6 Haziran 2015 Cumartesi

Veet - Tüy Dökücü Krem Serisi

Merhaba kızlar,
Bugün sizlere Veet’in Tüy Dökücü Kremleri’nden biraz bahsetmek istiyorum. Bayanların tahammül edemediği tek şey vücudundaki tüyler. Her bayan bakımlı ve  vücudunun pırıl pırıl görünmesini ister. Yaz  da gelmişken tiril tiril elbiseler dolaplardan çıkmışken  bacaklarımızın ve kollarımızın kusursuz olması gerektiği gerçeğini unutmamak gerekir.
Bazı  bayanlar vücut bakımlarını özel günleri sonrasında  yapıyor,  Aslında her birimiz 15 günde bir vücut bakımı yapmalıyız. Böylelikle vücudumuz  daha temiz ve taze bir görünüme sahip olur. Vücut bakımlarımızı çok başarılı bir estetik merkezine giderek epilasyon yaparak kökten kurtulabiliriz ki bu benim düşünceme göre hem biraz tehlikeli hemde az da olsa tüylerin geri geldiği bir uygulama. Kuaförde sir ağda uygulamasını  yada evde epilatör ile bazen de yine  evde kendi başımıza yaptığımız sir ağdayla, soğuk ağda bezleriyle ve tüy dökücü kremler ile bu meretlerden kurtulmaya çalışıyoruz. Bugün sizlere en kolay ve can acıtmayan Veet’in Hassas Ciltler ve Normal Ciltler için olan “Tüy Dökücü Kremleri”nin kullanımını anlatacağım.



Tüy dökücü kremleri genelde epilasyon yaparken canı acıyanlar ya da acil bir yere gitmesi gerekenler tercih ediyorlar. Ben biraz televizyon reklamlarına aldandım ve aldım. Her bayan farklı cilt tipine sahiptir. Bu yüzden vücudunuza uygulayacağınız tüm ürünleri ona göre seçmelisiniz aksi takdirde vücudunuzda alerji yapabilir, kızarabilir ve tahriş olabilir.

Hassas Ciltler: Vücudunuzda uygulayacağınız bölge temiz olmalıdır. Bir miktar elinize alarak uygulayacağınız bölgeye Veet Tüy dökücü kremin içinden çıkan süngerin renkli kısmıyla yedirerek uygulamanız gerekir. Kremi ovuşturmanda sürün yoksa cildiniz tahriş olabilir. Vücudunuza sürdüğünüz kremli bölgeye asla su gelmemesine özen göstererek 3-5 dk bekleyin. Süngerin beyaz kısmıyla yavaşca tüylerinizi ters yönde çekin. Eğer olumlu sonuç alamıyorsanız 5 dk daha bekletip aynı şekilde uygulamayı yapın. Ve en son uygulama bittikten sonra ılık su ile durulayın. Ben uygulamayı kollarıma yaptım ve 10 dk beklettim fakat olumlu bir sonuç alamadım. Hatta kollarımda sivilcelenerek alerji oluştu. Ve sürekli nemlendirerek cildimi eski haline getirebildim. O yüzden hiç memnun kalmadım.  Bacaklarımda ise aşırı kaşıntı ve yanma yaptığı için o üç beş dakikalık zamanı tam anlamıyla bekleyemeden ve süngeri kullanamadan yıkamak zorunda kaldım. Ürün gerçek anlamda kötü bir ürün çok tavsiye etmemekle birlikte yine de kullanmak isteyecekler için kullanımını ve sonuçlarını anlatma gereği duydum.



Normal Ciltler: Veet’in Normal Ciltler için olan Tüy Dökücü Kremi’ni cildi çabuk tahriş olmayan ve ciltte aşırı kuruluk yada aşırı yağlanma olmayanlar tercih etmelidir. Kullanımı vücudunuzda uygulama yapılacak bölgenin temiz olmasına özen göstererek  ürünün içinden çıkan süngerin renkli tarafıyla bir miktar uyguluyoruz. Uygulama yaptığınız bölgeye su gelmemesine özen gösteriniz.  3-6 dk bekletiyoruz. Sonra süngerin beyaz kısmıyla yavaşça tüylerimizin ters olan yönünden süngeri  çekin. Eğer olumlu sonuç alamadıysanız 3 dk daha bekletin. Ve ılık su ile durulayın.



Ürün 150 ml.  Watsons, Gratis ve diğer kozmetik marketlerde 17- 20 TL arası bulabilirsiniz. Fiyat fayda oranına bakıldığında bir daha yüzüne dahi bakmayacağım bir ürün. Firmanın diğer ürünlerine bakıldığında bu ürünün gerçek anlamda fiyasko olması beni şaşırtıyor. Umarım iyi etkiler alanlar olmuştur.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.