13 Eylül 2015 Pazar

Blog Konukları : Escisem Blog




Merhabalar Güzeller,

Daha dün gibi blog konuğu almaya başlamam ve bu hafta onuncu konuğum ile birlikteyim. Bu gerçekten gurur verici. Okunmalara baktığımda en çok okunanlar arasında görüyorum. Ne kadar güzel dostlukla yapılan herşey ve ne kadar başarılı oluyor. Blog konuklarımı almaya tabi ki devam edeceğim. Yalnız bir hafta ara vermek durumundayım ne yazıkki. Bu hafta Pazar günü yapılacak etkinlik için koşuşturmalarımın çok fazla olması nedeniyle geciktirmekten korkuyorum. Bu yüzden bir hafta ara vermeyi uygun buldum. İstanbul Blogger Coffe Break Buluşma Etkinliği hazırlıkları beni benden almışken farkındasınızdır blogla da çok ilgilenemiyorum. 
Gelelim bu haftaki blog konuğuma... Kendisi ile bir blogger etkinliğinde tanıştım. Muhteşem bir enerjisi var. Pozitif, güler yüzlü ve tatlı mı tatlı...  Kendisi Escisem Blogun sahibi Çisem. O söylemeden adını size ben söylemiş olsamda gelelim blogger konuğumla sohbetimizin detaylarına...


Pembe Smokin : Kendini bize kısaca tanıtabilir misin?
  Escisem Blog : Ben Çisem aslında 3 ismim var,ben Çisem'i tercih ediyorum:) diğer isimlerim Ender ve Saadet blogumun ismide burdan geliyor  "escisem " isimlerimin ayrı bir hikayesi var...kısaca söylemem gerekirse son çocuk olunca herkes bana yüklenmiş diyelim :) Kpss'ye hazırlanıyorum şu sıralar benim gibi hazırlananlara Allah yardımcınız olsun diyorum.Zira zor bir sınav.

Pembe Smokin : Doğum tarihini ve nerede yaşadığını öğrenelim birde?
  Escisem Blog : 09.01.1989 doğumluyum oğlak burcuyum çok inatçıyım.
Ankarada oturuyorum.

Pembe Smokin : Güzellik bloggerı olmaya ne zaman karar verdin?Blog isminin hikayesini bizimle paylaşır mısın?
  Escisem Blog : Aslında 4 sene önce bir blogum vardı daha sonra blogumla ilgilenememeye başladım ve uzaklaştım. Blog öyle bir şey ki sanırım bende bağımlılık yapmıştı, blog yazmayı özlediğimi fark ettim. Bir arkadaşıma benimle blog yazar mısın diye teklif ettim aklına soktum ve kabul ettirdim daha sonra yollarımızı ayırdık bazı sebeplerden ötürü. Blogun ilk ismi itsusgizcis idi daha sonra ismini değiştirip kendime ait bir blog yapmış oldum.

Pembe Smokin : Yeni bloggerlara ya da blog açmak isteyenlere tavsiyelerin neler olur?
   Escisem Blog : Eğer gerçekten ben yaparım diyorsanız sonuna kadar pes etmeyin. Kötü yorumlar gelebilir hatta çevrenizden destek görmeyeceksiniz belki ama böyle başarmak size daha güç katar. Başarmak diyorum çünkü yazdığınız yazının 1 kere okunması bile büyük başarıdır. Bir anda 100 kere okunmayacak belki yazdığınız yazı ama sonra okuyanlar çoğaldıkça güzel bir şey yaptığınızı ve "iyi ki yazmaya başladım." dediğinizi göreceksiniz. Sizin hoşlandığınız konuda ortak zevklerinizi paylaştığınız hatta danıştığınız bir sürü güzel insan tanımanıza yardım ediyor bir kere blog... Bundan daha güzel bir şey yok. Hayatıma çok güzel insanlar kattım blog sayesinde.

