9 Ağustos 2015 Pazar

Sephora Göz Makyaj Temizleyici

Sephora Waterproof Göz Makyaj Temizleyici


Merhabalar,
Bugün sizlere arkadaş tavsiyesi ile edindiğim ve yeni kullanmaya başladığım Sephora Waterproof Göz Makyaj Temizleyici'den bahsedeceğim. 
Sephora'nın bir kaç makyaj ürününü kullanmaktayım. Rimel hariç hepsinden memnun kaldım. Marka olarak bağımlı olmadığım fakat güvendiğim bir marka. Özellikle suya dayanıklı makyaj ürünlerini çok fazla tercih ettiğimiz sıcak yaz günlerinde makyajınızı bir çırpıda çıkaracak bir ürün arıyorsanız. Tavsiye edebilirim. 
Flavonoid ve Zeytin Ağacı özleri içeren formülü ile kirpikleri güçlendiren bir yapısı olduğundan bahsedilse de bu konuda kesin bir şey söylemem şimdilik mümkün değil. Ürün çok yeni ve kendisini beş belki altı kez kullandığım ve memnun kaldığım için hemen bloga yazmak sizlerle paylaşmak istedim. 


Ürünün artı yönleri göz makyajını gerçek anlamda iyi çıkarması. Daha önce Garnier marka bağımlılığım ile almış olduğum Göz Makyaj Temizleyiciden gayet memnun olmama ve hatta birde Yves Rocher Göz Makyaj Temizleyicisini de çok çok beğenmeme rağmen yazısı için tık tık! Sephora Waterproof Göz Makyaj Temizleyici'nin onların bir kaç tık önünde olduğunu kabul ediyor ve yoluma bu ürünle devam ediyorum. Uyandığımda o rimel kalıntılarını görmemek güzel...
Eksi yönleri tüm çift fazlı göz makyaj temizleyicileri gibi yağlı bir his bırakması. Kirpikleri falan beslemesini ne kadar çok istesem de ben bu yağlı hisse dayanamıyorum. Yüzümü makyajımı temizledikten sonra güzel bir şekilde yıkamama rağmen bu yağlı his ne yazık ki kalıyor. 
Ürünün kulanımına gelince;
Ben ürünü iyice çalkalayarak iki disk pamuk üzerine biraz alıp gözlerime koyup bir süre tutarak bekletiyorum. Sonra hafifçe silerek makyajımı çıkartıyorum. Göz çevresindeki deri çok hassas olduğundan dolayı sizlerde makyajınızı temizlerken hafif silerek temizleyin. Çünkü sert bir şekilde silinen göz çevresi ileride sarkmalar yaparak kırışıklıklara neden oluyor ve bunu hiç istemeyiz değil mi?
Ürünü iyice çalkalamadan kullanmamanız tavsiyemdir. İyi bir sonuç alamamanız bundan kaynaklanabilir. 

Ürünü Sephora'larda 27.50 TL'ye bulabilirsiniz. Şu günlerde 50 mllik  Makyaj Temizleme Sütü, Göz Makyaj Temizleyicisi ve Tonik üçlüsünü tek bir pakete sığdrmışlar ve kampanya yapmışlar. Eğer kampanya hala devam ediyorsa hemen edinebilir. Normalde 42.50 TL olan bu üçlüye 14.50TL'ye sahip olabilirsiniz. Ben bir kaç yere sordum ne yazık ki bulamadım. Bulursanız kaçırmayın derim. 
Yazılarıma daha kolay ulaşabilmek için beni takip edin. TIK TIK!
İnstagramdan pembesmokinblog'u takip için iste TIK TIK!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere
Sevgilerimle
Aslı

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.