleri temizliyor, yağdan arındırıyor ve cildimi tekrar yeniliyor. Ayrıca cildimi canlandırıyor ve harika bir ferahlatıcı kokuya sahip. Kuru cilde sahip olan bayanların fazla kulanmamasını tavsiye ederim çünkü içeriğindeki kil özleri cildinizi daha da kurutabilir.

 Sizede söylediğim gibi Deep Clean’ı 2 aşamada kulanabilirsiniz.

Günlük Temizleyici:
Cildinizi ılık suyla ıslatıp bir miktar avucunuza alın. Yüzünüze masaj yaparak uygulayın. Ve bol su ile durulayıp, kağıt havluyla yüzünüzü kurulayın.

Haftalık Maske:
Cildinizi su ile hafifçe nemlendirin. Avucunuza bir miktar alıp ince bir tabaka halinde masaj yaparak uygulayın. 5 dk bekletip su ile iyice durulayın ve yüzünüzdeki kalıntıları bir pamuk yardımıyla temizleyin.



İçerik bakımından doğal olduğu söylenemez. Ben çok takılmıyorum. Takılanlar için uyarayım paraben ve türevleri dolu J

Neutrogena Deep Clean 2-in-1 Wash/Mask’ı Watsons ve Gratis gibi tüm kozmetikçilerde ve marketlerde 17 TL ye bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.