30 Temmuz 2015 Perşembe

Le Petit Marseillais Zeytinyağlı Saf Sıvı Sabun

le petit marseillais sıvı el sabunu


Merhabalar,
Yine bir Le Petit Marseillais ürünü ile karşınızdayım. Bu el sabununu bir arkadaşımda deneme şansım oldu. İlk alışverişimde listemdeydi ve çok severek hatta bayılarak kullanıyorum.Bu kadar ferah ve güzel bir koku, elinize sıktığınız anki o yumuşacık his gerçekten kullanılması ve yaşanılması gerekiyor. Kokusu eski beyaz zeytinyağlı sabunları andırıyor. Çok sevdiğim bu tarihi kokuyu artık ellerimde hissetmek güzel. Aynı zamanda kalıcılığıda iyi. Bir müddet ellerinizde kalıyor. Renklendiriciler, Hayvansal yağlar ve paraben içermediğini de altını çizerek belirteyim. 
le petit marseillais


Aynı zamanda köpürmesi de gayet yerinde. İçeriğinin ve üretiminin doğal olması da bu markaya ve ürünlerine ayrı bir güzellik katıyor. Bir çok farklı çeşidi mevcut. Sizde bir an önce ellerinize yakıştırdığınız Le Petit Marseillais'i seçin derim. Fiyatı ise ben 5.5 TL gibi bir fiyata almıştım. Şu an durum nedir bilmiyorum. 
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere
Sevgilerimle 
Aslı 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.