22 Temmuz 2015 Çarşamba

Bitenler #1




Merhabalar İlk bitenler yazısı ile sonunda birlikteyiz...
Uzun zamandır yazmak istiyordum. Erteleyince baya bir biriktiler ve son olarak yapmış olduğum çekmece ve dolap temizliklerinden sonra artık bunları yazıp bir an önce çöpe göndermeye karar verdim. 
Bakalım neler bitmiş? Ben nelerden memnun kalmışım? Neleri sevmemişim?

Benri Oje Kurutucu Sprey: İlk kullandığım oje kurutucu sprey. Oje kurutucu diye adlandırılsa da ben ciladan ileri gidemediğini gördüm. Oje kurutmakla uzaktan yakından ilişiği olmayan bu ürün tırnaklarıma sıktığımda elimin her yerini zeytinyağına batırmışım hissi veriyor. Bu yağlı his uzunca bir süre kaldığı için çok bir şeye dokunmamak gerekiyor. Benri'nin pamukları falan güzel ama bence oje kurutucularını tercih etmemenizi tavsiye ederim. Tabi ki alınmayacak ürünlerden biri oldu benim için.

Kalyon Tırnak Eti Temizleyici: Bu ürün daha önce blogumda bahsettiğim gibi benim manikürümün vazgeçilmezi. Kütikülleri yumuşatması çok iyi. Birde sıcak suda beklettiğimiz ellerimizin üzerine bu ürün uygulanınca gerçekten çok daha fazla işe yarıyor. Detaylı yazısını buradan okuyabilirsiniz.


The Balm Schwing Eye Liner: The Balm'ın beğenmediğim ikinci ürünü Schwing Eye Liner diyebilirim. En ufak bir gözyaşında bile simsiyah akan, sürüldüğü zaman hata kabul etmeyip tüm makyajı sildirebilecek kapasitede olan, hadi sürdük ve kullandık diyelim gece boyu temizlenmek bilmeyen bir yapısı var. Evet fırçası ve net bir siyahlığı var bu kesinlikle iyi ama negatif yönlerinin pozitiflerden çok olduğunu düşünüyorum. Ve kesinlikle almayacağım bir üründe budur diyorum.
L'oreal Carbon Gloss Eye Liner: L'oreal'in piyasaya sunduğu belkide en iyi eye liner budur. Sürüşü çok rahat, süngerli ve yumuşak bir fırçası var. Gün içerisinde akma, dağılma gibi sorunlar yaşamadım. Sevdiğim bir ürün ve zaten yenisinide bu indirimde almıştım. 
Essence Superfine Eye Liner: Bu ürünle yıldızımız hiç barışmadı. Essence'in çoğu ürününü beğenirim ama bazıları gerçekten kötü. Fiyat ve kalite oranına bakıldığında çok bir şey beklememek gerekse de yine biraz daha kaliteli olmasını umut ederdim. Ucu çok çabuk yıpranıyor, sünger keçe arası bir uca sahip ve ilk alındığı günlerde rengini gayet iyi verse bile bir kaç gün sonra renk vermiyor. Bir daha almayacağım ürünlerin başında geliyor desem yalan olmaz. 
Watsons Magic Lip Balm: Bu ürüne aşığım. O kadar güzel bir kokusu ve rengi var ki ilk aldığım günden bu yana hep severek kullandım ve ikincisini de yine bayram indirimine denk getirip almıştım. Sürüldükten sonra toz pembe bir renk vermesi çok güzel. Günlük makyajlarda tercih edilebileceğini düşünüyorum. Tek eksi yanı nemlendiriciliği çok uzun sürmüyor. Yenilemek gerekiyor. Bende zaten genelde çantamda taşıyorum kendisini. 

NYC Lip Stain 16H 497 Rock On Ruby: Bu ürünle ilgilide çok olumlu şeyler söylemeyeceğim. Bana hediye olarak gelen bu ürün 16 saat kadar kalıcılık vaadetsede ne yazıkki bir kaç saat içerisinde rengi çıkıyor. Keçe uçlu bir kalem şeklinde aslında tam anlamıyla boya kalemlerini andırıyor. Bu yüzden dudağa sürümü çok zor tam olarak ruj gibi dudağın her yanına rahat ulaşamıyor ne yazık ki. Sürdükten sonra duruşu gayet doğal olsa da ben çok beğenmedim. 
Elidor Onarıcı ve Yeniden Yapılandırıcı Bakım Şampuan ve Saç Kremi: John Frieda'dan önce kullandığım ve yarım bıraktığım iki üründür kendileri. Elidor'un bir kaç ürünü hariç hiçbiri ile anlaşamadı saçlarım. Maskeleri iyi sayılır. Fakat bu şampuanının saç dökmesini ciddiye almaya başladım artık. Temizleme dışında çok fazla yapılandırma, onarma gibi işlevleri ne yazık ki yok. Bunu profesyonel şampuanları kullanmaya başladığım an farkettim. Şampuanımı bulduğuma göre artık market raflarındaki hiç bir şampuan tercih edilmeyecek bende...


