22 Ağustos 2015 Cumartesi

Flormar Nail Enamel Dryer | Oje Kurutucu Sprey

hızlı oje kurutma


Merhabalar
Yoğun günlerimiz, acele işlerimiz arasında ojelerimizi genellikle gece her iş bittikten ve tamamen kendimizle baş başa kaldıktan sonra sürmeyi uygun görürüz. Fakat gece sürdüğümüz ojelerimiz ne kadar kurusa da uyuyup sabah uyandığımızda yastık, yorgan izleri ile tüm parlaklığının ve albenisinin gittiğine çoğu kez şahit olmuşuzdur. 
Çok acil bir yere yetişmemiz gerektiğinde de kesin ya ayakkabı giyerken ya çantamızı tutmaya çalışırken ya da araç kullanırken o deli gibi sakındığımız yeni sürülen ojeler takılıcak bir yer bulur ve güm!!
En sinirimi bozan olaylardan birisidir. Acele işlerimin arasında oje sürüp sonra da onun bozulmasını izlemek. Bu duruma bir son vermek için bir gün Gratis'te Benri'nin oje kurutucu spreyi ile karşılaştım ve edindim. Ojeyi kurutmamasının yanında birde aşırı yağlı bir his bırakıp elime aldığım ne var yağ izi içerisinde kaldı. Yarım yamalak kullanmaya çalışsamda bir yerden sonra çöpe gitti. Bitenler yazımda kendisinden bahsetmiştim. Yazıyı okumak için TIK TIK! 
Flormar'ın mağazasında dolaşırken çok uzun zamandır almak istediğim Oje kurutucu spreyi gördüm ve hemen edindim. Listesiz çıktığım için genellikle alacaklarımı unutabiliyorum. :)
Hayal kırıklığı yaşama ihtimalimi düşünerek küçük boyunu aldım. Fakat tam tersi gayet memnun kaldım diyebilirim. Ürünün hedeflerinde oje kurutmasının haricinde içerdiği E vitamini ve Limon yağları ile tırnaklara nemlendiricilik kazandırması gibi bir vaat var. 
Bendeki etkisi ne oldu?
İlk olarak şunu belirteyim. Ürünü ojemi sürdükten iki ya da üç dakika sonra uyguluyorum. Aksi takdirde oje tırnakta sıvı halde ve yeni sürülmüşken sprey ojeyi bozuyor. İki ya da üç dakika sonra uygulandığında gayet memnun edici bir sonuç alabilirsiniz. Tabi ki çat diye ojeyi dondurmuyor. Fakat bozulmasını bir nebze olsun engelliyor. Uygulama yaparken dikkat edilmesi gereken bir nokta da ürünü uzaktan uygulamak gerektiği... Yakından uyguladığımız zaman tırnak üzerinde sıvılaşıyor ve ojenin kurumasını bırakın daha çok sıvılaşmasını sağlıyor. 
Alınması ve denenmesi gereken ürünlerden kendisi. Sizde benim gibi ojelerinin bozulmasına sinir olanlardansanız bir tane edinin derim. 
Ürünü Flormar Standlarında, Mağazalarında ve tüm kozmetik marketlerde 150 ml 8.50 TL - 400 ml 14.50 TL fiyata bulabilirsiniz. Ayrıca www.flormar.com.tr adresinden sipariş verebilirsiniz.  Bazen indirimler ile büyük boyları daha uygun fiyatlara gelebilmekte...
Bugünlük benden bu kadar. Blogumda izleyici olarak yazılarımı yakından takip etmek için TIK TIK!
İnstagram hesabımı takip etmek için TIK TIK!
Bir sonraki yazımda görüşmek umuduyla
Sevgilerimle
Aslı

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Fikriniz benim için çok değerli... Yorumlarınızı bekliyorum.