12 Ağustos 2015 Çarşamba

Maybelline The Rocket Volume Express Mascara



Merhabalar... 
Gözlerimdeki alerjik sıkıntıdan dolayı maskara seçerken gerçekten çok zorlanıyorum. Sayısız maskaram olmasına rağmen hiç birisini doğru düzgün hakkını vererek kullanamadım ne yazık ki. Birde bu sıcak yaz günlerinde daha çok sıkıntı yaşamaktayım. Sephora Outrageous Mascara ile ilgili yazımda bu durumdan oldukça çok bahsetmiştim. Okumak için tık tık!
Günlük kullanım için bir maskara arayışındayken. Araştırmalarım sonucu çoğu kişinin memnun olduğu Maybelline The Rocket Volume Express'te karar kıldım. Fırça yapısı silikon. Sert bir yapısı olduğundan dolayı direkt gözle temasında dikkatle sürülmesi gerekli diye düşünüyorum. Hacim vermesini ve kirpikleri dolgunlaştırmasını sevdim. Ama aşık olmadım. Çünkü kirpikleri aşırı yapıştırıyor. Bu durumda kıvırması da pek mümkün olmuyor. Uzatma konusunda fena değil öyle çok upuzun kirpiklerim olduğunu söyleyemeyeceğim. İki kat uygulamanızı pek tavsiye etmeyeceğim. Çünkü gerçekten aşırı bir ağırlık yapıyor. 


Dökülme ya da akma gibi sorunları altı saat sonrasında yaşamanız muhtemel. Belki serin havalarda daha dayanıklı olur bilemiyorum. 
Temizleme kısmına gelince. Ne yazık ki çok zor temizleniyor. İlk olarak Çift fazlı göz makyaj temizleyici kullanmalı sonra ise göz için uygun olan bir makyaj temizleme jeli ile yıkanmalı. Gözlerinizi temizlerken maskarayı gözün içine kaçırmamaya özen gösterin. Çünkü aşırı şekilde bir yanma yapıyor. Sephora Outrageous Mascara zor çıkmasına rağmen bu şekilde bir göz yanması ile karşılaşmamıştım.
Ambalaj olarak her zamanki tombik Maybelline ambalajı. Bir fark yok. Fiyat olarak ise 17 TL'ye almıştım. 
Fiyata göre beklentinin fazla olmaması gerektiğini düşünüyorum. Günlük kullanım için uygun denilebilir. Ben özellikle allerjik bir reaksiyon vermediğine sevindim ve bu yüzden kullanıyorum. Beklentim bu olduğu için çok fazla mutsuz değilim kendisi ile. 
Sizlere yorumlamak istediğim bir kaç maskara daha var. En kısa zamanda onları da sizlerle paylaşacağım. 
Blogumu yakından takip etmek ve yeni yazılarımdan haberdar olmak için TIK TIK!
İnstagramdan beni takip etmek için TIK TIK!
Bir sonraki yazımda görüşmek umuduyla
Şimdilik Hoşçakalın
Sevgilerimle
Aslı

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.