Nivea Arındırıcı Peeling: Cildimde kötü bir etki bırakmayan güzel ve severek kullandığım bu peelingi hafta 2- 3 kez banyoda yüzüme uyguluyordum. Özellikle kuru bölgelerde nemlendirme etkisi var. Benim yanaklarım kuru ve nemlendiğini hissediyorum. İyi temizliyor. Yüzüm banyodan çıktığımda yumuşacık oluyor. Taneleri biraz can yaksada bir süre sonra alıştım. Kokusu da ferah. Biraz yüzden çıkarken zorluyor. Bol su ile durulanması gerekli. Bu yüzden banyo yaparken kullanmanızı tavsiye edebilirim. bu bittikten sonra şimdi Garnier'in merak ettiğim bir ürününe başladım. Blogger olmak bunu gerektiriyor sanırım.  Yoksa severek devam edebileceğim bir üründü kendisi. 


John Frieda Bukle Belirginleştirici Şampuan ve Saç Kremi: Uzun süredir severek kullandığım bu ciciler ile ilgili yorumlarıma kısaca buradan ulaşabilirsiniz. 
Splat Professional Extreme White Diş Macunu: Gratis'e ilk geldiğinde kampanyadan aldığım Bu diş macununu da severek kullandım. Doğal olması beni cezbeden tarafı. Bundan önce Marvis kullanıyordum. İkisinide seviyorum artık. Aralarında sanırım değiştirerek seçimler yapacağım. 


Listerine Total Care Zero Ağız Bakım Suyu: İçerisinde alkol olmaması ve tadının hafifletilmiş olması bu ürünü almamdaki başlıca sebeplerdi. Ben severek kullandım. Ağız yaralarında bile faydasını gördüğümü söyleyebilirim. Dişlerdeki bakteri plağını düzenli kullanımda yok ettiği ve özellikle sabah uyandığımda daha temiz ve bakterisiz bir ağızla uyandığım doğrudur.


Wella New Wave Ultra Güçlü Saç Şekillendirici Sprey: Özel günlerde kendi yapmış olduğum saç modellerimi fixlemek amaçlı belki bir sene önce falan almıştım. Gayet memnun kaldım. Normal gündelik olarak kullanımımda olmayan bir üründü. Genelde yumuşak saç spreylerini tercih ederim fakat yoğun tutuş için tercih edilebilir. 


Oriflame Elvie EDT : Bu parfüm Oriflame'in hediyesi olarak geçen sene gelmişti. Kokusu çok değişik ferah. Çiçek kokularını sevenler için ideal ama her oriflame parfümü gibi o da gelip geçici kokusu ile çantada taşınmaya ve saatte bir tazelenmeye mahkum. Tekrar tercih edilmesi zor benim için.


Palmolive Body Butter Vanilya Aşkı : Ben Hindistan Cevizi ve Vanilya kokularına aşık olduğum için Palmolive'in her iki çeşidinide severek kullanıyorum. Çok memnun olduğum bir ürün. Severek tavsiye edebilirim. 


Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Benim ilk bitenlerim bunlar oldu. Yenileri geldiğinde ikinci yazımla buralarda olacağım. Beni Gfc'den buraya tıklayarak takip edebilir, öncelikli olarak yazılarımı okuyabilirsiniz. İnstagram hesabıma ise pembesmokinblog kullanıcı adımdan ulaşabilirsiniz.
Bir sonraki postumda görüşmek dileğiyle
Hoşçakalın
Sevgilerimle
Aslı


1 yorum :

  1. Victoria's Secret'ın ''Vanilyalı ve hindistan cevizli'' vücüt spreyi var 45 tl gibiydi. Ben aldığımda indirimde vardı :)

    YanıtlaSil

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.