10 Ağustos 2015 Pazartesi

Blog Konukları : İşin "Aslı" Blog




Merhabalar,
Bu hafta sizlerle tanıştıracağım blogger Aslıhan. www.isinasliblog.com un kısacası İşin Aslı Blog'un sahibi ve kendisi 16 yaşında olmasına rağmen çok iyi bir blogger ve aynı zamanda yeni bir vlogger. Kendisi ile yine bir blog etkinliğinde tanıştım ve çok severek takip etmeye başladım. Birde adaş çıktık kendisi ile...
Aslıhan'ın benim dikkatimi çeken ve başarılı olmasının belki en büyük nedeni olan özelliği yaşını yansıtması ve yaşını yaşamasıydı. Onun yaşındaki bir çok genç kız kendisine harika makyajlar yaparak otuz yaşında göstermeyi başarırken Aslıhan'ın tamda on altı yaşı anlatması, onu yansıtması ve blog temasında bile ben on altı yaşındayım diye bağırması beni onun bloguna bağladı.
Hiç unutmadığım bir cümlesi var. Bir ürün anlatıyor ve şuna benzer bir cümle kurdu;
"Ben tabi bu ürünü yaşım gereği kullanamam çünkü benim için olacağını pek düşünmüyorum. Sizler için tanıtmak amaçlı sürdüm."
Bu cümlede Aslıhan'ı tanıdığımı düşünüyorum.  Gördüğüm ve izlediğim kadarıyla "Balintoları" ile çok mutlu bir blogger Aslıhan. Tecrübeli bir de bakmayın öyle 16 olduğuna...
Ve sizlere de blogumda onunla yapmış olduğumuz genç kız ve orta yaşlı kız dedikodusunu takdirle sunuyorum. :) Evet ben yakında otuz yaşındayım buradan belirteyim... :D

İşin "Aslı" Blog : Ya yerim seni beğ! :D Beni konuk aldığın için çok teşekkür ederimm. Özellikle övgülerr :) Bir de adaşız :) Çok teşekkür ediyorum tekrardan ve hemen sorularıma geçiyorum. 
Pembe Smokin : Kendini bize kısaca tanıtabilir misin?
İşin "Aslı" Blog : Tabii ki! ^^ Ben Aslıhan Murat. Tamam biliyorum soy ismim çok cool :D Arkadaşlarımdan farklı.  Sınıfın Hacker kızı ve Lise Üç Öğrencisiyim :D Çok cool’um beğ :D :D  (arkadaki anam anam :D) Terazi burcuyum ve yükselenim yay! ^^ 
Valla başka bi’ şey de bulamadım :D


Pembe Smokin : Anne taşmış yalnız... :) Doğum tarihini ve nerede yaşadığını öğrenelim birde?
İşin "Aslı" Blog : 12 Ekim 1999 doğumluyum, Sivasta yaşıyorum ve buradan çok sıkıldım.
Pembe Smokin : Güzellik bloggerı olmaya ne zaman karar verdin ve Blog isminin bir hikayesi varsa bizimle paylaşabilir misin?
İşin "Aslı" Blog : Blogumu ilk açtığımda yıl 2011 di tabi o zamanlar Google+ açmak için zorunlu olduğunu sanıyordum herhalde :D İlk başta 10marifet sitesindeki el işi şeylerine bakarak bende blog yazmak istedim (yıllar sonra blog hikayemi buldum :D) 2013 yılında da el işi bloğundan makyaj bloğuna dönüş geçirdi bloğum. İlgi alanı tabi :D 
Blogumun eski isimi Kısacası Herşey Burada. 2014’de babama gidip bloguma bir isim bulmasını söyledim :D O da bana İşin “Aslı” dedi!
Pembe Smokin : Bu kadar genç bir blogger olmak nasıl bir duygu?
İşin "Aslı" Blog : Ben çok mutluyum. :D Vallahi! :D Seviniyorum yani böyle milletin yaşıma bakıp "Vay be bu yaşta ne başarı" demesi. Ben çok mutluyum ve bir farklı hissediyorum tarif edemiyorum duyguyu ya! :D