Pembe Smokin : Kendini başarılı bir blogger olarak görüyor musun? Bunun için neler yaptın ve sana zorlukları neler oldu?
  Escisem Blog : Şuan daha yolun çok başındayım blogum Eylül'ün 1'inde 1 yaşına girdi. Henüz emekleme aşamasındayım. :) Yürüyüp büyümek için elimden geleni yapıyorum kendimce. Zorluğu olmuyor mu oluyor ama zoru başarmak her zaman daha güzel değil  mi? Kötü yorumlara kişilere kulaklarınızı tıkayın kendi yolunuzda ilerleyin tek diyebileceğim bu olur sanırım.

Pembe Smokin : Evlilik ve blog hayatı genelde bende zor olabiliyor? Sende ilişki durumu nedir? Blog sosyal yaşamını ne kadar etkiliyor?
 Escisem Blog :  Ben erkek arkadaşımdan bir kısıtlamayla karşılaşmadım hatta desteğini aldım diyebilirim :) zorlanma yaşayacağımı sanmıyorum ilerde de.Sosyal yaşamı kötü etkileyecek bir şey değil blog, aksine yeni çevre ediniyorsunuz. Herkese yetiyor zaman, istedikten sonra :) 

Pembe Smokin : Kişisel bakımında olmazsa olmaz bakım ürünlerin neler?
Escisem Blog :  Olmazsa olmaz bakım ürünlerim Watsons ve Gratislerde satılan el, yüz ve göz maskesi... Ah birde termal çamur... Kullanırken çok zevkli oluyor çok eğleniyorum :) Ayak 
 Eğer kullanmamış olanlar varsa şiddetle tavsiyemdir. Kişisel bakım deyince kokulara takıntılı bir insan olarak Aqua Di Gioia parfümümden de vazgeçemem :) yeni bir şişe almam gerekiyor biliyorum alışverişe ilk çıktığımda yapacağım ilk şey bu olacak :)

 

Pembe Smokin : Cilt bakımında olmazsa olmaz dediğin bakım ürünlerin neler?
Escisem Blog :  Cilt bakımında kullandığım ürünler çeşitli. Vazgeçemem dediğim bir ürün hala yok. Ama illa bir tane söylemem gerekiyorsa Yves Rocher Kayısılı Peeling derim.Kokusu ve cilde bıraktığı etkisi herkes tarafından biliniyor.



Pembe Smokin : Saç bakımında olmazsa olmaz dediğin bakım ürünlerin neler?
  Escisem Blog :  Saçlarına takık bir kızım ben. Gliss şampuan, Bemiks zeytinyağı ve badem yağı maskesi olmazsa olmazım. Son zamanlarda ise Morfose saç için bb krem kesinlikle başarılı bulduğum bir ürün.Anında yumuşacık mis kokulu ve parlayan saçlar...



Pembe Smokin :Hangi makyaj malzemesini sürmeden evden dışarı çıkmazsın?
  Escisem Blog : Bb krem ve maskara bu ikisini sürmeden evden adım atmam... attıramazlar :)) Bazen bb krem olmadığında ne yapardım acaba diye düşünüyorum. Fondöten hayatta kullanmazdım çünkü.


Pembe Smokin : Makyaj malzemelerinde en çok hangi markayı tercih ediyorsun?
  Escisem Blog : Marka takıntım yok. İlla bu marka eyeliner (eyeliner yerine kalem tercih ediyorum), maskara diye tutturmam. Ama şu aralar kullandığım maskara karışık diyebilirim yazın favorisi ayrıca her cebe uygun olanı söylemek istiyorum  Cevap olarak Essence Get Big Lashes ve Maybelline Colossal Volume Express Mascara diyorum. Havuzda denizde akmayan maskara arayışınızı Essence ile  sonlandıracaksınız ;) 



Pembe Smokin : Aldığına pişmanlık duyduğun kozmetik ürünleri?
 Escisem Blog : O kadar pişman olduğum ürün oluyor ki hangisini söylesem diye biraz düşündüm. Kozmetik denildiği için Loreal'in Rival de Young Mega Lash Booster'ı hiç beğenmedim.bir de Loreal'in bir ruju vardı ama hatırlayamadığım için ismini yazamıyorum.



