15 Nisan 2014 Salı

Krauterhof Anti-Cellulite Gel ve Serum :)





Selam kızlar;

Bir haftalık kocaman bir haftadan sonra tekrar döndüm buraya. Son zamanlarda bir iş telaşım var ve yazılarım hali hazırda beklediği halde bir türlü blog yazılarımı oluşturup yayınlayamadım.
Bugün sizlere uzun zamandır kullanmış olduğum bir selülit kreminden bahsedeceğim.  Krauterhof Anti-Cellulite Gel çok fazla araştırmadan sonra tamamen gratiste alışveriş yaparken satış danışmanının önerisiyle almış ve hatta daha önceden adını dahi duymamış olduğum bir selülit jeli. İlk önce yapısından bahsetmek istiyorum sizlere...

İçeriğinde Nane, biberiye, panthenol, cafein ve carnitin barındıran bu jel diyet, spor ve günlük yeteri miktarda su tüketimi ile desteklendiğinde selülit görünümünü hafifletmede oldukça yardımcı bir jel. Bu jelin serumu da mevcut hatta bu jelden önce serumla başlamanızı ve 10 gün kullanımdan sonra jele dönmenizi tavsiye ediyorlar. Ben serumunuda aldım. 10 gün boyunca kullandım. Fakat etki olarak jel gibi bir etkiye sahip olduğunu düşünmüyorum. Serumunda fotoğrafını paylaşmak isterdim fakat çekmece düzenlemem sırasında bitmiş olduğu için zannedersem çöpe gitti. 
Kullanımına gelince;
Genellikle akşamları ve duş aldıktan sonra kullanmanızı tavsiye ediyorum. Duş almanız bence çok önemli cildinizdeki gözenekleriniz açık olduğunda jel çok çabuk etki ediyor ve etkisi daha uzun sürüyor. Krauterhof Anti Cellulite Jel termo ısıtıcı etkiye sahiptir ve sürdükten sonra yanarak evde koşturmanız mümkündür. :) Sürdüğünüzde eldiven kullanmanızı ve eğer eldiveniniz yoksa ellerinizi hemen yıkamanızı tavsiye ederim. Ben ellerimi yıkamayı unuttuğumda yaklaşık yarım saat suda tutmak zorunda kaldığım doğrudur. :) Jeli selülit sorununuz olan bölgeye masaj yaparak yedirin. Ben Watsons'tan selülit masaj aleti almıştım.  jelin etkisi yaklaşık 15-30 dk arasındadır. Şiddetli sıcak hissine gelemeyenler kullanmanızı tavsiye etmem. 
Kokusu limon aromalı ben çok sevdim. Ama araştırdığımda beğenmeyen hatta nefret edenler olduğunu okudum. 
Etkisine gelince 10 gün boyunca Krauterhof Anti-Cellulite serum kullandım. Bu sırada diyet yaptım. Detoks ve vücuttaki tutulmuş suyu atmak için kürler uyguladım. Üç zararlı beyazdan uzak durdum. Ve yapabildiğimce yürüyüş yapmaya çalışıp günde 2 - 2,5 litre su tükettim. Serumun çok etkisini gördüğümü söyleyemem. Ardından Krauterhof Anti - Cellulite Gel kullanımına geçtim. Çok daha iyi sonuçlar aldım. Sakın mucize beklemeyin hepsini yok ediyor ya da photoshoplanmış gibi iki adet bacağınız oluyor diye düşünmeyin. Bu zamanla sizin kendi desteğinizle ve diyetinizle etki edebilecek bir durum. Bu jel kesinlikle buna yardımcı ve zaten kullandıkça da değişikliği kendiniz göreceksiniz. En yakın zamanda bir yazımda sizlere detoks ve ödem atma kürlerimi hatta normal yemeklerinizden sonra içebileceğiniz duyup deneyip onayladığım bir zayıflama kürünü anlatacağım. 

Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle... Hoşçakalın.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.