5 Ekim 2015 Pazartesi

Color Club Oje ve Poshe Top Coat




Merhabalar,

Uzun süren bir aradan sonra tekrar sizlerleyim. Bilmiyorum nedendir uzun zamandır yazmak istemedim. Sanırım biraz soğudum blog ortamından. Etkinlik sonrası bir elin parmağını geçmeyecek kadar az insanın yapmış olduğu bazı uygunsuz tavırlar ve terbiye dışı hareketlerden sonra içimden gelmedi yazmak...
Bazen insanlara yaranamıyorsunuz. Ne yaparsanız yapın, Ne söylenirse söylensin ne yazık ki olmuyor ve bu inanılmaz derecede üzücü. Şu kadarını biliyorum bundan sonra insanları ince eleyip sık dokuyacağım ve aşina olduğum blogger arkadaşlarımın haricinde çok nadir arkadaş edineceğim. Bir de özellikle seneye yeniden yapmayı düşündüğüm etkinlikte gerçek anlamda çok fazla noktada araştırarak ona göre davetlilerimi belirleyeceğim. Bu iki hafta etkinlik geri dönüşlerini bekleyerek firmalara teşekkürler ederek ve bol bol düşünerek geçti. Sonbaharda gelip kapıyı çalmışken hatta içeri girmişken bu renk ne kadar doğru olur bilmiyorum ama sizlere Color Club'ın muhteşem bir magenta rengi olan AN 30 numaralı ojesinden ve Poshe Top Coat Oje kurutucudan bahsedeceğim. 
Oje çok şık bir magenta rengine sahip, Liladan başlayarak mora kadar olan tonların hepsini çok seviyorum. Yaz kış demeyip kullanacağım gibi görünüyor. 


Color Club'la daha önce arkadaşım sayesinde tanışmıştım fakat kendim alıp denemedim açıkçası. Etkinlik için www.makyajsaati.com 'un gönderdiği bu set sayesinde edinmiş oldum. Beymen Club Mağazalarında da ürünün satıldığını duydum. Gidip canlı canlı incelemeyi düşünüyorum. Fiyat olarak biraz yüksek gelebilir ama üründen verim alabiliyoruz ve ürün normal ojelere göre büyük. Bereketli görünüyor. Ben tek kat ile istediğim rengi oturtabiliyorum. Bu da ürünün bitme hızını yarıya indirgemiş oluyor. Bu yüzden fiyat konusunda endişeli değilim ben. 


Kuruma tek katta hızlı fakat Poshe Top Coat kullanıldığında çok daha hızlı kuruduğunu farkedilir derecede hissediyoruz. Soyulma yok denecek kadar az oluyor. İki kat sürüldüğünde biraz beklemek gerekebilir. Ama normalden daha hızlı kuruyor. 
Fırçası bilindik standart oje fırçası. Ben ince fırçalarla ojeyi çok daha iyi sürüyorum. Kalın fırça sevenlere biraz zahmet verecektir. 

Color Club benim gerçek anlamda beğendiğim ojelerden oldu. Diğer renklerinide alarak az ve öz bir oje koleksiyonu oluşturma gibi bir düşüncem var. Ojeleri incelerken sizleride haberdar ederim tabi ki.

Bugünlük benden bu kadar kızlar. Yazılarımdan anında haberdar olmak için beni buradan çevrelerinize eklemeyi ve hatta anlık güzellik tüyolarını kaçırmamak için ise buradan beni instagram üzerinden takip edebilirsiniz. 

Sevgilerimle 
Aslı

1 yorum :

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.