3 Temmuz 2015 Cuma

Avon Color Trend Concealer / Avon Color Trend Kapatıcı




Makyajımı yaparken kesinlikle concealer tarzı kapatıcı ürünleri kullanmam gerekiyor. Çünkü karma yağlı bir cilt tipine sahip olduğum için sivilcelerim hiç eksik olmaz. Aynı zamanda göz altına uygulayarak morluk olmasa da canlı görünmesini sağlıyorum. Kapatıcıları uyguladığım ekstra olarak burun kenarlarım var. Burun bitişi ile yanaklarımın mimikleri makyajsızken sanki kırışıklıkmış gibi durduğu için (evet hep gülüyorum. :) ) o bölgelere uygulamakta ısrarcıyım.
Ben aslında kapatıcı olarak kendime tam bir ürün ne yazık ki belirleyemedim. Avon Color Trend Concealer haricinde çekmecemde gizli saklı kalmış bir kaç ürünüm daha var. Onları da yakında blogda göreceksiniz.

Normalde Avon ve Oriflame'in çok fazla ürününü kullanmamakta ısrarcıyım. Neden bilmiyorum. Kataloglardan beğenerek, merak ederek aldığım ürünlerin geldikten sonra yüzüne bakmıyorum. Her iki markanın iyi ürünleride kötü ürünleride var. Özellikle parfümlerini hiç beğenmiyorum ne yazık ki.


Gelelim Avon Color Trend Concealer'ın artı ve eksilerine;

Sivilce tarzı oluşumları kapatması güzel. Yüzümde genellikle sivilceler oluştuğu için onları kapatmakta iyi bir alternatif ürün.
Ürünü dağıtırken kuru bir his veriyor. Uygulanan bölge göz altı gibi büyük bir bölge olunca dağıtılması hayli güç. Kuru his vermesine rağmen parlamaya neden olan ve cildi yağlndıran bir yapıya sahip o yüzden çok severek kullandığım söylenemez.
Üzerine yanlışlıkla pudra veya matlaştırıcı uygulamaya kalkmamak gerekir. Çünkü herhangi bir matlaştırıcı veya pudrada soyum soyum soyuluyor.
İçeriğindeki lipozomlar ve vitamin kompleksleri sayesinde ciltte doğal ve düzgün bir görünüm vaadetsede benim için sadece sivilce kapatmak için kullanılacak olan bir daha da tercih edilmeyecek olan bir ürün ne yazık ki. İki farklı rengi mevcut bende medium tonu var. Fiyatına göre aslında çokta fazla beklentiye girmeye gerek yok. Her ay kampanyaları ve fiyatları değişsede 15TL gibi bir rakama ürünü edinebilirsiniz.

Bir sonraki yazımda görüşmek umuduyla
Hoşçakalın
Aslı



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.