23 Mayıs 2015 Cumartesi

Wet'n Wild Göz Kalemleri

Selam Kızlar
Olmazsa olmazlarımızdan birisi de göz kalemlerimiz değimli? Mesela ben mavi göz kalemlerine bayılırım. Sanırım mavi gözlü olduğumdan kaynaklanıyor J
Bugün sizlere herkesin bütçesine çok uygun (ee biliyoruz ki bloğumuzu öğrenci arkadaşlarımızda takip ediyor) “wet n wildgöz kalemlerinden bahsedeceğim. Ben 3 tane aldım. Mavi, Yeşil ve Siyah.


Neden diye soracak olursanız; gözlerinizin kapağına yada altına kolayca sürülebiliyor, zor çıkma gibi bir sorunu yok. Fakat her göz kaleminde olduğu gibi akma yapabiliyor. Ayrıca ürünler normal kalem şeklinde ve kalemtraş ile açılan gözkalemlerinden.  “Wet n Wild” göz kalemi diğer markalardaki göz kalemlerine göre çok daha büyük. Beyaz, kahverengi, mavi ve yeşil tonlardaki birçok ara renkte Wet n Wild Standında bulunmakta. 

Akma yapması ciddi anlamda olumsuz olarak nitelendireceğim bir özellik. Fakat ürünün fiyatına bakıldığında bu beklenir bir durum olacaktır. Çoğu markanın feci fiyatları olan göz kalemleri dahi akma yapabiliyorken. Fiyata göre ekstra kaliteli bir ürün beklemek yanlış olur.
Ben bu kalemleri sadece yumuşaklığı için kullanıyorum desem yalan olmaz. Renklerdeki canlılık gayet iyi.  Fazla kalite bir şey arayanlar için çok basite kaçabilir.
   
Gerçekten çok beğeneceğiniz bir ürün.  Gratis’te 5 TL gibi bir fiyata bulabilirsiniz.
Yakın zamanda tekli göz farları ile ilgili yorumumu paylaşıyor olacağım. Onlar ne yazık ki kalemler kadar şanslı değiller…

Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle…

Hoşçakalın.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.