30 Haziran 2015 Salı

Schwarzkopf Got2b 2 Sexy Big Volume Sprey Köpük




Kıvırcık saçlarımı şekle sokabilen beğendiğim ya da az beğendiğim ürünleri sizlerle önceki gün paylaşmıştım. Yazıma ulaşmak için tık tık! 

Bunları yazarken gözden kaçırdığım bir ürün daha varmış meğerse...


Öncelikle ürünün kokusundan bahsetmek istiyorum. Harika bir kokuya sahip. Nasıl desem böyle meyveli şekerler gibi kokuyor. Yememek için kendini zor tutanlar arasındayım. :) Kokusu yaklaşık 2 saate yakın saçımda kalıyor. Bu özelliğini seviyorum. Sırf kokusu için bile kullanılabilecek bir ürün bence.
Got2b 2 SexyBig Volume İlk sprey saç köpüğü olma özelliğini taşıyor. Saçları hacimli olmayanlar için gayet başarılı bir ürün. Kullanımına gelince diğer saç köpüklerinin aksine Got2b Sprey Köpüğü saçımıza sıkarak uygulamasını yapıyoruz. Benim kullanımım şişeyi iyice çalkalayıp dik bir şekilde saç diplerime sıkıyorum. İsteyen uygulamasını eline sıkarak yapabilir. Bana bu şekilde daha kullanışlı geldi. Köpüğü bu şekilde uyguladıktan sonra saçlarımı wigo ile kurutuyorum. Buklelerimi dalgalandırırken aynı zamanda hacim verme vaadinide gerçekleştirdi. Ekstra hacimli saçlarınız olsun istiyorsanız saçınızı baş aşağı tutup kurutabilirsiniz. Böylece daha hacimli ve kabarık saçlara sahip olacaksınız. 
Kısacası ürünü sevdim diyebilirim. Kokusu benim hoşuma gitse de  şurup gibi koktuğunu söyleyenler var. O yüzden denemeden almayın derim. Schwarzkopf Got2b 2 Sexy Big Volume Sprey Köpük Watsons, Gratis gibi kozmetik marketlerde tahminimce 20TL gibi bir fiyata satılıyor. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere
Hoşçakalın 
Aslı 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.