6 Haziran 2015 Cumartesi

Duru - Fresh Sensations Duş Jelleri

Merhaba kızlar,
Bana “Hayatta en keyif aldığın şey ne?” diye sorsalar kesinlikle “Her gün duş almak.” derim. Her gün duş almak vücudun canlanmasını ve dirençli kalmasını sağlar.
Ben blogun sarışın kızı olarak beyaz tenliyim ve oldukça hassas bir cilde sahibim. Vücuduma kullandığım tüm ürünler hassas ciltler için olmalı ve içeriğinde meyveli aromaları bulunmayan ürünler olmalı. Yoksa cildimde alerji olabiliyor. Ben cildimle en uyumlu olan “Duruduş jellerini keşfettim. Özellikle “perfume” serisini kullandım. Cildimde hoş bir koku bırakıyor.

Şu anda yaz mevsiminin gelmesiyle Duru'nun “fresh sensations” serisiyle tanıştım. Sizleri bugün Duru Fresh Sensations’un “çiçek tazeliği” ve “dağ havası” ürünleriyle tanıştıracağım.





Duru Fresh Sensations Çiçek Tazeliği, bahar çiçeği özleri ve arındırıcı tanecikleriyle cildi tazeleyerek temizler. Günün vücudumuzdaki bütün kirini ve yorgunluğunu alarak yoğun bir parfüm kokusuyla ferahlamasını sağlıyor.
Duru Fresh Sensations Dağ Havası, E Vitamini içeren tanecikleri ile cildin temizlenmesini sağlarken aynı zamanda canlanmasına yardımcı olur. Muhteşem dağ havası kokusuyla cildimize harika bir ferahlık katıyor.
Ürün 500 ml olup Watsons, Gratis gibi kozmetik marketlerde 10.90 TL ye bulabilirsiniz.

Her duşta Duru’nun tüm ürünlerini kullanmalı ve kendi Duru duş jelinizi seçmelisiniz.
Sıhhatler olsun.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere:)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.