29 Mayıs 2015 Cuma

Clinique Chubby Stick Intense

Merhaba Kızlar,
Bugün sizlere denediğinizde makyaj çantanızın başköşesinde tutacağınız iki renk kalem rujdan bahsedeceğim. "Clinique Chubby Stick Intense"
Benim makyaj çantamda iki rengi mevcut. "Curviest Caramel" ve "Chunky Cherry"



Yılbaşı kampanyasında ikili paketler halinde satılıyor olmasıyla gayet avantajlı bir alışveriş olmuştu benim için.
Bu cicilerin en güzel özelliği dudakları renklendirirken içeriğinde barındırdığı Shea, Jojoba ve Mango tohumu yağları ile bakım yapıyor olması. Ürünün asıl hedefi düzenli kullanıldığında dudaklardaki kuruluk hissini geçirmesi. Almış olduğum günden bu yana elimden düşürmediğim bu iki ruj balmların tahtına oturmuş görünüyor...
Sürümü çok yumuşak. Mat olduğunu söyleyemem ama çok parlakta değil. İyi bir nemlendiriciliği var fakat her nemlendirici rujda olduğu gibi çok kalıcı olduğunu söyleyemem. Benim gibi cebinde dahi ruj taşıyanlardansanız sıkılmadan kullanabilirsiniz.
Normal boylarında kapakları metalik. Bunlar yılbaşına özel set halinde satıldığı için şeffaf kapaklı ve daha küçük boy olarak üretilmiş.



Curviest Caramel tonu dudakta gayet doğal bir görünüm veriyor. Makyajda nude tonları sevenler için birebir diyebilirim. Kahverengi gibi bir görüntüsü olsa da tam anlamıyla o renkte değil. Dudak tonlarında çok sırıtmayan bir renk.
Chunky Cherry tonu ise hafif kırmızımsı bir renk veriyor. Benim favori rengim her zaman kırmızımsı tonlar olduğu için bu tonu çok severek kullanıyorum.
Resimde biraz göstermeye çalıştım fakat gece çekimi olduğundan renkler soluk görünüyor.


Clinique Chubby Sticklerin bildiğim kadarıyla sekiz farklı renk seçeneği mevcut. Çoğu zaman Markafoni, Lidyana gibi sitelerde indirimli olarak satışa çıkıyor.
Normal satış fiyatı 59 TL.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...

Sevgiyle Kalın.





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.