29 Temmuz 2015 Çarşamba

Diadermine Lift+ Gözenek Temizleyici & Canlandırıcı Tonik

diadermine gözenek temizleyici tonik


Merhabalar
Cilt bakımı rutinime bir buçuk ay kadar önce dahil ettiğim bir ürün var bugün postumda. Diadermine Lift+ Gözenek Temizleyici ve Canlandırıcı Tonik. Diadermine markasını orta halli sevenlerdenim. Bana o kokuları yüzünden çok soğuk geliyor bu marka. Şimdiye kadar bir cilt bakım kremi birde bu toniği aldım. Diğer ürünlerini bilemiyorum tabi. Normalde bir ürünü almadan önce deli gibi araştırma yaptığım doğru fakat bunda satış danışmanının anlatması sonucu karar kıldım. 
Ürün faydasız desem yalan söylemiş olurum. Orta halli denebilecek derecede iyi. O kötü kokusu olmasa çok daha iyi olurdu.
Diadermine Lift+ Gözenek Temizleyici & Canlandırıcı Tonik'in içeriğinde barındırdığı Kolajen Yapılandırıcı ve Salisil Kompleksi ile hedefleri; Cilde ferahlık hissi vermesi, Gözenekleri temizlemesi ve Krem kullanım öncesinde ideal bir zemin hazırlamasıdır. 
Diadermine Lift+ Ürünlerinin hedefleri cildi derinlemesine temizlemek ve sıkılaştırmaktır. Tabi bunun için her ürünün arkasında yazanlar burada da karşımıza çıkmaktadır. 
"Kusursuz bir görünüm için bu ürünle birlikte şunları şunları da kullanmanız gerekmektedir."
Bu çok güzel bir pazarlama stratejisidir. Bir ürün çıkartır ve diğer ürünü bu ürüne sattırırsınız. O yüzden çok ciddiye almanızı tavsiye etmiyorum. :) Ben yapıyorum siz yapmayın. :)
Gelelim bendeki olumlu ve olumsuz detaylara;
Ürünü söylemiş olduğum gibi bir buçuk aydır kullanmaktayım. Olumsuz ilk yorumum kokusuna gelecek. İnsanı kendinden geçiren rezil bir kokusu var. Dayanırım diyorsanız alabilirsiniz. Diğer bir olumsuzluğu yapışık bir his bırakması. Bir toniği sürdükten sonra yüzümde maske varmış hissi vermesini sevemiyorum. Doğal hissettirmiyor. Makyaj kalıntıları, günün kiri ya da tozu her şey cildimdeymiş gibi.. ya da yüzümü tam temizlemişken yine ortamdaki tozun kirin yapışacağı hissi kötü geliyor. Temizlemesi gayet iyi. İçeriğindeki kimyasallara bakıldığında da zaten "Temizlemesse ayıp olur" dedirtecek gibi. Yani içerik meraklılarına çok temiz olduğunu söyleyemeyeceğim. Pürüssüzlük hissi verdiğini de söyleyemem vermiyor da zaten. Fakat ben dediğim gibi DİĞER ürünlerini kullanmadığım içindir belki. 


Ne bileyim hiç içime sinmedi bu tonik. Sevmedim, sevemedim. Bitsin diye kullanıyorum. En azından yüzümü temizliyor. Bitmesine de baya var. Bir daha tercih etmeyi düşünmüyorum açıkçası. Çok açık oldu sanırım bu söylediklerim ama temizlemesi dışında ne sıkılaştırma, ne pürüssüzlük hiç bir vaadini gerçekleştirdiğini göremedim ne yazık ki.
İçimi döktüm gibi bir şey oldu bu yazı. Yazmamak için uzun zamandır bilgisayarımda resmini oraya buraya sakladığım bu tatlı cici ürünü sizlere daha başarılı olsaydı da keşke ballandıra ballandıra anlatsaydım. 
Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle
Güzel Kalın
Sevgilerimle 
Aslı

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.