Pembe Smokin : Sence bir güzellik bloggerı nasıl olmalı?
İşin "Aslı" Blog : Başta tarafsız olacak kardeşim! :D Biraz atarlıyım bu konularda biliyorsun Aslı Abla :D  Eğer güzellik blogu olacaksa tek ürün yorumlarıyla doldurmasın blogunu, sıkıyor bir süre sonra çünkü. O yüzden bloglarında ara ara eğlenceli yazılar,  günlük gibi dertleşmeler koymalılar bence :)
Pembe Smokin : Yeni Bloggerlara tavsiyelerin neler olur?
İşin "Aslı" Blog : Yeni bloggersanız, veya blog açmayı düşünüyorsanız size verebileceğim en iyi tavsiye blog açmayın olacaktır :D Şaka tabii ki! ^^ Eğer ve çok yavaş büyümeye katlanabileceksiniz seve seve yeni kardeşim olun. Bu iş sabır işidir, hemde feci sabır lazım. Benim blogum 4 yıllık ve daha 500 izleyicim yeni oldu. Çünkü hiçbir şey bilmiyordum. Yavaş yavaş gelişeceksiniz o nedenle en büyük tavsiyem “sabır” olacaktır. Ardından, Instagram’da bir blog hesabı açmanızı, blogların izleyicisi olup onların blog yayınalrını okumanızı, sayfa düzenini falan incelemenizi öneririm^^ Özgün olarak günde en fazla 3 yazı atarak ve birazcık olsun blogger sitesini tanıyarak 1 yılda müthiş yol kat edebilirsiniz. Tavsiyelerim bu kadar! ^^
Pembe Smokin : Kendini başarılı bir blogger olarak görüyor musun? Bunun için neler yaptın ya da sana zorlukları neler oldu?
İşin "Aslı" Blog : Tabii ki! Şu anda bu alemde görebileceğiniz en küçük benim sanırım :D Kendimi cidden başarılı görüyorum ve kendimi çok seviyorum. İyi ki cesaret edip blog açmışım diyorum ve bu noktaya da geldiğim için çok gurur duyuyorum. 
Bunun için neler yaptın demişsin ya; Neler yapmadım ki! 
Ben zaten birazcık asosyal insanım zaten. Sinemaya falan gitmem, asosyalimsi olduğum için kendimi tamamen bu işe verdim. Bir yandan 10.sınıftım deli gibi ona çabaladım, bir yandan deli gibi buna. Feci yoruldum ama sonuçta zamanımı verdim blog işlerinde baya bir şeyler öğrendim. Hiçbir şey bilmiyordum. o yüzden blog tasaırmları, blogger nasıl kullanılır derken 2 yılımı zaten ona verdim :D Baya zaman gitti ama sonuçtan memnunum :)
Pembe Smokin : Kişisel Bakımında olmazsa olmaz dediğin bakım ürünleri nelerdir?
İşin "Aslı" Blog : Kişisel bakım derken :D  Valla diş fırçası falan :D Ahah! Anladım! :D Yani şampuan saç kremi falan... Bilmem ki :D Günde 2 kez bazen 3 de oluyo diş fırçalarım :D Annem sağolsun, Oriflame’nin diş macunları favorim :D
Pembe Smokin : Cilt Bakımında olmazsa olmaz dediğin bakım ürünleri nelerdir?
İşin "Aslı" Blog : Bana böyle sorularla gel beğ! :D Cilt bakımımda aslında pek fazla ürün kullanmam, yaşıma göre uygun değil bence. Maskedir peeling’dir falan uhhuuu:D Cilt bakımımda düzenli olarak fotoğraftakileri kullanıyorum. Aslında burdaki çoğu ürün değişiyor. Zaman zaman değiştiriyorum. Mesela normalde topicrem kullanmıyordum, Oriflame Pure Skin serisinin cilt kremini kullanıyordum :)  Ayrıca benim yaşımdaki ciltlere de Orilfame Pure Skin serisini öneririm, ben bayılıyorum o seriye :)Günlük cilt temizliğimi yaptıktan sonra yüz nemlendirmesi ve ardından mistik yağ uygulaması! Mistik Yağ bu aralar sıklıkla kullandığım bir ürün ve tırnaklarıma feci yararı var! ^^


