24 Haziran 2015 Çarşamba

Hangi Saç Şekillendirici Köpük ile Mükemmel Bukleler Yaratabiliriz???

Merhabalar Kızlar,

Daha önce bahsetmiştim. Saçlarım kıvırcık ve bu kıvırcık saçları ne yazık ki boya ve fönden aşırı yıprandığı için uzun süredir şekle sokamıyorum. Bakımlar, serumlar, yağlar derken biraz toparladım. Zaten sizlerle de saç bakım rutinimi bir çok yazıda paylaştım ve paylaşmaya da devam edeceğim.
Toparlanan saçlarımı şekle sokmak için evde beni uzun süredir bekleyen köpüklerimi kullanmaya ve wigo ile şekilledirmeye başladım. İlk başta saçma sapan şekilsiz bukleler olsa da şimdilik toparlamış görünüyor. Tabi bu toparlama bir fön fırçası değdiği an yine eski haline geri dönse de şimdilik fırçaları ve düzleştiricimi rafa kaldırmış bulunuyorum.
Gelelim şekillendirici köpüklere...
İçlerinde memnun olmadıklarım da var, çok beğendiklerimde... Hangisinden başlasam bilemedim. :)




Wella Pro Series Max Hold (5) Saç Köpüğü



Bu köpükle yıldızımız hiç barışmadı desem yeridir. Ben normalde sert tutuşlu ne spray ne de saç köpüklerinden hoşlanmam. Alalı baya uzun zaman oldu ve sanırım bakmadan aldım. Saçıma uyguladığım ve kuruttuğum da ise aşırı derecede sertleşti ve kıvırcık saçlarım tel tel ayrılıp birbirine yapıştı ve hiç doğal bir görüntü olmadı. Bunu anlatırken tabi ki kötü demiyorum. Ben doğallığı sevdiğim için bu ürünle yıldızım barışmadı. Bende onu saçlarımı örerken aralarından tel tel elektriklenme yapmaması için spray yerine kullanmaya karar verdim. Doğal saç dalgalarından hoşlanıyorsanız Wella Pro Series'in en yumuşak tutuşlu köpüğünü seçmek doğru bir karar olacaktır. Kozmetik Marketlerde 15 TL fiyata satın alabilirsiniz.

John Frieda Frizz Ease Curl Reviver (Bukle Belirginleştirici Saç Köpüğü)



John Frieda gerçekten profesyonel ürünleriyle severek kullandığım bir marka genellikle saç tipime uygun olan ürünleri işe yarıyor ve ben devamını getirerek yavaş yavaş seriyi tamamlayıp tüm ürünleri ile hayatıma devam etmek istiyorum. Bu markanın şu an Bukle Belirginleştirici Şampuan, Saç Kremi ve günlük hayatımda doğal buklelerim için Bukle Belirginleştirici Spreyini kullanıyorum. Bu ürünleri biraz daha deneyimledikten sonra sizlerle paylaşacağım. Genel olarak şimdilik hepsinden memnun olmama rağmen Bukle Belirginleştirici Köpük konusunda kararsızım. Kararsız kalmamın nedeni bazen saçlarımı birbirine yapıştırıp, sertleştirip doğal görüntüden uzak bir izlenim veriyorken bazen de çok memnun kaldığım bir saç şekli elde ediyorum. İlk önce bunu köpüğü çok sürdüğüm için olduğunu sandım. Fakat Köpüğün çok doğal görünmesi sadece Bukle belirginleştirici sprey ile mümkün oluyor. Açmam gerekirse Spreyi saçıma uygulayıp belli bir şekil veriyor ardından köpüğü uyguluyorum. Wigo ile kuruttuktan sonra çok doğal buklelerim oluyor. Fakat spreyi uygulamadan direkt köpüğü uygularsam saçlarım sertleşiyor ve tel tel oluyor.
Ekonomik olarak bakıldığında hem sprey hem saç köpüğü 50 TL ve üzeri gibi bir fiyata geldiği için açıkçası çok memnun kalmadım. Fakat ben ikisinide alır kullanırım diyorsak bu ürünlerle saçlarınıza istediğiniz bukleleri kazandırabilirsiniz.
John Frieda Frizz Ease Curl Reviver Saç Köpüğü'nü Kozmetik Marketlerde 25TL fiyatla bulabilirsiniz.
Bukle Belirginleştirici Sprey ile ilgili yazım ise yakında sizlerle olacak...

Nivea Styling Mousse Flexible Curls Saç Köpüğü 



Saçımda benim hiç beklemediğim bir performansla "İşte bu!" diyebileceğim bukleler yarattı. Ben bu doğallığı ve kalıcılığı hiç bir saç şekillendirici köpükte yakalamadım. Nivea'nın bir çok ürünü benim açımdan eksi not almıştır fakat bu saç köpüğü gerçek anlamda şaheser. Saçları ısıya karşı koruma özelliği sayesinde wigonun içinde şekil almak için ısıya maruz kalan saçlar korunuyor. Ben  Extra Strong'u kullanmama rağmen yumuşacık dalgalar elde ettim. Daha yumuşak bir çeşit varsa denemekte kararlıyım. Türkiye'de sanırım satışı olmayan şampuan ve saç kremide gelmesi halinde hemen alıp denenecekler arasında. Hatta bir ara yurt dışından bile sipariş verebilirim. O derece meraklandım. Üründen aldığım performansa da ciddi anlamda şaşırdım.  Nivea Flexible Curls Saç Köpüğü'nü kozmetik marketlerde 15 ile 20 TL arasında bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.