8 Ekim 2015 Perşembe

Bioderma Sensibio H20 AR vs Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu




Merhabalar,

Uzun süredir kullanmakta olduğum Bioderma Sensibio H2O AR ve Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu ile ilgili bende bir karşılaştırma yapmak istedim. 
İkisinide farklı zamanlarda ayrı ayrı denedim ve her detayıyla karşılaştırmasını sizler için özellikle not aldım.
Bioderma Sensibio H2O AR Hassas ciltler için tasarlanmıştır. Cildinde kızarıklık ve hassasiyet sorunu yaşayanların tercih etmesi gereken bir ürün. Her cilt tipine göre çeşitleri mevcut. Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu ise tek çeşit ve tüm cilt tiplerine hitap etmektedir. 
 Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu 400 ml gayet bereketli bir ürün ve fiyat olarak özellikle indirimlerde 11,00 TL gibi rakamlara kadar düşebiliyor. Normal fiyatı da öyle çok pahalı değil. Ben indirimde almıştım. Tahmini olarak 14-15 TL gibi bir fiyata indirim olmadığı zamanda rahatça edinebileceğiniz bir ürün. Bioderma Sensibio H2O ise ambalaj ve miktar bakımından bir çok seçeneğe sahip hatta son olarak pompalı ve sanırım 1 lt olan bir ambalajı geldi Türkiye'ye. Fiyat olarak Garnier'e göre kat kat fazla fiyata sahip bir ürün. İndirimsiz olarak 250ml lik bir şişesini 50 küsur liraya edinebiliyorsunuz. İndirimli olarak bu rakam 30 küsur liraya düşebiliyor.  Fiyat avantajı tabi ki Garnier'de fakat Bioderma'nın dermokozmetik bir ürün olması aslında aynı kulivarda olmadıklarını gösteriyor. 


Temizlik bakımından Bioderma Sensibio H2O kesinlikle daha iyi sonuç veriyor. Ama her ikiside özellikle göz makyajını tam olarak temizlemiyor. Ayrıca bir göz makyaj temizleyici kesinlikle kullanılması gerekiyor. Bunun dışında Bioderma'nın dağıtmadan temizlemesi benim için büyük artı. Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu yüzden pamuğa geçen ürünü tam olarak çözmediği için pamuk değiştirmek şart oluyor. Aksi takdirde ürün tekrar yüzümüze geçebiliyor. Bioderma Sensibio H2O ise ürünü yüzümüzden çıkarttığı ve çözerek temizlediği için bulaşma faktörü olmuyor. Bioderma Sensibio H2O belirgin bir şekilde cildi nemlendirerek temizliyor. Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu ise ne yazık ki nemlendirmiyor. 
Başta bahsettiğim gibi Bioderma'nın dermokozmetik ve Garier'e göre içeriğinin daha temiz olması ayrı bir avantaj. 


Her ikiside durulama gerektirmeyen temizleyiciler olmakla birlikte ben asla yüzümü durulamadan makyaj temizliğimi bitirmeyenlerdenim. Tabi tembelim ben diyorsanız o ayrı. :)
Cildim nemlensin fiyat önceliğim yok derseniz Bioderma, Benim için ekonomik olması önemli diyenlerdenseniz Garnier öneririm. 
Benim  tercihim Bioderma Sensibio H2O oldu. Cildimin hassas olması ve neme ihtiyaç duymasından kaynaklı bunu tercih etmem gerekiyor. Ya sizin tercihiniz hangisi? Hangi Makyaj Temizleyiciler size göre tercih edilesi? Fikirlerinizi yorum kısmına belirtirseniz çok mutlu olurum. Tavsiyelerinizi denemek ve bende yorumlamak çok isterim. 
Yeni yazılarımdan anında haberdar olmak için blogumu buradan çevrelerinize ekleyebilir, buradan ise PembeSmokin Blog'u instagramdan takip edebilirsiniz. 
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere 
Sevgilerimle
Aslı

1 yorum :

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.