Pembe Smokin :Alışveriş rutininde tercihin eksik olanları almak mı yoksa deli dolu alışveriş yapmak mı?
 Escisem Blog : Ben eksiklerimi alıyorum, genelde boşa para vermek istemiyorum açıkcası... Kozmetiğe.deli gibi alışveriş hakkımı giyime vermek istiyorum ondada sağ olsun arkadaşlarım "Dur ondan var ya ne gerek var aynısının biraz değişiğini almaya!!" diye ket koyuyorlar önüme:) 

Pembe Smokin : Blog dışındaki hobilerin?
  Escisem Blog : Blog dışındaki hobilerim,saatlerce AVM'de ve mağazalarda gezmek... ve yüzmeyi çok severim.

Pembe Smokin: Giyimde marka takıntın var mı?Ne tarz giymeyi seviyorsun?
  Escisem Blog : Giyimde de marka takıntım yok.  Güzel gördüğüm ve kendime yakışır diye düşündüğüm şeyi pazardan da olsa alabilirim ve  almışlığımda var. Yazları gece pazarı gezmek en büyük zevkim oluyordu. Çok güzel parçalar çıkıyor öyle yerlerde. Çok para harcamadan güzel giyinebildiğimi düşünüyorum.Ucuz kaçış noktalarım var. Herkesin olduğu gibi belki ilerleyen günlerde bununla ilgili bir yazı paylaşırım belli olmaz :) 
Daha çok spor giyiniyorum sanırım. Rahatlık benim için her zaman ön planda.

Pembe Smokin:  Escisem'in çantasını karıştırırsak çantasından ne buluruz? 
Escisem Blog : Diş temizleme mendili pratik bir mendil sarımsaklı,soğanlı yemek yediğimde imdadıma yetişiyor. Koku gidermede yardımcı naneli bir tadı var ama diş beyazlatma gibi bir görevi yok.Police marka güneş gözlüğüm, arkadaşımın hediyesi cüzdanım..olmazsa olmaz powerbank'im... iphone 5'i 3 kere şarj ediyor almak isterseniz Mediamarkt'tan almıştım.Mediwell dudak kremim,parfümüm :) yüzüğüm ve Esthederm hücresel suyum yazın sonlarına doğru kullanmaya başladım ama ciltle temasından sonra neme doyup anında ışıldıyor cildim.



Pembe Smokin:  Geleceğe yönelik planların neler?
Escisem Blog :   Geleceğe yönelik aslında planım yok. Eskiden çook plan yapardım ama bir sözü okuduğumdan beri akışına bıraktım her şeyi. 

Hayat sen plan yaparken başına gelen şeydir.

Sanırım Çisem haklı... Candan Erçetin'inde şarkısında söylediği gibi "Kul kurar kader gülermiş..." Bazen gerçekten düşünmemek ve akışına bırakmak gerekiyor her şeyi, ama ne yazık ki yapamıyoruz ya da yapmak istemiyoruz ... Bu tatlı sohbetin ve blog davetime nazik katılımın için çok teşekkür ediyorum Çisem. Umarım hayatta tüm güzellikler yanında olur.
Bu arada Bu güzel blog konuğumun sayfasına escisem.blogspot.com adresinden ve instagramına escisem kullanıcı adı ile ulaşabilirsiniz. Tabi benide unutmayın. Yeni yazılarımdan haberdar olmak için buradan blogumu çevrelerinize ekleyerek takip edebilir ve pembesmokinblog kullanıcı adı ile instagram takipçim olabilirsiniz
Yeni yazımda görüşmek dileğiyle
Sevgilerimle
Aslı



 

1 yorum :

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.