Pembe Smokin : Saç Bakımındaki Olmazsa olmaz dediğin bakım ürünleri nelerdir?
İşin "Aslı" Blog : Yine sürekli değiştirdiğim bir konuuu! :D Çok değişken bir insanım ben sanırım :) Sivas’ın suları sayesinde şampuan saç kremi uygulamasının ardından mutlaka saç bakım yağı gerekiyor. Şu aralar Oriflame Beauty Wonder’ı çok seviyorum saçlarımda :) Hihiii! :D Bonus yaptım ve vücut bakımı favorimi de eklediim :D 


Pembe Smokin : Makyaj malzemelerine gelelim birde… Hangi makyaj malzemesini sürmeden asla dışarı çıkmazsın?
İşin "Aslı" Blog : Aslında önceleri tam boy BB krem, kapatıcı, pudra ne varsa sürerdim. Sonra da ihtiyacım olmadığını farkettim :) Şimdi aslında hiçbir şey sürmeden (sadece güneş  kremi) çıkabiliyorum :) Ama illa göstercen banane diyorsan şu üsttekiler olmazsa olmazlar :) Ya bende denge yok vallahi :D Terazi burcuyum birde ;D Ya tamamen makyaj yapmam ya da aynen böyle yaparım :D
Pembe Smokin : Makyaj Malzemelerinde en çok hangi markayı tercih edersin?
İşin "Aslı" Blog : Sanırım Oriflame :) Bende marka takıntısı yoktur pek ama oriflame ürünlerini seviyorum birde annem danışmanı olunca bedava geliyor makyaj malzemeleri:D Özellikle maskaraları müthiş! :)


Pembe Smokin : Aldığına pişmanlık duyduğun kozmetik ürünleri hangileri?
İşin "Aslı" Blog : Aslında o kadar ürün denerim ama beğenmediğim çok az ürün çıkıyor, valla ne desem... Sevindirik oluyorum bu konuda :D Üst resimde göreceğiniz Garnier mat ciltler için jel krem’i benim yüzümü ekstra matlaştırdı ve feci sivilce çıkardı. Aslında bunu deneyen çoğu arkadaşımda aynı şey olmuş. Yani sakın almayın!
Wet n Wild farlarına aşık olduğum bir marka, ama bu balm stain e128 renk bakımından çok soluk ve aşırı simli, kendime hiç yakıştıramıyorum. Ama The Balm gibi yapısı çok hoş :)
Pastel Nude’ın Naked tonu hem renk vermiyor hemde ellerimde rengi çok uyumsuz duruyor hiç beğenemedim. Bu kadar! ^^


