23 Mayıs 2015 Cumartesi

John Frieda Sheer Blonde Tousled Tresses Fine-Mixt Wax


Merhaba Kızlar,
Ben blogun sarışın kızı olarak size sarı saçlar için John Frieda’nın SheerBlonde serisinden bahsetmeye devam edeceğim. Bildiğiniz üzere sarı saçlar diğer saçlara göre çok bakım istiyorlar çünkü çok çabuk yıpranıp kuru nemsiz bir hal alabiliyor.
Bugün sizlere severek kullandığım ve severek sizlere yorumlayacağım  John Frieda’nın Sheer Blonde serisinden “Tousled Tresses Fine-Mixt Wax”. Yani sarı saçlar için “sprey wax” diyebiliriz. Bu ürünü doğal sarı saçlara sahip,  boyalı veya gölgeli sarı saçlara sahip tüm bayanlar kullanabilir.



Hiçbirimiz saçlarımızı yapmadan dışarıya adım bile atamayız. Öyle değil mi?  Saçlarımıza hergün işlem yapıyor veya yaptırıyoruz. Kimimiz maşayla dalga veriyor, kimimiz fön çektiriyoruz, kimimiz rahatlık açısından topluyoruz. Gün içerisinde saçlarımız bozulmasın diye hemen  sabitleştirmek istiyoruz.İşte bu aşamada bize ne yardımcı oluyor?
Tabi ki de saç spreyleri.
Ama saçlarımıza işlem ve bakım uygularken daha profesyonel ürünleri tercih etmeye özen göstermeliyiz. Özellikle sarı saçlara sahipsek!
Ben seçimimi John Frieda’nın Sprey Wax’ından yana yaptım. Çünkü içindeki papatya ve ay çiçeği özleriyle saçlarımı sertleştirmiyor yumuşak ve sabit tutmaya yardımcı oluyor.
Bu çok önemli Kullanmadan önce iyice çalkalamamız gerekiyor.
Kuru saça uygulanıyor. Saç diplerimizden uçlara kadar zikzak çizerek sıkıp parmaklarımızla ayırıyoruz. Daha belirgin ayırım için avucumuza bir miktar sıkıp ve parmaklarımızla saçlarımızı tutum tutam ayırarak uyguluyoruz. Eğer toplu saçlarımıza uygulayacaksak; saçlarımızı toplarken dağılan kısmına sıkıp bir tarak yardımıyla düzeltiyoruz.

Saçlarınızın diğer sabitleyici ve sertleştirici ürünlere karşı Jonh Frieda’nın Sprey Wax ürünü sayesinde ne kadar yumuşak ve sabit olduğunu fark edeceksiniz. Ayrıcı kokusuda sizi büyüleyecektir.
Ürün malesef Türkiye’de satılmamakta. Dolayısıyla en kolay  “www.amazon .com.tr “ den bulabilirsiniz.

Bir sonra ki John Frieda sarı saçlara özel bakım ürününde görüşmek üzere :)
Hoşçakalın.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.