31 Mayıs 2015 Pazar

Neutrogena Deep Moisture Hassas Ciltler için Vücut Losyonu

Merhaba Kızlar,
Şu sıralar sizlere cilt bakımından ve hatta Neutrogena’nın biribirinden farklı ve
 kullanmaktan son derece memnun olduğum cilt ve vücut bakım ürünlerinden bahsettim. Neutrogena ürünleri benim gerçek anlamda çok memnun kaldığım ürünler. Her zaman kullanmaya devam edeceğim ve asla vazgeçmeyeceğim bir çok ürünü var. Bu yüzden bu marka ile ilgili beğenilerimi sizlere anlatmaya ve yenilikleri paylaşmaya devam edeceğim.
Bugün duştan sonra olmazsa olmazlarımızdan Neutrogena’ya ait “Deep Moisture – vücut losyonu (hassasciltler için)” olan ürününden biraz bahsetmek istiyorum.

Çok seveceksiniz bu güzelliği


Ben henüz  bir aydan beri kullanıyorum.Kuru ve aynı zamanda hassas bir cilt tipine sahibim. Meyveli, parfümlü ürünleri sevdiğim için kremlerimi ve losyonlarımı da önceden bu yönde tercih ederdim. Ama sonradan bu tür kremler günlük kullandığım deodorant ve parfümlere karışınca karmakarışık bir kokunun üzerimde oluştuğunu fark ettim. Birde vücudum hassas olunca cildim gerek bazen kullandığım duş jelleri, gerek meyveli kremler ve hatta vücut spreylerine karşı tepki göstermeye başladı. Vücudumdaki aşırı sivilcelenme sonrasında ne yapacağım diye düşünürken aklıma dermatolojik olarak onaylanmış  Neutrogena’nın Hassas Ciltler için Parfümsüz Vücut Losyonu geldi. Hem zaten yazda geliyor. Bunu sadece cildimin duştan sonra parlak ve  nem dengesini orantılaması için değil aynı zamanda deniz sonrası bronzlaşmadan önce kızaran vücuduma da iyi geleceğini düşündüğüm için tercih ettim.

Kuru ve hassas cilt tipim olduğu için cildimi sürekli nemlendirme ihtiyacı da duyabiliyorum. Ama tabi nemlendirirken cildimin fazla yağlanmasını da önlemem lazım. Bazı kremler ve losyonlar aşırı kalın ve yağlı bir his ciltte bırakabiliyor. Bu da sizi günlük hayatınızda oldukça rahatsız eder. Neutrogena Deep Moisture daha ince yapısı olup cilde ilk uygulamada anında nemli ve canlı bir his bırakıyor.

Kullanımımı şu şekilde yapıyorum;

 Günlük duş ve banyodan sonra vücudumu kurulayıp kullanmalıyız. Günlük gerekli nem dengesini yeterince sağladığından dolayı cildimi gayet canlı ve ferah hissediyorum. 
Gerektiğinde dudaklarımda, ellerimde, topuklarımda da bu ürünü kullanıyorum. Gerçekten iyi bir yumuşatma sağlıyor.

Kokusu yok denecek kadar az. Bu da aslında bir bakıma iyi çünkü diğer sürüp sürüştürdüğümüz deodorantlar, vücut spreyleri ya da parfümlerle karışma olasılığı kalmıyor. Ürün içeriğinde çoğu kozmetik ürününde olduğu gibi paraben ve silikon mevcut. 400 ml olup 25 TL ye Watsons, Gratis gibi ya da farklı kozmetik marketlerde ve büyük marketlerde bulabilirsiniz.




Bir sonraki yazımda görüşmek üzere,
Sevgiler.. 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.