9 Haziran 2015 Salı

Rimmel London Wake Me Up Fondöten Yorumlarım

  Selam Kızlar,
  
Makyaj yapmak kadınlar olarak hepimizin ruhunun gıdasıdır.  Hem günümüze, hem yüzümüze ayrı bir ışıltı, ayrı bir canlılık katar. Biliyorum ki olmazsa olmazlarımız fondötenlerimiz. Bu yüzden bir makyajın ilk aşamalarındaki o kusursuz bir cilt görüntüsünü her gün bizlere yaşatan fondötenler en sevdiklerimiz arasındadır. Her birimizin cilt tipi farklı ve yanlış bir fondöten seçimi her zaman yanlış bir makyaja götürdüğü için bugünlerde biraz fondötenlere yönelmek istiyorum. Şimdiye kadar kullanmış olduklarım arasında en beğendiklerime baktığımda ilk olarak aklıma gelen "Rimmel London Wake Me Up"



Neden Wake Me Up'ı Seviyorum?

 Çünkü ben karma bir cilde sahibim.  Cildim çok çabuk sivilcelenme yapıyor.  Bunun sebebi son zamanlarda günümüzde çıkan  BB, CC kremler ve bazı fondötenler oluyor genellikle. Sizlere ilk olarak benim cildimle uyumlu harika mı harika “Rimmel London Wake Me Up” fondöten’i anlatmak istiyorum. Rimmel London Wake Me Up Fondöten Anti Fatigue (Yorgun görünüm önleyici) ve Radiant Glow (ışıltı verici) ve içeriğinde SPF 15 güneş koruma faktörü bulunan severek kullandığım bir fondöten.
Benim tenim soğuk bir renk tonuna sahip olduğu için makyaj yapmak olmazsa olmazlarımdandır. Kesinlikle bir yere gidiyorsam hafif bir fondöten ve allık sürmem gerekli . Rimmel’in bütün fondötenleri çok seviliyor bunu biliyorum.  Ama  “Wake Me Up” ayrı bir güzel.  İnce dokusu, cilt tonuna uyumu,  cilde ışıltı katması ve ciltte hoş bir koku bırakması gibi bir çok memnun olduğum yanı var. Ayrıca turuncu renkli cam bir ürün olması da ayrı bir fresh  görüntü ve albeni katıyor.

Cildimle fondöten rengi tam anlamıyla uyuyor. Soğuk cilt tonuna sahip olduğumdan dolayı hafif pembeliği ve ışıltısı yüzümü sağlıklı ve canlı gösteriyor.  Normal ve Karma ciltlere uygun bir fondöten. Fakat bu fondöteni yağlı cilt tipine sahip olanların kullanmasını önermiyorum ve aşırı parlama yapabileceğini vurgulamak istiyorum. Eğer yağlı bir cilt tipiniz var ise ve bu fondöteni merak ediyor ısrarla denemek istiyorsanız kesinlikle matlaştırıcı bir pudra ile kombine etmelisiniz.
Fondötenin markası ne olursa olsun iyi bir görünüm için cildimize fondöten sürmeden önce mutlaka cilt kremimizi sürmeliyiz. Çünkü cildi rahatlatacak, makyaj yapımına hazırlayacaktır. Ve Wake Me Up’ı fondöten fırçası yardımı ile sürmek zaten doğal duran bu fondöteni daha doğal bir hale getiriyor.  Eğer süngerle veya ellerle sürmek istersek ciltte bir sivilcelenme olmaması adına elleri yıkamakta  fayda  var.  Yüz nemlendiricisi ve Rimmel Wake Me Up cildin daha sağlıklı, canlı, ışıltılı görünmesini  sağlayacaktır.
Aşağıdaki resimde fondöteni koluma uyguladım kapatıcı özelliğini görebilesiniz. Fotoğrafı akşam çektiğim için biraz karanlık olabilir bunun için affediniz lütfen  J 



Ürün İngiliz markası olup, 30 ml ambalajında Sadece Watsons Mağazaları'nda  25 TL ye satılmaktadır.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere
Şimdilik Hoşçakalın.
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.