30 Haziran 2015 Salı

Flormar Stick Fondöten Yorumlarım




Kendime uygun kapatıcıyı bulamadığımdan hep yakınır dururum. Genellikle concealer/kapatıcı tarzı ürünlerle yıldızım sanırım benim yanlış tercihlerimden dolayı bir türlü barışmadı. Geçenlerde gittiğim Flormar'ın yeni açılan bir mağazasında bu fondöten ile karşılaştım. Göz göze geldiğimizde o benim için fondöten değil kocaman bir concealerdı artık. Bununla birlikte şimdilik duymadığım, araştırmadığım kapatıcı sticklere para vermeyi bırakıp flormarla yoluma devam edeceğim gibi görünüyor.
Fondötenin yapısı çok hafif ve yumuşak bir his veriyor. İçeriğinde pudra ihtiva ettiğinden gözenek, kırışıklık, sivilce lekeleri gibi kusurları rahatça kapatıyor. Günlük kullanım için uygun bir kapatıcılığı var. Orta yüksek kapatıcılığa sahip denilebilir. Ürün tüm cilt tiplerine uygundur. Küçük araştırmamda içeriğinde antiseptik maddeler içerdiğinden ötürü ciltte bakteri oluşumunu engellediğini ve yine içeriğindeki özel aktif maddelerden dolayıda ciltteki yaşlanma sürecini yavaşlattığını öğrendim. 
Eğer ürünü benim gibi concealer olarak değilde fondöten olarak kullanmayı düşünürseniz yüzünüze yazı yazarmış gibi sürmeyin. Çünkü fondöten yumuşak yapıda olduğu için fazla sürülüyor ve bu da yağlı bir görünüme neden olabiliyor. Fırça kullanmanızı şiddetle öneriyorum. 


Ürün renk skalasında 4 renk mevcut. Bende en açık rengi olan MS65 var. Gayet tenimle uygun bir renk tonuna sahip. Kullanışlı ambalajı çantamızda her yere bizimle gelmesi için rahatlık sağlıyor.
Flormar eskiden beğenmediğim bir markaydı. Ojeleri dışında hiç bir ürününü kullanmıyordum. Fakat son senelerde kendini gerçek anlamda yenilediğini ve geliştirdiğini düşünüyorum. Marka olarak profesyonel olma yolunda ilerlediklerini görüyor ve bu gelişimi görerek rahatlıkla alışveriş edebiliyorum. 
Flormar Stick Fondöten'i kozmetik marketlerde ve www.flormar.com.tr adresinde bulabilir ve satın alabilirsiniz. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere
Şimdilik Hoşçakalın
Aslı

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.