4 Ağustos 2015 Salı

Morfose Normal Strong Saç Spreyi

morfose ürünleri


Merhabalar.
Günlük saç rutininde sprey kullananlardansanız ve doğal durmasını, saçı şekillendirmesini ve saçta sertlik yapmasını istemiyorsanız, deneyip bugün yorumunu yapacağım ürün tam size göre...
Morfose Normal Strong Saç Spreyi saçı tutuşu ve doğal görünüm ile gönlümü çeldi. Çok uzun süredir kullanımımda olan bu ürünü günlük rutinimden asla çıkartmayı düşünmüyorum. Morfose Profesyonel kullanımda kuaförlerde sıkça karşılaştığım bir marka. Uygun fiyatı ve gerçek anlamda saçınıza profesyonel dokunuşu çoğu ürününde geçerli. Bir kaç ürününü kullandım. Bloga geri dönmeden önce kullandığım bir serumu vardı ki o da sevilmeye değerdi. Keşke şişesini atmamış olsaydım. Yenisini elimdeki balya ile saç serumu bittikten sonra almayı ve tekrar onu da saç bakım rutinime geri koymayı düşünüyorum.
Saç Spreyini genellikle Saçlarımı doğal kıvırcık halinde hafif köpükleyip vigo ile kuruttuktan sonra başımı öne eğerek ve saçlarımı sallayarak hafif bir şekilde uyguluyorum. Gün içerisindeki tempoda dalgalarımın bozulmamasını sağlıyor Sprey normal güçte bir tutuşa sahip olduğu için çokta doğal duruyor ve saçlarım rüzgarda kalsam bile doğal dalgasını kaybetmiyor ya da az biraz uzattığım saçlarımı ördüğümde örgüyü hafif sabitlemek için kullanıyorum. Özellikle bebek saçları çok olanlarda şiddetle tavsiye edebilirim. 
Özel günlerinizde bu tarz bir spreyi, topuz ya da maşa gibi özenerek yaptığınız saçlarınıza uygulamanızı tavsiye etmem. Çok çabuk bozulacak ve şeklini korumayacaktır. Morfose'un en güçlü spreyi bile yumuşak tutuyor. Almadan önce saçınızın bir tutamına sıkıp deneyerek alın. Sonra pişman olmayın. 
Tek olumsuz tarafı bazı şişelerin yoğun kullanımda bozuluyor olması. Şişenin sprey kısmı bozuluyor ve sprey içerisinden gelmiyor ne yazık ki. Başka bir sprey başlığı uyduramadığım için bir tanesini atmak zorunda kalmıştım. Bunun dışında gayet kullanılası ve hafif bir ürün. Bendeki en büyük boyu. Daha küçük boyları da mevcut. Ürünü kuaför toptancılarından ve yine perakende kuaför malzemeleri satan kozmetik marketlerden edinebilirsiniz fiyat olarak 7-8 TL civarında olması lazım. 
Yazılarımdan haberdar olmak için blogumu buradan takip edebilirsiniz. Aynı şekilde pembesmokinblog instagram hesabımıda buradan takip ederek beni çok mutlu etmiş olursunuz. Bir sonraki postumda görüşmek umuduyla...
Sevgilerimle
Aslı

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.