18 Ağustos 2015 Salı

Blog Konukları : Turunç Çiçeği Blog


Merhabalar,
Acil bir tatil planı ile yollara dökülüp bu diyarlardan bir süre uzaklaştığım için blogla çok fazla uğraşamadım ne yazık ki. Bir kaç taslak yazım vardı işime yaramadı değil... Tatil dönüşüm Pazartesi gününe denk geldiği için Blog Konuklarım yazımı ancak bugün yayınlama fırsatını buldum. Benim güzel konuğum aslında her şeyi zamanında yolladı. Bu geç kalmışlığın tek nedeni benim!
Gelelim bu haftaki konuğuma;


Kendisi tatlı mı tatlı, şeker mi şeker, hoş sohbet ve kibarlığı ile beni büyüledi. Gerçekten her zaman görüşmek isteyeceğim, kozmetiğe gönül vermiş ve bağımlı bir tatlı kız. Yasemin.
Yasemin Turunç Çiçeği Blogun sahibi. Her blog konuğuma yönelttiğim sorular gibi ona da kozmetikten, alışverişe ve hayatına dair sorular sorular sordum. O da severek cevapladı. Bakalım Yasemin bize neler anlatmış?
Pembe Smokin : Kendini bize kısaca tanıtabilir misin?
Turunç Çiçeği Blog : Tabi ki! Yasemin ben. Ailem "Jessica" diyor genelde , Hala üniversite okuyorum ve sanırım uzun süre okumaya niyetliyim.
Pembe Smokin : Doğum tarihini ve nerede yaşadığını öğrenelim birde?
Turunç Çiçeği Blog : Yaz tatili için Adana'dayım ama normalde Kıbrıs'ta yaşıyorum. ODTÜ'nin Kuzey Kıbrıs Kampüsü'nde İşletme okumaktayım . 07.07.1991 doğumluyum o yüzden uğurlu rakamımda 7'dir.
Pembe Smokin : Güzellik bloggerı olmaya ne zaman karar verdin ve Blog isminin bir hikayesi varsa bizimle paylaşabilir misin?
Turunç Çiçeği Blog : Aslında çok uzun zamandır aklımdaydı ama cesaret edemiyordum , ders için açılması gerekiyordu. Bende yürü Yasemin dedim yaparsın bu işi... Sonrasında yaptım oldu diyeceğim sanırım. Elimde hazır bir sürü ürün varken ve kozmetiğe olan aşkımı da paylaşmak istediğim için Şubat ayında başladım. Blog adına gelince Adana'da baharları caddelerde turunç ağaçlarının çiçekleri miss gibi kokar o yüzden turuncicegi oldu blogun adi 🌸
Pembe Smokin : Yeni Bloggerlara ya da blogger olmak isteyenlere tavsiyelerin neler olur?
Turunç Çiçeği Blog : Hiç vazgeçmeyin devam edin ne pahasına olursa olsun. Siz sevdiğiniz şeyi yapıyorsunuz sonuçta. Kötü yorumlara kulak asmayın ve blogger olmak bunu yapmak çok güzel bir zevk bundan mahrum kalmak istemezsiniz emin olun. Hemde çok güzel insanlarla tanışma şansınız oluyor düşünsenize etrafınızda devamlı ortak noktanız olan bir sürü arkadaşınız olduğunu... İşte bu paha biçilemez bir mutluluk.
Pembe Smokin : Kendini başarılı bir blogger olarak görüyor musun? Bunun için neler yaptın ya da sana zorlukları neler oldu?
Turunç Çiçeği Blog : Bence daha çok yolum var. Ama ilerlemek için elimden gelen her şeyi yapıyorum. Bir kere hayatınızın bir çeşit odak noktasında oluyor. Boş zamanınızda hemen ona yöneliyorsunuz en azından ben öyleyim. Sevdiğim bir şeyi veya aldıklarımı, indirimleri paylaşmadan duramıyorum. Arada kötü niyetli düşüncesi olan insanlarla karşılaşmak tek zorluğu sanırım.
Pembe Smokin : Evlilik/Nişanlılık/İlişki gibi durumlarda blog zor olabiliyor. Sende durum nedir?
Turunç Çiçeği Blog : Ilişki ile zor olmuyor desem yalan olur.... Birde kozmetik alışverişini abarttığımız için arada atışmalar oluyor tabi.
Pembe Smokin : Kişisel Bakımında olmazsa olmaz dediğin bakım ürünleri nelerdir?
Turunç Çiçeği Blog : Manikürüm ve pedikürümü güzelce yaptırmak tabi ki... Pronail ürünleri ile... Vazgeçemiyorum asla ve yakınlarında olanlarında mutlaka denemesini öneriyorum. Böyle güzel bakımı hiç bir şee yapamıyor. Kıbrıs'ta da Sally Hansen ürünleri olmadan asla diyebilirim .


Pembe Smokin : Cilt Bakımında olmazsa olmaz dediğin bakım ürünleri nelerdir?
Turunç Çiçeği Blog : Gratiste satılan Himalaya ürünlerini şu ara çok seviyorum. Özellikle siyah noktalar için olan Purifiying Neem Mask efsane. Şiddetle öneririm . Yves Rocher'ın şeftalili peelingini yanımdan ayırmıyorum. Hem kokusu hemde ciltte yaptığı etki çok güzel.


