30 Mayıs 2015 Cumartesi

Aussie Miracle Moist Sampuan ve Aussie 3 Minute Miracle Frizz Remedy Sac Kremi

Merhabalar Kızlar...

Şimdiye kadar genellikle saç bakımına yönelik paylaşımları çok fazla tutmaya çalıştım. Saç bakımında en çok kullandığımız ve olmazsa olmazımız olan şampuanlardan çok az bahsettiğimi farkettim. benim fıstık arkadaşım sarı saçlarını hangi şampuan ve saç kremlerine emanet ettiğini belli bir sarışın veya açık kumral toplulukla bu yazıda paylaşmıştı...
Bugün sizlere özellikle kırık uçlu, yıpranmış ve çok fazla neme ihtiyaç duyan kuru saçların kullanımına yönelik üretilmiş olan "Aussie Miracle Moist Shampoo  Şampuanından ve elektriklenen, kolay yatışmayan saçlar için üretilmiş olan "Aussie 3 Minute Miracle Frizz Remedy" saç kreminden bahsedeceğim.






İlk olarak Şampuan yorumlarımla başlayalım;
Bu markayı duyduğumda internette bir kaç yorumunu okuyup merak etmiştim. Saçlarıma profesyonel anlamda işe yarayacak bir şampuan arayışım çok uzun sürdü. Hatta bir ara sizlere saçlarıma yapılan oksidasyon ile açma işleminden sonra hangi şampuanları denediğimi ve bu denediğim şampuanların saçıma ne gibi olumsuzluklar yarattığını yazmak istiyorum ki ileride saçlarınız bu gibi işlemlere maruz kaldığında neden kullanmamanız gerektiğini bilin. Sizde boşu boşuna merak uyandıracak bir sürü reklamla satılan çok şampuan var çünkü.
Profesyonel bir şampuan arayışıma Aussie Miracle Moist Shampoo ile bir süre ara verdim. Çok fazla yağ ve maske bakımları yapsamda saçlarımın nem dengesi oturmadığı ve gerekli nemi sağlamadığımda dipten uca kupkuru düğüm düğüm bir saçım olduğu için tercihim serinin bu şampuanından yana oldu. Avusturalya menşeili Aussie Markasının bu şampuanının hedefi; içeriğindeki Macadamia Fındığı sayesinde saçlardaki kuru ve yıpranmış bölgeleri ipeksi yumuşaklığa kavuşturmak. Macadamia Fındığını araştırdığımda genellikle kuru ciltlere özel üretilmiş cilt kremlerinin bile içinde bulunduğunu okudum.
İçeriğinin yararlı kısmı bu şekilde anlatılırken birde anlatılmayan bol silikon paraben ve sülfat içeren tarafını unutmamak gerekir. Bakıldığında hiçte öyle masum bir tarafı yok diye düşünüyorum. Beni pek etkilemese de çok saf bir içeriği yok diye not edeyim...
Şampuanın en sevdiğim tarafı Big Bubble mı desem Tipi Tip mi desem o çocukluğumuzdaki sakızları andıran değişik bir kokusu var. Saçları nemlendirme hedefini yerine getiriyor. Eğer normal seyirde saçlarınız varsa serinin başka bir ürününe göz gezdirmek gerekir. Eğer yanılıp alındıysa bile saç kremini bu şampuanla birlikte asla kullanmayın derim. Normal saçlarda sanırım bolca yağlanma yapacaktır. Benden söylemesi...
İpeksi saçlar hedefini ise içerisindeki bolca silikona bağlıyorum. Fiyat yarar orantısı yapıldığında size anlık sağlıklı saçlar verebilir. Fakat bu kadar sülfat, paraben,silikon gibi maddeleri içeren piyasada çok daha uygun fiyata alınabilecek  şampuanlar var. Kullanımıyla ilgili gözüme çarpan bir olumsuzluk görmedim veya beni kokusu çok etkilediğinden farkına varamadım bilmiyorum. :)



Aussie 3 Minute Miracle Frizz Remedy Saç kremi ise saçında düz bir görünüm isteyenlerin tercih etmesi gereken bir ürün. Özellikle elektriklenmeyi önlüyor ve saçlarımda uçuş uçuş olan o görüntüyü aza indirgiyor. Aza indirgiyor diyorum çünkü o yapılan yağlar, kürler, maskelerden sonra bir sürü bebek saçım çıkmaya başladı ve çok çok kısa oldukları için elektrik çarpmış gibi göründüklerine inanıyorum. Kıvırcık saçlarımı geri isteyen ben kabar kabar saçlarımı düzleştirdiği için bu ürünü bir daha tercih etmemeye karar kıldım. Tabi ki ürün bitene kadar kullanıp ekstra olumlu ya da olumsuz bir şey olursa edit olarak sizlerle paylaşacağım.
İçeriğinde ise  Aloe  Vera mevcut ve ürün hedeflerinde bu içeriğin elektriklenmeyi indirgediği varsayılıyor. Şampuanındaki gibi çok temiz bir içerik bu üründede ne yazıkki yok.
Kısaca tam not veremesemde bu iki ürün diğer seçmiş olduğum şampuanlar ve saç kremleri arasında gayet iyi olarak nitelendirebileceğim derecede. Kullanımı üzerinde de belirtildiği gibi saçımızı yıkadıktan sonra ürünü uçlara iyice yedirip 3 bekletip duruluyoruz. Saç kremlerimi genellikle saç derisinden uzak tutarım. Aşırı yağlanma ve buna bağlı kaşıntıya neden oluyor.  Saçlarınızdaki kırıklar konusunda psikolojinizin yerine gelmesini istiyorsanız kullanın derim. Ben öyle yaptım. Fakat şampuan ve saç kremi arayışım bu seriden sonra kıvırcık saçlarımın geri gelmesi adına devam edecek gibi... Biraz daha araştırmamda fayda var diye düşünüyorum.
Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.