27 Mayıs 2015 Çarşamba

Neutrogena Makyaj Temizleme Serisi

Merhaba Kızlar
Bugün sizlere Neutrogena makyaj temizleme ürünlerinden bahsedeceğim. Neutrogena “Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli” aynı zamanda “Göz Makyajı Temizleme” ürünü dermatolojik olarak test edilmiş ve onaylanmış. Ben her gün makyaj yapıyorum ve olmazsa olmazım. Biliyorum ki sizlerde yüzünüze fondöten, pudra, allık sürmeden duramazsınız. Birde olmazsa olmazlarımız göz makyajlarımızdır. Öyle değil mi? Mesela kimler gözlerine eyeliner ve maskara sürmeden dışarıya çıkar diye sorsam  eminim ki 5 parmağımızı geçmez. Peki kimler makyajını günlük olarak ve nasıl temizliyor desem ?
İşte bu yüzden bugün size Neutrogena’nın makyaj temizleme ürünlerinden bahsetmek istedim. 

Neutrogena Tek Adımda Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli: Dermatolojik olarak test edilmiş bir üründür. Yüzümüzdeki tüm makyajın tamamını temizler ve kalıntı asla bırakmaz. İçerisindeki jel çok yumuşaktır asla cildimizi tahriş etmez , yağ ve kirden arındırır. Hatta suya dayanıklı göz makyajınızı bile temizleyebilecek özelliktedir. Ama ben göz makyajı temizleme ürünü olarak tavsiye etmem çünkü gözlerimi yakıyor. Bir olumsuz yönünü daha sizlerle paylaşmak istiyorum. Benim açımdan gerçekten çok kötü bir kokusu var. Resmen kimyasal maddeler gibi kokuyor. Ne kadar iyi temizlerse temizlesin bu koku sayesinde bile ürünü tekrar almayabilirim. Kullanımına gelelim Ilık su ile yüzümüzü ıslatıyoruz. Pompayı kullanarak avucumuza bir miktar ürün alıyoruz ve yüzümüze dairesel hareketlerle masaj yaparak uyguluyoruz. Tüm makyaj çıkıncaya kadar tekrarlayoruz. Ve yüzümüzü ılık su ile durulayıp temiz bir havlu kağıt veya yumuşak bir havlu ile kuruluyoruz. Havlu kağıt dememin sebebi hijyen ve sivilce oluşumunu önlemek için tavsiyemdir. İçerik severler için her temizleyici gibi kendisi süfat içerikli. Daha kolay inceleyebilmeniz için buyurun…


Ürün 153 ml. Watsons, Gratis ve diğer kozmetikçilerde 19.00 TL ye kolayca bulabilirsiniz. 


Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi: Ben gözlerime fazlasıyla makyaj yaparım. Örnek verecek olursam  göz bazı, aydınlatıcı, eyeliner ve rimel hatta zaman zaman çok kullanmasam da far sürdüğüm bile olur. Vazgeçilmez makyaj rutinimdir. Ürün çift fazlı olduğu için iyi bir temizleme sağlıyor.  Ee birde bunları gün sonunda Göz kapaklarımız erken kırışmasın diye  temizlemek lazım.. Gözler en hassas noktalardır. Dolayısıyla gözlerimizi temizlerken kullandığımız ürüne çok dikkat etmeliyiz. Ben dermatolojik olarak test edilmiş Neutrogena Gözmakyaj Temizleyicisi ürününü  tercih ediyorum.
Kullanımı: Çalkalayarak bir pamuk yardımıyla gözlerime sürüyorum. Göz makyajımı kalıntı bırakmadan temizleyip zor olan rimelimi bile rahatça çıkartıyorum.  Bazı göz makyaj temizleyicileri kirpiklerimde dökülme yapmıştı bu üründe öyle bir sorun yaşamadım.. Aloe vera  ve salatalık özleriyle cildimde ferahlık katıyor.
Ürün 162 ml. Watsons, Gratis ve diğer kozmetikçilerde 19.00 TL ye kolayca bulabilirsiniz. 

Güzelliğinizin bozulmaması açısından, her makyajdan sonra cildinizin temizlemeyi unutmayın
J

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.