6 Temmuz 2015 Pazartesi

Ayak Bakımımda Krauterhof Nasır Balsamı Etkisi

nasır balsamı


Merhaba Kızlar...
Bahar ve Yaz aylarında tüm kış boyunca botların ve çizmelerin içine hapsettiğimiz ayaklarımız aklımızda geliyor... Başlıyoruz bakımlara ve bir şekilde düzene sokuyoruz derken tekrar sonbahar ve kış geldiğinde sandaletler dolaplara ve o yumuşacık yaptığımız ayaklarımız tekrar bot ve çizme hapsine giriyor...
Uzun zamandır kullandığım Krauterhof  Hornhaut Balsam'dan bahsedeceğim sizlere bugün...
Krauterhof Markasına bağımlı olduğum doğrudur. Ürünlerini severek kullanıyorum. Etkisi ise gerçek anlamda süper. Bu marka ile geçen sene Gratis'te satış temsilcisinin çok önererek ballandıra ballandıra sattığı Krauterhof Anti Cellulite Gel ve Serum ile tanıştım. Selülit Kremlerinin hiç bir işe yaramadığını düşündüğüm o dönemde ciddi anlamda faydasını gördüm ve yazısını sizlerle paylaşmıştım. Buradan ulaşabilirsiniz.
Son bir aydır kullanmış olduğum ürünü ise bu nasır balsamı. Cildimde deri sertleşmesi gördüğüm tek yer ayak topuklarım. Ben ayak bakımımı kış aylarında bile sektirmem. Fakat bu sertleşmelerden ne yazık ki kurtulamadım. Bu sertleşmeleri  önlemek adına araştırma yaparken Krauterhof Markasına ait bir ürün olduğunu görmem ve onu almam bir oldu. 


Ürün hedefleri belli cildin herhangi bir bölgesindeki sertleşmiş deri ve nasır gibi etkileri yok etmek. Bu sert deriyi nemlendirici etkisi ile yumuşatarak elastikiyet kazandırmak ve cilt görünümünü düzeltmek. 
Dediğim gibi ben bu sorunu sadece ayak topuklarımda yaşadım. Fakat diz, dirsek gibi bölgelerdeki sertlikler içinde kullanılabiliyor. 


Gelelim bendeki etkilerine;
Ben ürünü ilk sürdüğümde ayaklarımdaki nem hissini ve yumuşaklığı beğenmiştim. Bu tarz ürünlerde belli bir süre sonra yenilemeyince ne yazık ki bu yumuşaklık saatler içerisinde kayboluyor. Krauterhof nasır balsamında böyle bir şey yaşamadım. Genellikle geceleri kullandım. Hatta özel çoraplar edinerek balsamı sürdükten sonra ayağıma çoraplarımı giydim ve o şekilde uyudum. Bu hem ayakları sıcak tutarak nasır balsamının deriye daha iyi nüfuz etmesini sağlıyor hemde ayağınıza bulaşacak tozu ve kiri engelliyor. 


Düzenli kullanımda ölü deri küçük küçük soyuldu. Altından gelen yumuşacık kısım ise son bir haftadır ürünü kullanmamama rağmen hala aynı duruyor. Tabi ki düzenli kullanım önemli ben 4 hafta kullandım. Kullanmaya da devam edeceğim. Bu değişikliği gördükten sonra sizlere yazmak istedim.
Tavsiyem ayaklarınıza sadece yaz aylarında değil her daim bakmanız yönünde... Çünkü cildimizdeki en bakıma ihtiyacı olan yerler kesinlikle ayaklarımız bizi en çok taşıyan kahrımızı çeken onlarken bakımlarını esirgemeyelim derim... 

Bir sonraki postta görüşmek dileğiyle
Sevgiler
Aslı.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.