20 Ağustos 2015 Perşembe

Garnier Saf ve Temiz Kırmızı Meyve Gücü Arındırıcı Jel ve Peeling



Merhabalar...
Şimdiye kadar cilt temizliğinde sayısız ürün kullandım. Garnier markasına takıntım var. Her zaman ürünlerini kullandım ve çoğundan da memnun kaldım. Yüz temizleme jeli ve peelinge ihtiyacım vardı ve bu seferde Garnier olsun dedim. Saf ve Temiz Kırmızı Meyve Gücü Arındırıcı Jel ve Peelingi tercih ettim. 
İlk olarak her zaman ki gibi her iki ürünün kokusundan bahsetmek istiyorum. Turunçgil kokusunu dibine kadar hissedebileceğiniz muhteşem bir kokusu var.

garnier arındırıcı jel

Garnier Saf ve Temiz Kırmızı Meyve Gücü Arındırıcı Jel;
Karma ya da yağlıya dönük ciltler için uygun olan bir ürün. Hedeflerine bir bakalım;
Karma yağlı ciltler için, sebum fazlası, genişlemiş gözenekler ve mat cilt gibi problemler için uygun bir temizleme jelidir. Salisilik asit içeren köpüren jel formülü kusurların görünümünü azaltmaya yardımcı olmak için kirleri ortadan kaldırır. Gözeneklerin görünümünü sıkılaştırmaya ve temizlemeye yardımcı olur. Greyfurt ve Nar özleri  ve Vitamin C  türevleri ile zengileştirilmiş formül cildin uyanmasına ve canlanmasına yardımcı olur.
Ürünü göz çevresine uygulamaktan kaçınmamız konusuna bir uyarı mevcut. 
Bendeki etkisi. İlk olarak kokusu tabi ki. Çok taze ve temiz bir his bırakıyor. Sıkılaştırma konusunda bir şey söylemem çok mümkün değil. Daha dört hafta kadar bir zamandır kullanmaktayım. Uzun kullanım sonucunda ancak bu etkiyi görebilirim. Özellikle yaz döneminde çok daha fazla tıkanan gözeneklerin temizlenmesi için tavsiye edebileceğim bir ürün. 

garnier peeling

Garnier Saf ve Temiz Kırmızı Meyve Gücü Arındırıcı Peeling;
Yine aynı şekilde Salisilik asit içeren formüle sahip bu peeling içerdiği partiküller ile ciltteki kiri arındırarak, gözenekleri temizler. 
Haftada iki kez kullandığım bir ürün. Genellikle banyoda uygulama yapıyorum. Gözümün önünde olması unutmamamı sağlıyor. Partiküller çok büyük olmadığı için ciltte acıma gibi bir his bırakmıyor. Yine muhteşem turunçgil kokusunu sonuna kadar yaşayacağınız harika bir kokusu var. 
İki ürününde arındırıcılığı muhteşem. Cildime de iyi geldiğini düşünüyorum. 
Bugünlük bu kadar..
En yeni yazılarımdan haberdar olmak için TIK TIK!
Beni instagramdan takip etmek için TIK TIK!
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere
Sevgilerimle
Aslı

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.