27 Mayıs 2015 Çarşamba

Neutrogena Visibly Clean Serisi

Selam Kızlar,
Bugün sizlere Neutrogena’nın Visibly Clean serisinden Pink Grapefruit’ten bahsetmek istiyorum.
çoğumuz  birbirimizden farklı cilt tiplerine sahibiz. Dolayısıyla günlük bakım ürünlerini de ona göre tercih ediyoruz. Neutrogena’nın dermatolojik olarak test edilmiş Visibly Clean PinkGrapefruit  Facial Wash (yüz yıkama Jeli) ve Oil Free Moisturiser (yağsız krem) her cilt tipine uygun. Cildimde zaman zaman sivilcelenme ve siyah noktalar oluşabiliyor. Hatta T bölgemde parlama bile oluyor. Birçok cilt ürününü denedim ama cildime iyi gelmedi. Ta ki Neutrogena ile tanışana kadar. Bazı ürünlerin kokuları benim için çok önemli. Pink Grapefruit beni benden alan bir ürün diyebilirim sizlere..




Visibly Clean pink Grapefurit Facial Wash : Her gün temizlenmiş ve sağlıklı bir cilde sizleri kavuşturuyor. Sivilce oluşumunu önlüyor, cildi derinlemesine temizleyerek siyah nokta oluşumunu azaltıyor. Canlandırıcı temizleme özelliği ile cildi asla kurutmuyor ve pembe greyfurt aroması ile cildimizi ferahlatıyor. Benim en çok ta cildimi ferahlatması hoşuma gidiyor.
Her sabah ve akşam önceden ıslattığımız cildimize ellerimize bir miktar ürün alıp masaj yaparak uygulayıp  su ile duruluyoruz. Ve tabi ki kağıt havlu ile hafifçe kuruluyoruz. Hatırlatırım ki normal havlu kullanmıyorduk sivilce oluşumlarını önlemek için. İçerik ve Kullanım Bilgisini inceleyebilirsiniz...


Visibly Clean Pink Grapefruit Oil – Free Moisturiser : Cildimizi temizledikten sonra parlak ve ferah görünmesini sağlayan olmazsa olmazlarımız nemlendiricilerdir. Sabah ve akşam ihmal etmemeliyiz. Hatta yüzümüze makyaj yapmadan 5 dk önce cildimizi nemlendirmeliyiz ki cildimize yapacağımız makyaj daha canlı görünsün. Yağ içermeyen ve dermatolojik olarak test edilmiş ince dokusuyla sabah ve akşamlarımın vazgeçilmezi Visibly Clean Pink nemlendiricisi. Her sabah ve akşam cildimizi Neutrogena’nın Pink Grepafruit Facial Wash (Yüz Yıkama Jeli) ile temizledikten sonra Oil Free Moisturiser (Yağsız Nemlendirici) ile nemlendirmeyi unutmuyoruz. İçerik bilgisi...


Visibly Clean Pink Grapefurit facial wash ve oil – free moisturiser ürünlerinin birlikte kullanımı daha sağlıklı bir bakıma sizleri kavusturabilir.

Cildinizin sağlıklı görünmesi için günlük bakım yapmayı ihmal etmeyiniz.
Hoşçakalın…

2 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Çokk sevindim. Çünkü sizlerin karşısına en çok merak edilebilecek hatta memnun kalınabilecek ürünleri çıkartmaya gayret gösteriyorum. Çoğu zaman memnun kalınan ürünlerin aslında negatif yanları olduğunuda göstermeli güzellik bloggerları diye düşünüyorum. :) Sevgilerimle...

      Sil

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.