10 Temmuz 2015 Cuma

İndirim Alışveriş Detayları

gratis indirimi ne zaman



Selam kızlar,
Sıcağı sıcağına sizlerle bir alışveriş postu paylaşmak istedim. Gratis, Watsons, Yves Rocher .. gibi kozmetik marketlerinde ve markalarda indirim olduğunu duyunca kıtlık varmış gibi koşturup stok yapma çabalarımızı hiç bir zaman anlamasam da bunun bir hobi olduğunu varsayarak bende bu kervanda yer alıyorum. 
Yine bir bayram üstü indirimini Gratis bizlere duyurdu... 
Bugün sırf bayram indiriminden eksiklerimi gidermek için koştura koştura gittim. Gerçekten eksik olanları aldım. Kendimi diyete sokmazsam sanırım yatak odamdaki dolaplara sığamayacağım. Bu yüzden gayet normal bir şekilde bitenleri listeledim. İçlerinde yerine konulmasını istediğim gerçekten lazım olanları ayırdım ve alışverişe bu şekilde gittim. Sonuç gözüm kaldı o The Balm'ın paletlerinde ... Hatta üç kere The Balm standına gidip geri döndüm. :) Engelleyemiyorum! Ama Engelledim. 
Watsons'da öyle çok bir indirim yok sadece her ay olduğu gibi Watsons Karta özel ürünler belirlenmiş, aynı zamanda 10 ve 25 TL'lik alışverişlerde belirlenen ürünlerde indirimler yapılmış hatta bu indirimden Maybelline Volume Express Maskara aldım 16,99 TL'den 8,99 TL'ye düşmüştü. 
Gratis indirimde olduğu halde bana Watsons'a göre daha pahalı geldi. Belli ürünlerde %40 indirim yapmışlar. Bu ürünler bizlerle paylaştıkları gibi The Balm, Gosh, Loreal Paris, Max Factor, Bay Bayan Edt/Edp, Hijyenik pedler... Sadece Gosh ürünerinde Gratis Karta özel %10 indirim daha var
Aynı şekilde güneş bakım ürünlerinde %40 indirim mevcutken Gratis Karta özel %10 indirim daha ekleniyor. 
%30 indirim yapan markalar ise şöyle; Maybelline, Pastel, Real Techniques, Eklips ve Benri 
Bana çok farklı bir indirim gibi gelmedi. Gratis bunu normal günlerde de yapıyor. İhtiyacımız olan listelerimizi tamamlamak adına güzel bir indirim olmuş. Fakat Gratis indirim dışındaki ürünler Watsons'a göre bir tık daha pahalı izlenimim var. 
Gelelim benim bu az ve öz alışverişimde neler aldığıma;
İlk önce her zamanki gibi Gratis'e girdim.
Şöyle bir fiyatlara bakınıp çıktım. Sonra Watsons'a baktım fiyatlar biraz daha düşük hemen başladım listemdekileri almaya...


Bioderma'dan sonra Garnier'in makyaj temizleme suyunu merak ediyordum. Bir süredir elimdekini tüketmeye çalıştım sonuç olarak bitti ve bu seferde Garnier olsun dedim. fiyatı 14 küsur liraydı. Özellikle baktım Gratis'te de aynı fiyatı. 
Manikürümün vazgeçilmez parçası Kalyon Tırnak Eti Temizleyicim bitmek üzereydi. Tek kullanımlık falan var. 7 TL'den 5.5 TL'ye düşmüştü bir tanede ondan kaptım. Kalyonsuz manikür manikür değildir benim için. :)
Watsons'ın Magic Lip Balmının kokusuna aşığım o yüzden bu ikinci bitendi. Üçüncüsünüde attım sepete. Fiyatı tahmini 6,5 ya da 7 TL olması lazım tam hatırlamıyorum. 
25 TL fiyatı geçince bazı ürünlerde indirimler oluyor oradanda yukarıda bahsettiğim gibi Maybelline Volume Express Mascara aldım. 

 Gratis'ten ise;
Watsons'ta bulamadığım John Frieda Bukle Belirginleştici Saç Kremi'mi aldım. İndirim yoktu. 24 TL ve yine Watsons'ta 40 küsur lira olan Loreal Super Liner Carbon Gloss'u 23 TL'ye sevinerek aldım. 
İndirim en çok The Balm standında hissedilmiş. Her zamanki gibi standın  önü full doluydu. O paletlerin hepsini almak istiyorum. Sırf ambalajları için. 
Yoksa aslında içlerinde benim tarzıma en çok uyan Nude Tude ve o da bende var zaten... Kozmetik konusunda doymak bilmeyen bu bünyeyi durdurarak çıktım Gratis'ten...
Tabi yakında sizlere çekiliş yapacağım için birkaç bir şeyler daha alınıp. İtina ile fotoğrafının çekileceği güne kadar saklandılar. 
Onları da artık ben paylaşınca görün sürprizi kaçmasın der... Postumu bitiririm. 
Kısacası bu indirim sadece The Balm paletleri için güzel olmuş. Paletlerden edinmek isteyen bir an önce gidip alsın. Kalmıyor ne yazık ki...
Bir sonraki postta görüşmek üzere
Şimdilik Hoşçakalın. 
Sevgilerimle
Aslı 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.