Pembe Smokin : Saç bakımında olmazsa olmaz dediğin bakım ürünleri nelerdir?
Turunç Çiçeği Blog : Saç bakımında Amway'in saç serumları vardı eskiden. 8'li benim dökülen saçlarımın hepsini çıkartmayı başarmıştı. Fakat kaldırdılar ürünü. Ahhh! neden bütün iyi ürünler gidiyor onu anlamıyorum. Şimdi Yves Rocher'ın dökülme karşıtı serumuna başladım umarım memnun kalırım . Şampuan olarak Eda Taşpınar'ın At Kuyruğu şampuanı nasıl hızlı uzatıyor tahmin bile edemezsiniz. Ama şuanda Rossmann'ın Kepek Önleyici Şampuanını kullanıyorum. 3.49TL gibi bir fiyatı var ama yok böyle yumuşaklık saçta ve krem kullanmadan. Morfose'un Milk Theraphy fön suyu on numara herkese tavsiye ederim.  Hem kokusu hemde çok güzel saç açıyor .
Ayyy ne kadar konuştum yahuuu!! Daha bir Sürü şey var aslında.


Pembe Smokin : Makyaj malzemelerine gelelim birde… Hangi makyaj malzemesini sürmeden asla dışarı çıkmazsın?
Turunç Çiçeği Blog : Eyeliner ve Rimelim olmadan asla diyebilirim. Diğer türlü çok sert duruyorum.
Pembe Smokin : Makyaj Malzemelerinde en çok hangi markayı tercih edersin?
Turunç Çiçeği Blog : Marka takıntım yok aslında... Neyi beğenirsem alıyorum ama sahne makyajları için Kryolan diyebilirim .


Pembe Smokin : Aldığına pişmanlık duyduğun kozmetik ürünleri hangileri?
Turunç Çiçeği Blog : Maybelline Kajal Göz Kalemi... Yok böyle rezalet!! Ne renk vermesi ne de kalıcılığı güzel resmen çöpe attım.
Pembe Smokin : Alışveriş rutininde tercihin eksik olanları almak mı yoksa deli dolu doyasıya alışveriş yapmak mı?
Turunç Çiçeği Blog : Doyasıya alışveriş yapmak tabi ki... Alışverişten daha güzel terapi olamaz bence. :)
Pembe Smokin : Blog dışındaki hobilerin neler?
Turunç Çiçeği Blog : Müzikalle uğraşıyorum. Bu yüzden aslında baya yoğun bir hayata sahibim. özellikle gösteriler öncesinde dekorları, kostümleri ayarlamak gerçekten yorucu bir iş. Bir yandan dersler ve diğer tarafta ev işleri olunca sabah 7'de çıkıp gece 3'te girebiliyorum eve. Ahhh!! Ama çok zevkli müzikalleri izleyin. izlettirin ❤️


Pembe Smokin : Yasemin'in çantasını karıştırsak bir güzellik bloggerı olarak çantasında neler buluruz?
Turunç Çiçeği Blog : Alışverişten kalan fişler :) Güneş gözlüğüm, lip balm, rujum, el kremim ve mini parfümlerden bulursunuz sanırım. :)
Pembe Smokin : Cilt bakım, zayıflama saç bakım ... vs. Uygulamış olduğun doğal kürlerin var mı? Varsa bizimle paylaşabilir misin?
Turunç Çiçeği Blog : Saat akşam 7'den sonra yemek yemez ve sabah, öğle yemeklerim saatli olursa çok güzel kilo veriyorum. Her müzikal döneminde ALINAN kilolardan bu şekilde kurtulabiliyorum. 16. kilomu verdim ve mutluyum. Bu arada siz siz olun düzenli yiyin ve  tabi akşam 7'den sonra asla yemek yemeyin ve bol bol su için.


Pembe Smokin : Giyiminde marka takıntın var mı? Ne tarz giyinmeyi seviyorsun?
Turunç Çiçeği Blog : Marka takıntım hiç bir şeyde yok sanırım. Bana ne yakışırsa onu giyiniyorum öyle bir ayrımım yok
Pembe Smokin : Ve son soru… Geleceğe yönelik planların neler?
Turunç Çiçeği Blog : Şuan kör bakıyorum herşeye... O yüzden bir şey söyleyemeyeceğim. Önceden kendi Bar&Cafe'mi açmak istiyordum ama şu sıralar kostüm dekor yani sahnemin benim için iyi olabileceğini düşünüyorum,
Hayırlısı bakalım.

Yasemin ile yaptığımız bu güzel sohbet ve blog konuklarıma katılma nezaketini gösterdiği için buradan ona çok teşekkür ediyorum. Kendisini severek takip ediyorum. Sizlerde Yasemin'in Turunç Çiçeklerini koklamak isterseniz blog adresi turuncicegi.blogspot.com.tr instagram hesabına ise buradan ulaşabilirsiniz. 
Sizlerde bana ulaşarak blog konuğum olmak isterseniz bana iletişim formundan ya da pembesmokin@gmail.com mail adresimden ulaşabilirsiniz. 
Ve son olarak blogumu buradan ve instagram hesabımı buradan takip ederek en yeni yazılarıma ulaşabilirsiniz. Hatta beni çok mutlu etmiş olursunuz. 
Bir sonraki yazımda görüşmek umuduyla...
Sevgilerimle
Aslı

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.