11 Eylül 2015 Cuma

Garnier Kafeinli Roll On Göz Kapatıcı

Merhabalar Kızlar,

Bir kaç gündür yazı paylaşmak istemedim. İçim kabullenmedi. Bir sürü şehidimiz varken makyaj ya da güzellik umurumda bile değildi. Çoğu hesaba baktım ve hayretler içerisinde kaldım. Nasıl empati kuramaz insanlar ya da ne kadar vicdana sahipler... 
Beklentinin farkındayım. Sayfa görüntüleme sayılarına bakınca bunu anladım açıkçası. O yüzden benim işim yazı yazmaksa bugün yazacağım dedim ve oturdum bilgisayarın başına...
Yazımdan önce;

Şehitlerimize Allah'tan rahmet, ailesi ve sevenlerine baş sağlığı diliyorum. Mekanları cennet olsun. Milletimizin başı sağolsun. 

Gelelim bugünkü yazıma...

Bugün sizlere çok sevdiğim bir üründen bahsedeceğim;

Göz altı morluklarından şikayet çoğunlukta ve bende çok öyle morluk olmasa da deri üzerinden kılcal damar görünümlerim çok fazla özellikle göz altlarımda kapatıcı kullanmak zorunda kalıyorum. Yorgun görünümü alması ve canlandırması açısından aslında makyajımın olmazsa olmazları göz altı kapatıcıları.
Tercih ettiğim bir kaç tane kapatıcı mevcut. Bunlardan biri olan "Garnier Kafeinli Kapatıcı Roll On" bu ürünü serinletici etkisinden dolayı çok seviyorum. Bilyeli roll on özelliği muhteşem. Aslında tercih nedenlerimden en önemlisi bu. Göz altı morlukları ile mücadele etmesi için içeriğinde Kafein mevcut ve aynı zamanda limon esansı içeriyor. 
Yapısı biraz akışkan gibi fakat hafif olması bu ürünü yaz aylarında rahat bir şekilde kullanmamız için ideal. 


Kullanımı ise çok kolay. Roll on başlığı sayesinde serinletici etki vererek makyaj yapmaktan zevk almanızı sağlıyor. Roll on ile sürdüğümüz kapatıcıyı fırça veya bir sünger yardımı ile göz çevremize yediriyoruz. Bu kadar basit.
Aynı zamanda ekonomik bir ürün herkes rahatlıkla sahip olabilir. Hem hafif, hem ekonomik bir kapatıcı arıyorsanız tercih edebilirsiniz. 

Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle...
Sevgilerimle...
Aslı

1 yorum :

  1. bu aslında bana lazım olan bişey bakacağım canım bende beklerim :)

    YanıtlaSil

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.