7 Haziran 2015 Pazar

Clarius Professional Kiwi Mask

Merhaba Kızlar...

Bugün size çok ekonomik ve bir o kadar iyi performans aldığım bir maskeden bahsedeceğim. Cildimde ne kadar temizlesem de makyaj kalıntıları fazlasıyla kalmakta. Özellikle gözeneklerin içerisine hapsolmuş kirlilik belli bir süre sonra cildin fazla yağlanmasına, sivilceye, siyah noktaya ve dolayısıyla cildin deformasyonuna neden oluyor. Bu maskenin peeling etkisi  ve cildimi ölü hücrelerden arındırması bir yana siyah noktalarıda belli oranda temizlemesi tekrar onu almam için tek neden olabilir.





Haftada bir kez uygulamış olduğum bu maske ile cildimi rahatlatıp, derinlemesine temizliyorum. Saçlarımdaki kıvırcıkları belirgin hale getirmek için kuaför malzemeleri satan bir kozmetikçiye wigo almaya gittiğimde profesyonel anlamda kullanabileceğim ve beğenilmiş memnun kalınmış bir yüz temizleme maskesi olup olmadığını sordum. Bana tavsiye ettiği Clarius Kivi Maskesi oldu. Kuaförlerin profesyonel anlamda kullanmış olduğu bu ürünün çok fazla çeşidi olmakla birlikte sanırım gün geçtikçe hepsini deneyeceğim.


Kullanımım şu şekilde;
Jel kıvamı ve muhteşem kokulu maskeyi elime sıkıp çok ince bir tabaka halinde yüzüme dağıtıyorum.  Kurumasını bekliyorum. Kuruduktan sonra maskeyi yüzümden soyuyorum. Maskeyi sürerken asla saçlara ve kaşlara getirmemek gerekiyor. Maske kuruyor ve soyuluyor. Soyulurken yüzdeki ölü deriyi, siyah noktaları alırken saçlarda gidiyor ve gerçek anlamda can yakıcı bir durum. İlk sürüldüğü anda hafif bir yanma yapsa da o yanma yerini ferahlığa bırakıyor.
Maskeyi çıkarttıktan sonra yüzümü tonikliyor ve tertemiz cildimin tadını çıkartıyorum.
İçeriğinde alkol türevleri mevcut. Paraben içermiyor.


Clarius Kivi Maskesi'ni Kuaför toptancılarında, kuaför malzemeleri satan kozmetik marketlerde ve yine profesyonel kuaför ürünleri satan www.natulika.com.'da bulabilirsiniz. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 6.5 TL gibi bir rakamdı. Ürün 240 ml gayet bereketli. Fiyat Fayda oranına bakıldığında fiyatına göre çok yüksek bir memnuniyet duydum. Her zaman kullanacağım.

Sevgilerimle...
Görüşmek Üzere
Hoşçakalın.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.