9 Temmuz 2015 Perşembe

John Frieda Bukle Belirginleştirici Şekillendirici Sprey

john frieda bukle belirginleştirici sprey

Kıvırcık saçlarla başı dertte olmayanları şanslı bulduğum şu dünyada bir gün o kıvırcıkları özleyeceğimi ve geri döndürmek isteyeceğimi hiç düşünmezdim. Saçlarımın fön, boya, açtırma gibi işlemlerden aşırı yıprandığı bir gerçekken nasıl olur da bu kıvırcıklar geri dönerdi?

Araştırmalara başladım hemen... İlk önce saçlarımın biraz olsun düzene girmesi gerekiyordu. O yüzden bakımlarla işe başladım. Yağlar, maskeler ve keratin desteği sonucunda saçlarım biraz olsun sağlıklı görünmeye başladı. Ama ne yazık ki bukleler yamuk yumuk oluyor ve tel tel ayrılıyordu. Kıvırcıklarımın geri gelmemesi bir yana birde kabardığı için kocaman bir kafayla gezmeye başladım. 
Bu dönemde asla fön çekmemekte kararlıydım. Saçlarımı hafif kurutuyor ve az bir şey uzadıkları için tepeden topluyordum ya da her ne kadar olmazsa olmasın kıvırcıklarımı yapıyordum. 
Bu dönemde ilk olarak Joh Frieda'nın Bukle Belirginleştirici Köpüğünü kullandım. Hatta elimi bol alıştırdığım için ilk başta fazla beğenmesem de sonradan fazla bir şekilde olumlu sonuçlar aldım.  Hangi Saç Şekillerindirici Köpük ile Mükemmel Bukleler Yaratabiliriz isimli yazımdan yorumlarıma  ulaşabilirsiniz. Bir Watsons alışverişimde John Frieda Bukle Belirginleştirici Spreyi gördüm. Ürünün hedefleri arasında "Saçın elastikiyetini ve canlılığını destekleyerek doğal bukleleri geri kazandırır." Cümlesi ilgimi çekti. Aynı zamanda ısıya karşı koruyucu olması ve yağlı bir his bırakmaması da onu almama neden oldu. 
İlk denememde aşırı bir beklenti içindeyim. Yıkadığım saçlarımın üzerine ürünü sıktım ve kuruttum. Beklentimi tam anlamıyla karşılamadı. Biraz forumlarda araştırdıktan ve kuaförüme danıştıktan sonra anladım ki bu ürünü direkt şekillendirme için değilde saçın buklelerini yatıştırmak ve aynı zamanda bukleleri şekil vermeye hazır hale getirmek için kullanmamız gerekli. Tek başına ancak zenci kıvırcıklarına şekil verebilir bence. Yani ürün saçlarımızda tek başına kullanıldığı zaman bize istediğimizi vermiyor. Buklelerimizin hedefinde olduğu gibi elastikiyetini arttırıyor ve bizim onları şekillendirmemizi bekliyor. Memnuniyetsizlikte bence bundan dolayı oluştu. Kullanımıma gelmeden unutmadan içerik bilgisinide paylaşayım :) 

John frieda bukle belirginleştirici kullanımı

John Frieda Bukle Belirginleştirici Şekillendirici Sprey'i Nasıl Kullanıyorum?
Saçıma dipten uçlara doğru sıkıp saçımı mıncıklıyorum. Bunun sonrasında ceviz kadar John Frieda Bukle Belirginleştirici Saç Köpüğü'nü uçlara uyguluyorum. Saçımdaki dalgalar muhteşem oluyor. Köpük direkt spreysiz uygulandığında aynı doğal etkiyi çok vermiyor. Gün içerisinde de bukleleriniz bozulmaya ya da sönmeye başladığında bir kaç kez sıkarsanız. Aynı canlılık geri geliyor. 
Ürünü Kozmetik Marketlerde 23-28 TL arasında bir fiyata edinebilirsiniz. 

john frieda bukle belirginleştirici sprey

Benim saçımla John Frieda Bukle Belirginleştirici Sprey'in elektriği tuttu ya sizin saçlarınızla arası nasıl?
Aranızda kullanan varsa önerileriniz ve yorumlarınız beni çok mutlu edecektir. 
Yazılarımdan ilk önce haberdar olmak isterseniz GFCden ve pembesmokinblog instagram hesabımdan beni takip edebilirsiniz. 
Bir sonraki postta görüşmek üzere
Sevgiler
Aslı

1 yorum :

  1. Selam,
    Haklısın ilk başta bir hayal kırıklığına uğruyor insan "az mı sıktım çok mu sıktım" diye; ama birkaç kullanımdan sonra doğru kullanmayı öğreniyor.
    Ben de doğuştan kıpkıvırcık saçlara sahibim:)
    Hani bukle bukle:)

    Ancak son bir ay önce yaptırdığım botoks bakımı resmen düzleştirdi.
    Bu etkisini bilsem asla yaptırmazdım.

    Neyse ben elimin altında her daim;
    Elidor 7/24 şekillendirici (yeşil olan)
    Loreal Elseve sprey (sarı olan)
    Ve iki senedir de
    John Frieda Bukle Belirginleştirici Spreyi bulunduruyorum.

    Tabii ki en mükemmeli Elidor 7/24; ama onun o vıcık vıcık yapısı beni iyice sıktı.
    Elimde bulunduruyorum; ama 4 senedir kullanmıyorum.

    John Frieda'ya gelince forumlarda pek çok kişi yapış yapış olduğunu, hiç bukle yapmadığını yazmış bu hem doğru hem yanlış.

    Doğru bukle yapmaz BELİRGİNLEŞTİRİR.
    Yanlış saçınızın epey kıvırcığa yakın olması gerekir düze çok yakınsa yapmaması normal.


    Yapış yapış olmasına gelince eğer kuru iken uygulanırsa yapışmanlık oluşur doğrudur.

    Bendeki etkisine gelince omzumun altındaki saçım kulak hizama çıkacak kadar bukle yapıyor:)


    Sevgiler Aslı :)

    YanıtlaSil

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.