24 Haziran 2015 Çarşamba

En sevdiğim Rujlarım

Merhabalar Kızlar.
Yaklaşık iki haftalık bir aradan sonra tekrar birlikteyiz. Umarım bu son ayrılık olmuş olur. Elimde olmayan nedenlerden dolayı uzun zamandır blogla ilgilenemedim. Bu uzun aradan sonra sizlere hem ekonomik olan hem de çantamdan hiç çıkartamadığım ve elimden düşmeyen üç ayrı rujdan bahsedeceğim.
Genellikle koyu renk rujları sever ve tercih ederim. Özellikle Bordo ve vişne çürüğü tonunda renkler beni benden alıyor. Kırmızı ve mat rujlar ise vazgeçilmezlerim arasında. Son olarak keşfettiğim pembe ve eflatun arası bir renge sahip olan mat rujumsa bugünlerin en favorisi diyebilirim. Aslında Kırmızı hariç diğer iki renk Mac Markasının iki ürününün dupe ruju diyebilirim. Bu bakımdan da bu yazımdan rahatlıkla faydalanabilir. Ekonominize göre modaya ayak uydurabilirsiniz.
Hemen başlıyorum yorumlara...


Pastel ProFashion Matte serisinin 552 numaralı Red Carpet isimli ruju bana göre kırmızı ruj sevdalılarına "Ben buradayım. Bir de beni deneyin." diyebilecek kadar sağlam renge ve kalıcılığa sahip bir ürün. Aramızda benim gibi makyaj rutininde kırmızının tonlarından oluşan yaklaşık on sekiz adet ruju olan varsa bu marka ve ürünü de aralarına katmasını şiddetle tavsiye ediyorum.
Pastel çocukluğumdan beri annem sayesinde hayatımda olan bir marka. Son zamanlarda kendilerini çokça geliştirdiklerini ve yenilikçi adımlar attıklarını düşünüyorum. Özellikle rujlarına bayıldığım bu markanın Profashion matte serisi gerçekten çok orjinal renkler içeriyor. Kullanılası.
Genellikle mat rujların sürüşü zor oluyor ve hatta dudak çatlaklarını ya da herhangi bir kusuru net bir şekilde ortaya çıkartması da cabası. Pastel Profashion matte serisinde bunu hiç yaşamadım. Sürüşü gayet rahat ve homojen olarak dudakta dağılıp, kusurları göstermiyor. Rujun nemlendirme özelliği olduğundan mat rujlarda hissettiğimiz o kuruluk bu rujda asla olmuyor. Kalıcılığı gayet iyi. Dudaklarımı her daim dişlerimin arasına götürüp yemeye çalışan, sigara ve kahveyi gayet fazla kullanan biri olarak ruju uzun süre kullandım. Ambalajı kullanışlı ve kaliteli, rengi ise muhteşem. Fiyatı Pastel Shop'ta 14.99 TL Pastel bu ruj ve fiyat ile bir alkışı hak ediyor bence.


Kırmızı Ruj seviyor ve rujunuzun kalıcılığından şikayet ediyorsanız size tavsiyem. Ruj sürmeden önce dudaklarınıza kapatıcı pudra sürmeniz. Ardından dudak kaleminiz ile şekillendirdiğiniz dudak çevrenizi iç kısmınıda kırmızı kaleminiz ile ruj sürer gibi doldurmanız. Bunun ardından uyguladığınız rujun kalıcılığı normalden iki kat daha fazla olacaktır.
Gelelim Flormar Revolution R02 numaralı rujuma. Eflatun Pembe karışımı muhteşem rengi ile dikkat çekmeyi sevenlerin makyaj çantasında olması gereken bir ürün. Mor ve eflatun rujlar bu sene birçoğumuzun tercih ettiği tonlar. Özellikle Mac'in Heroin rujunun o değişik magentaya kaçan rengini hepimiz beğeniriz. Bana göre Flormar R02 Heroin'in dupe ruju. Elimde Heorin olmadığı için karşılaştırma yapamıyorum ne yazık ki. Fakat küçük bir internet araştırması ile bunu görebilmeniz mümkün. Kalıcılığı  gayet iyi. Tam mat olmamakla birlikte çok parlakta sayılmaz. Dudakta satenimsi bir görüntü bırakıyor. Koyu makyajda patlama yarattığı için genellikle göz makyajınızı hafif sürmeniz halinde kullanmanızı tavsiye ederim. Ben özellikle çok acil işlerim olduğunda ve gerçek anlamda makyajımın dikkat çekmesini istiyorsam sıfır göz makyajı (maskara dahi yok) az allık ve Flormar Revolution R02 ile gayet istediğim havayı yaratabiliyorum. O yüzden Flormar'a da kocaman bir alkış diyoruz. Kozmetik Marketlerden veya Flormar'ın kendi mağazalaından 23 TL'ye satın alabilirsiniz.


Sırada Wet'n Wild Sugar Plum Fairy var 908C numaralı bu ruj yıllardır arayıpta bulamadığım vişne çürüğü rengine kavuşmamın adıdır. Mat rujların kusurları belli ettiği ve sürülme zorluğundan yukarıda bahsetmiştim. İşte bu rujda bunu ne yazık ki yaşıyorum. Ambalajı ise gerçek anlamda kötü ama bu renk şaheser o yüzden kullanmama bu olumsuzluklar engel olmadı. Ruju sürmeden önce dudaklarıma yaptığım peeling ile gayet güzel kullanabiliyorum. Ambalajının kötü olarak yorumlamamın nedeni ise kapağını kapatırken ruja zarar vermesi. Özel dikkat gerekli ne yazık ki.
Gratis'te tahmini 10 TL gibi bir fiyata satılıyor.

Renkleride çok ışık almayan bir ortamda çekmiş olsam da en azından fikir verir diye düşündüm.



Yeni yazıda görüşmek umuduyla
Bakımlı dudaklarınızdan gülücükler eksik olmasın
Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.