Pembe Smokin : Alışveriş rutininde tercihin eksik olanları almak mı yoksa deli dolu doyasıya alışveriş yapmak mı?
İşin "Aslı" Blog : Şöyle diyeyim, Sivasta alışveriş merkezi olmadığı için insan tabii tatile gidince dolduruyor. Ama ben boşu boşuna almaktansa liste yaparım ona göre alırım. Bazen de taşırdığım olur evet. Ama  genelde ihtiyaç alışverişimi yaparım. Kozmetik ihtiyaçlarımı 1 yıl biriktirir bir yıl sonunda 24-25 parçalık bir kozmetik alışverişi yaparım.
Pembe Smokin : Blog dışındaki hobilerin neler?
İşin "Aslı" Blog : Artık hiç hobim kalmadı ya :D Blogla bütünleştim, kitap okumuyorum artık. Tek uğraşım Blog oldu. Ayrıca!  YouTuber oldum bir ay önce! O da yeni hobilerimden. Beni unutmayın!
Pembe Smokin : Aslıhan'ın çantasını karıştırsak bir güzellik bloggerı olarak çantasında neler buluruz?
İşin "Aslı" Blog : Benim çantamı niye karıştırıyorsun ya :D  Hadi uyudum diyelim sende karıştırdın :D Mutlaka tırnak bakım ürünlerimi çantada bulursun. Minik bir makyaj çantası içerisinde, Tırnak besleyici el kremi ve mistik yağ bulursun. Özellikle mistik yağ doğal ve cidden müthiş bir ürün, tırnaklarınızdaki her problem için öneririm. Tırnakları beyazlatıyor ve yumuşak tırnakları sertleştiriyor. Gayet kankim yani :D Ayrıca da mutlaka Golden Rose Velvet Matte/27 numarayı bulursunuz . Mac kinda sexy muadili olduğu için hep yanımdadır. Rujlar 15 tl ve fiyat performans açısından çok müthiş! Sivilcelerim geçtikten sonra leke bırakırlar genelde, o nedenle yanımda sürekli 50 spf güneş koruma faktörü bulunur.Şuanda Dermokil’in güneş kremini kullanıyorum gayet iyi :) Başka da Pudra! ^.^ Cildim karma olduğu için parmalamaya müsaittir T bölgeme toz pudra kullanırım. Transparan pudra aşığıyım özellikle press oudralardan ziyade toz pudralar daha hoş geliyor bana .D Şuanda kullandığım Oriflame Beauty serisinin Loose Powder’ı ve ben gayet memnunum :)
Pembe Smokin : Ve son soru… Geleceğe yönelik planların neler?
İşin "Aslı" Blog :Ay en sevdiğim soru! Benim çok planım var aslında teker teker hepsinden bahsetsem sıkılrısınız :) Öncelikle bana koca bulun :D :D Şaka yahu ama sevgilim olsa pek fena olmaz :D Geleceğe yönelik en büyük planım Yazılım Müdendisliği. Yazılım’a bayılıyorum. Bazen sırf mutlu olmak için blogumun HTML şablonunu açıp bakıyorum. En büyük planım mesleğimle ilgili. Bi’ de YouTube’da ilerlemek istiyorum Şuanda 1.000 aboneyi geçti! Ama daha da büyüyeyim istiyorum. 
Biraz ünlü olmak hayalim yani :D
Bu kadar! :) Blogunda konuk olduğum için o kadar mutlu oldum ki! Baya da eğlendim. Şimdi saat gece 3 ve hiç uykum yok :D Bana ninni okuyun:D 
Görüşmek üzere!
 Bloguma herkesi bekliyorum! Sizde "Balintom" olun :) Kendinize iyi bakıın! ^^

Umarım bu eğlenceli kızın eğlenceli sohbetini beğenmişsinizdir. Aslıhan'ın bloguna www.isinasliblog.com adresinden ulaşabilirsiniz. Youtube kanalını takip etmek isterseniz buraya tıklayabilir ya da Aslıhan Murat kanal adı ile kendisini Youtube'da bulabilirsiniz. Aslıhan'ın yeni başlatmış olduğu Blogger Hediyeleşme Etkinliği gayet güzel bir katılımla gerçekleşecek gibi görünüyor. Katılmak isterseniz İşin"Aslı"Blog'un İnstagram hesabını buradan takip edebilirsiniz. 
Sizde bloguma konuk olmak isterseniz blogumdaki iletişim formundan ve mail adresimden bana ulaşabilirsiniz. 
Yazılarımdan anında haberdar olmak ve blogumu takip etmek için TIK TIK!
İnstagram hesabımdaki güncel paylaşımlarımı takip etmek için TIK TIK!
Bir sonraki yazımda görüşmek umuduyla
Şimdilik Hoşçakalın
Sevgilerimle
Aslı


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.