4 Ağustos 2015 Salı

Aşk'ın hediyesi Victoria's Secret :)




Merhabalar,
Geçtiğimiz günlerde sevgili eşimin bana hediye ettiği iki güzel üründen bahsedeceğim sizlere. Makyaja, kokulara ve pembeye aşık olan bana alınabilecek en iyi hediyeyi almış. Pembeler içerisinde muhteşem kokulara sahip iki güzel ürün. Seçimlerine her zaman güvenirim ve yine güvenimi boşa çıkartmadı. 
Bakalım o güzel pembe karton poşetten neler çıkmış?

victoria secret honey do

İlk olarak harika bir kokusu ve tadı olan. Victoria's Secret Honey Do Lip Gloss'tan bahsedeceğim. 
Lip Gloss kullanmayı çok sevmiyorum. Yapış yapış olan o his hiç iyi gelmiyor bana fakat bu lip gloss'un kokusu ve tadı beni kullan diye bağırıyor. Plaj ve yaz akşamlarının vazgeçilmezi olmayı başardı şimdiden. Meyveli kokusu ve sakız tadı asla unutulmayacak gibi. Ruj üzerine hiç uygulamadım uygulamayı da düşünmüyorum. Tek başına o kadar güzel parlıyor ve öyle doğal duruyor ki kesinlikle herhangi bir renkle bu doğallığın kirletilmemesi gerekiyor. 


İkinci tercih muhteşem kokulu Victoria's Secret Aqua Kiss Body Mist olmuş. Kokusuna bayıldım. Tam yaz için. O kadar fresh ki. Frezya ve Papatya'nın muhteşem karışımı bol çiçeğimsi hafif meyvemsi şekerli bir tat bırakıyor ciltte. Bazen bu kokuyu elmaya benzettiğimde oldu.  Zaten koku delisi olan ben kendimi alamıyorum kendisinden. Kalıcılığı benim için yeterli geldi. Hafif bir araştırmadan sonra yeni serinin kalıcılığının arttırıldığınıda öğrenmiş oldum. 
İçeriğinde Aloe Vera ve Sarı papatya özleri ile nemlendirme özelliği var olduğunu öğrendim. Çok nemlendirmesi ile ilgilenmesem ve farketmesem de kokusu benim için yeterli. 
Eğer bu sıcak yaz günlerinde bir body mist arayışındaysanız Aqua Kiss'in kokusuna bakmadan geçmeyin derim.
Yazılarımı yakından takip etmek için blogumu buradan, instagram hesabımı buradan ve facebook sayfamı ise buradan takip edebilirsiniz. Beni bu üç bağlantıya tıklayarak çok çok mutlu etmiş olursunuz.
Bir sonraki yazımda görüşmek umuduyla
Sevgilerimle
Aslı 



2 yorum :

  1. Ohh ne güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Gule gule kullanın

    Bende bloguma desteklerinizi bekliyorum

    Misevimm.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.