1 Haziran 2015 Pazartesi

Sandaloz Sakızı ile Nasıl Kilo Verdim?

Yaz gelmişken, plajlar dolmaya başlamışken, tiril tiril yazlık kıyafetler dolaplardan çıkmışken herkesi bir zayıflama telaşı sardı son günlerde. Her sene olduğu gibi bende dahil kış aylarında taytların ve bol kazakların altına sakladığımız göbeklerimizi az da olsa eritme telaşına düştük ne yazık ki.
Zayıflama ile ilgili olarak çoğu zaman her birimiz mucize bekleriz. 'Üç Günde Beş Kilo' 'Bir Ayda 15 Kilo' gibi tamamen yalan yanlış olan diyet listelerine yönelir ve ya açlıktan daha fazla yemeye sarılırız ya da halsizlik gibi, tansiyon düşmesi gibi durumlardan dolayı yolumuz hastanelerin acil servislerine düşer.



Bu durumlara düşmeseydim sizlere bunları anlatamıyor olabilirdim. Örneğin herkesin çok severek ve başarı ile sonuçlandırdığı 'Dukan Diyeti' benim bünyeme göre bir diyet değil. Protein alarak beslenmeye başladığım anda 24 saat içinde halsiz kalıyor ve bayılıyorum. Bu durumu belli bir süre kabul etmeyip tekrar tekrar diyete başlayıp bıraktım ve en sonunda vazgeçtim. 
Ben bu kadar kilolarımı takarken farkettim ki aslında kilolu değilim. Evlendikten sonra herkesin aldığı o kiloları bende almış bulundum. Bazı kıyafetlerime giremediğimde kendimi yüz kg olmuş kadar rahatsız hissettim ama aslında olan kilom 57 ve düşmem gereken 49 kilogramdı   
Eski kiloma dönebilmek adına yapmam gereken tek bir şey olduğunu düşündüm. ekmek, cips, kuruyemiş ve özellikle en çok tükettiğim tuzu hayatımdan bir süreliğine de olsa çıkartarak en fazla iki ya da iki buçuk ayda  bu sekiz kilogramlık kilodan kurtulabilirdim. Zor mu geldi 'Evet' belli bir süre devam ettim. Çokta güzel kilo verirken yine bıraktım. İşte kilo veremememizin ve daha çok kilo almamızın asıl nedeni budur.  Bırakmak.  
'Ya çok yükleniriz ya da bırakırız.'
Bu kilo verme evresine başladığım dönemde bir arkadaşımdan duyduğum ve ilgimi çekip araştırdığım doğal bir ürünle tanıştıracağım sizi bugün. 'Sandaloz Sakızı'
Bu ne bir zayıflama ilacı ne de öyle piyasada satılan çaylardan falan hiç birisi değil. Bahsedeceğim ürün tamamen doğal ve bir aktardan gidip alıp hemen kullanmaya başlayabileceğiniz bir ürün.
İlk önce Sandaloz Sakızı'nın ne olduğundan sizlere bahsetmek istiyorum. 
Kuzey Afrikada yetişen yaklaşık dört beş metre boylarında bir ağaçtan elde edilen bir maddedir. Sakız denilsede aslında sert bir yapısı vardır. Isıda sakız gibi eriyebilir fakat normal bir sakız gibi çiğnenemez.
Bu maddenin Romatizmal ve Siyatik tarzı ağrılarda harici olarak kullanıldığı
Metabolizmayı hızlandırdığı için Mide Rahatsızlıklarını önlediği
Yine Metabolizmayı hızlandırdığı için vücuttaki yağ yakımına destek amaçlı kullanıldığı ve aynı zamanda kandaki kolesterol miktarını düşürdüğü söyleniyor. 
Genellikle bu madde sirke ile kür halinde kullanıldığı zaman kilo verdirdiği ve bu kiloları bölgesel olarak (karın ve göbek yağları) erittiği ayrı bir söylenti. 
Ben bunları öğrendiğimde koşa koşa aktara gittim ve yüz gram kadar Sandaloz Sakızı aldım. Kür halinde yaklaşık iki hafta uyguladım. Tarifini yazının sonunda vereceğim sirke ile birlikte kullanılmak zorunda ve ben sirkeden nefret ettiğim için daha fazla devam edemedim. Limon ile kullanmayı önerenler var denedim işe yaramadı.
İki haftada ekmeği keserek, tuzu azaltarak ve Sandaloz Sakızı kullanarak 2,4 kg verdim. Normal şartlarda ekmek ve tuzu kesip yürüyüş yaparak iki haftada en fazla 1.5 kilo verebilen ben gayet hızlı ve sağlıklı bir şekilde kilo verdim. Zaten uzmanlarda bir ayda en fazla 4 kg vermemiz gerektiğini söylüyor. 
Uzun zamandır deneme yanılma yöntemlerini uyguladığım için metabolizmamı çok iyi tanıdım. Bu yüzden sizlere bu yazıyı yazma gereği duydum.
Kürü asıl bizlere kazandıran Ender Saraç'tır. Gerekli bilgileri internette bazı yayınlarda bulabilirsiniz. Ben deneyimlediğim için blogda paylaşma gereği duydum. Şu günlerde işinize yarayabileceğini düşündüm. 
Kürü anlatmadan önce kısa bir not düşmek istiyorum. Piyasada satılan aktarlarda dahi bulabileceğiniz Sandaloz sakızlı çaylar, karışımlar var. Benim anlattığım bu karışımlar asla değil. Gittiğinizde alacağınız madde Saf Sandaloz Sakızı olmalıdır. Fiyatı yaklaşık 50TL/kg'dır. 100 gr Sandaloz Sakızı size bir aydan fazla gidecektir. 
Gelelim tarife;
Sabah Aç karnına Bir bardak suyun içerisine 1 yemek kaşığı saf elma sirkesi koyuyorsunuz. Fındık büyüklüğünde sandaloz sakızını havanda ezip toz haline getirip içerisine ilave ediyorsunuz ve içiyorsunuz.  Eğer sandaloz sakızını ağzınızda kırıp yutabilirseniz Suyun içerisine katmak zorunda değilsiniz. Elma sirkeli suyu ardından da içebilirsiniz.
Aynı işlemi Akşam yemeğinden yarım saat önce de yapıyorsunuz. 

***Bu kürü uygularken asla şeker kullanmamanız gerektiğini sakın unutmayın. Bir küçük çay şekeri dahi olsa kürün etkisini kaybetmesine neden oluyor. 

Yeni yazılarımda Görüşmek Dileğiyle
Hoşçakalın

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.