29 Mayıs 2015 Cuma

Le Petit Marseiliais Duş Jelleri

Herkese Selam,

Bugün sizleri "Küçük Marsilyalı" ile tanıştırmak istedim. Türkiye pazarına girmesi ile televizyonda her dakika reklamlarını görüp "Bu nasıl bir şeydir?" Diye merak edip aldığımız ve en kısa sürede çoğumuzun banyosunda yerini almış olan "Le Petit Marseiliais Markasına ait duş jelleri...
Reklamlarında gördüğüm zaman ilk merak ettiğim kokusu oldu. O kadar farklı anlatıldı ki haliyle mağazadan ürünü alıp eve gelirken büyük beklentiler içerisindeydim...



Ürün bu beklentileri karşıladı.  Fransa'nın en yeşil markası seçildiğini bir blogda okumuştum. Ürünlerinin ambalajlarında geri dönüşüm uygulayan ve Duş jeli ve sabun  içeriklerinde paraben ve renklendirici içermediğini bilmenizi isterim. Fakat tüm duş jeli kategorisinde sls bulunuyor.


Ben iki Duş jelini aldım "Vanilya Sütü" ve "Süt"  kokuları muhteşem. Ben çok sevdim. Ürünlerin Kalıcı koku ve nemlendirme özelliği vurgulanmış fakat ben kokusunun kalıcılığını çok bulmadım. Evet kalıyor ama çok uzun süre bir kalıcılık hissetmedim.  Nemlendirme özelliği ise ürünün neresinde onu hiç çözemedim. Bir duş jeli bana duş alırken güzel güzel kokular vererek temizlendiğimi hissettiriyorsa hele birde içeriği biraz daha az kimyasal barındırıyorsa daha ne isteyebilirim ki?
İlk olarak Watsons ile pazara giren Le petit Marseillais 'in  7 ayrı kullanım kategorisinde 29 farklı ürün çeşidi var. Ülkemizde Duş jelleri, dudak balmı, katı ve sıvı sabunlar , el ve vücut nemlendiricileri gibi ürünleri mevcut. Bu ürünlerden şimdilik duş jellerini deneme fırsatım oldu. En yakın zamanda farklı kategorilerinden de ürünler deneyip sizlerle paylaşacağım.
Le Petit Marseillais Duş Jellerinin Küçük boyları Watsons ve Gratis'te 5.5 TL , büyük boyları ise 8.5 TL civarında bir fiyatındalar.

Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle...

 Hoşçakalın.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.